Статті

Чого ще не вистачатиме українським водіям цієї надскладної зими

Війна в Україні сильно вплине на дорожній рух цієї зими. Найбільшою проблемою для водіїв стане дефіцит протиожеледних реагентів.

Насправді основним постачальником протизалізних засобів є державне підприємство «Артемсіль», розташоване в місті Соледар Донецької області. Він припинив виробництво в квітні. Іншим варіантом пізніше можуть стати депозити в Західній Україні. Але це значні інвестиції і реалізація проекту займе чимало часу.

Щоб забезпечити Україну протиожеледними засобами цієї зими, необхідно їх імпортувати. Але це було неможливо через матеріально-технічні проблеми. Великі українські морські порти працюють лише в рамках «Продовольчої ініціативи» для експорту української агропродукції. Як і раніше, імпорт заблокований. Перевезення вантажів через дунайські порти значно дорожче.

За попередніми підрахунками, імпортні реагенти будуть у 6 разів дорожчі за ті, які постачає «Артемсолі». Тобто купити їх у достатній кількості неможливо.

Українським водіям обіцяють зробити все можливе, щоб гарантувати безпечний проїзд основними магістралями, і в першу чергу дорогами міжнародного значення, якими в Україну доставляються стратегічно важливі вантажі.

У пріоритеті також будуть прифронтові «дороги життя», якими евакуюються поранені, доставляється техніка, припаси.

Крім того, будуть підтримувати життєдіяльність інших регіонів, щоб не було перебоїв з поставками продуктів, медикаментів та пального.

До чого готуватися водіям

  • Ліквідація слизькості на деяких дорогах може відбуватись не настільки оперативно, як ми звикли за останні роки.
  • Відновлення звичного руху після рясних снігопадів може тривати довше ніж зазвичай.
  • Водіям доведеться звикнути до обмеженого швидкісного режиму та, у разі необхідності, залишати автомобіль вдома, у випадку значного ускладнення погодних умов.
  • Автовласникам варто більше уваги приділити підготовці автотранспорту до експлуатації у зимовий період: якісна зимова резина – обов’язкова!
  • В автомобілі має бути запас продуктів, води, теплих речей, палива на випадок форс-мажорних обставин. Не зайвим буде також автономний зарядний пристрій для мобільного телефону.

Важливо пам’ятати, що підрядники будуть працювати, але з певними обмеженнями, через брак ресурсів та дефіцит реагентів.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Jeep анонсувала електричний позашляховик Recon із запасом ходу 400 км

Jeep офіційно підтвердила випуск електричного позашляховика Recon, який надійде у виробництво на початку 2026 року.…

22.11.2025

Як правильно користуватися аварійкою і коли це незаконно

Аварійка - це офіційний попереджувальний сигнал, який використовують лише у небезпечних ситуаціях. Частою помилкою є…

22.11.2025

Нові світлофори з червоним хрестом: пояснюємо, що означає цей сигнал

У Києві почали тестувати новий світлофорний сигнал "Грецький хрест", який має підвищити безпеку та полегшити…

22.11.2025

У Китаї представлений Audi E5 Sportback Special Performance quattro (ФОТО)

На автосалоні в Гуанчжоу представили Audi E5 Sportback Special Performance quattro - нову версію електричного…

22.11.2025

У Китаї представили оновлений Volkswagen Tayron L PHEV 2026

На автосалоні в Гуанчжоу FAW-Volkswagen представив оновлений кросовер Volkswagen Tayron L PHEV 2026, що надійде…

22.11.2025

Найменш надійні Audi в Україні: які моделі варто уникати на вторинному ринку

Audi завжди асоціювалася з престижем, проте навіть у німецького бренду траплялися невдалі рішення, які давалися…

22.11.2025