Статті

Чого ще не вистачатиме українським водіям цієї надскладної зими

Share

Війна в Україні сильно вплине на дорожній рух цієї зими. Найбільшою проблемою для водіїв стане дефіцит протиожеледних реагентів.

Насправді основним постачальником протизалізних засобів є державне підприємство «Артемсіль», розташоване в місті Соледар Донецької області. Він припинив виробництво в квітні. Іншим варіантом пізніше можуть стати депозити в Західній Україні. Але це значні інвестиції і реалізація проекту займе чимало часу.

Щоб забезпечити Україну протиожеледними засобами цієї зими, необхідно їх імпортувати. Але це було неможливо через матеріально-технічні проблеми. Великі українські морські порти працюють лише в рамках «Продовольчої ініціативи» для експорту української агропродукції. Як і раніше, імпорт заблокований. Перевезення вантажів через дунайські порти значно дорожче.

За попередніми підрахунками, імпортні реагенти будуть у 6 разів дорожчі за ті, які постачає «Артемсолі». Тобто купити їх у достатній кількості неможливо.

Українським водіям обіцяють зробити все можливе, щоб гарантувати безпечний проїзд основними магістралями, і в першу чергу дорогами міжнародного значення, якими в Україну доставляються стратегічно важливі вантажі.

У пріоритеті також будуть прифронтові «дороги життя», якими евакуюються поранені, доставляється техніка, припаси.

Крім того, будуть підтримувати життєдіяльність інших регіонів, щоб не було перебоїв з поставками продуктів, медикаментів та пального.

До чого готуватися водіям

  • Ліквідація слизькості на деяких дорогах може відбуватись не настільки оперативно, як ми звикли за останні роки.
  • Відновлення звичного руху після рясних снігопадів може тривати довше ніж зазвичай.
  • Водіям доведеться звикнути до обмеженого швидкісного режиму та, у разі необхідності, залишати автомобіль вдома, у випадку значного ускладнення погодних умов.
  • Автовласникам варто більше уваги приділити підготовці автотранспорту до експлуатації у зимовий період: якісна зимова резина – обов’язкова!
  • В автомобілі має бути запас продуктів, води, теплих речей, палива на випадок форс-мажорних обставин. Не зайвим буде також автономний зарядний пристрій для мобільного телефону.

Важливо пам’ятати, що підрядники будуть працювати, але з певними обмеженнями, через брак ресурсів та дефіцит реагентів.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Названі основні правила безпеки на зимових дорогах

Рівень безпеки сучасних автомобілів настільки високий, що можна бути впевненим у безпеці поїздки навіть у…

23.02.2025

Skoda Space готують до дебюту: електромобіль тестують у морозних умовах

Після успішного запуску електромобіля Elroq, компанія Skoda активно працює над новим проектом у своєму портфоліо…

23.02.2025

Автомеханік розповів, навіщо потрібні робот та варіатор, якщо є автомат

Автоматична коробка передач значно спрощує керування автомобілем, особливо в умовах міського трафіку. Вона не лише…

23.02.2025

У Tesla Cybertruck виявлено новий критичний недолік

Кілька власників Tesla Cybertruck повідомили про небезпечні випадки, коли металеві панелі кузова відривалися під час…

22.02.2025

Mercedes-Benz анонсувала оновлення седана S-Class у 2026 році

Представницький седан Mercedes-Benz S-Class наступного року очікує на велике оновлення. Про це повідомив сам німецький…

22.02.2025

Складено ТОП-10 надійних авто, які проїдуть понад 300 тис. км

Експерти TopSpeed назвали 10 найнадійніших автомобілів, здатних без проблем проїхати понад 320 тис. км. Хто…

22.02.2025