Більшість водіїв знають, що вихлоп автомобіля при нормальній роботі всіх систем практично безбарвний, але якщо ви помітили якісь відхилення, то це привід турбуватися. Сьогодні розберемося, через що з вихлопної труби може йти білий дим.
Погодні умови
Колір газів з вихлопної труби змінюється в холодну погоду через водяну пару, що конденсується при прогріванні двигуна. При температурі повітря нижче -10 ° C вихлоп біліє навіть у добре прогрітого двигуна. Експерти звертають увагу, що турбуватися в такій ситуації не слід.
Випаровування охолоджувальної рідини
Буває, що через пробиту прокладку між головкою і блоком циліндрів рідина, що охолоджує, потрапляє в камеру згоряння двигуна і починає випаровуватися, видаючи білий вихлоп. Її рівень при цьому знижується, а обороти двигуна починають плавати в нижньому діапазоні.
Щоб перевірити, чи не потрапляє в камеру згоряння антифриз, потрібно взяти аркуш паперу, і прикласти його до вихлопної труби при прогрітому двигуні на 15 с, не повністю перекриваючи вихлоп. Якщо папір став маслянистим – можливий витік охолоджуючої рідини.
Забитий повітряний фільтр
Іноді причиною білого диму із вихлопної труби стає забитий повітряний фільтр. Якщо їх вчасно не міняти, з ладу можуть вийти свічки запалювання. Згодом почне погано працювати вся електроніка двигуна, яка вимагатиме дорогого ремонту автомобіля.