Статті

Чого ще не вистачатиме українським водіям цієї надскладної зими

Війна в Україні сильно вплине на дорожній рух цієї зими. Найбільшою проблемою для водіїв стане дефіцит протиожеледних реагентів.

Насправді основним постачальником протизалізних засобів є державне підприємство «Артемсіль», розташоване в місті Соледар Донецької області. Він припинив виробництво в квітні. Іншим варіантом пізніше можуть стати депозити в Західній Україні. Але це значні інвестиції і реалізація проекту займе чимало часу.

Щоб забезпечити Україну протиожеледними засобами цієї зими, необхідно їх імпортувати. Але це було неможливо через матеріально-технічні проблеми. Великі українські морські порти працюють лише в рамках «Продовольчої ініціативи» для експорту української агропродукції. Як і раніше, імпорт заблокований. Перевезення вантажів через дунайські порти значно дорожче.

За попередніми підрахунками, імпортні реагенти будуть у 6 разів дорожчі за ті, які постачає «Артемсолі». Тобто купити їх у достатній кількості неможливо.

Українським водіям обіцяють зробити все можливе, щоб гарантувати безпечний проїзд основними магістралями, і в першу чергу дорогами міжнародного значення, якими в Україну доставляються стратегічно важливі вантажі.

У пріоритеті також будуть прифронтові «дороги життя», якими евакуюються поранені, доставляється техніка, припаси.

Крім того, будуть підтримувати життєдіяльність інших регіонів, щоб не було перебоїв з поставками продуктів, медикаментів та пального.

До чого готуватися водіям

  • Ліквідація слизькості на деяких дорогах може відбуватись не настільки оперативно, як ми звикли за останні роки.
  • Відновлення звичного руху після рясних снігопадів може тривати довше ніж зазвичай.
  • Водіям доведеться звикнути до обмеженого швидкісного режиму та, у разі необхідності, залишати автомобіль вдома, у випадку значного ускладнення погодних умов.
  • Автовласникам варто більше уваги приділити підготовці автотранспорту до експлуатації у зимовий період: якісна зимова резина – обов’язкова!
  • В автомобілі має бути запас продуктів, води, теплих речей, палива на випадок форс-мажорних обставин. Не зайвим буде також автономний зарядний пристрій для мобільного телефону.

Важливо пам’ятати, що підрядники будуть працювати, але з певними обмеженнями, через брак ресурсів та дефіцит реагентів.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Як захистити кузов автомобіля взимку: поради експертів

Зима для автомобіля - це справжня хімічна війна. Сніг і лід зверху, а знизу -…

31.10.2025

Чому навіть досвідчені водії потрапляють у ДТП і як цього уникнути

З кожним днем дороги стають все більш насиченими, поряд із новачками за кермом їздять водії…

31.10.2025

Toyota вперше показала наживо компактний Land Cruiser FJ (ФОТО)

Наприкінці жовтня Toyota розсекретила свій новий рамний позашляховик компактних розмірів, який має стати не лише…

31.10.2025

Volvo відклала повну відмову від ДВЗ до кінця 2030-х

Volvo скоригувала свої плани щодо повної відмови від двигунів внутрішнього згоряння. Раніше компанія обіцяла перейти…

31.10.2025

Чому майбутнє за електромобілями під питанням: топ-5 непомітних проблем

Ми думали, що електромобілі врятують планету, але що, якщо вони лише приховують нові проблеми? Поки…

31.10.2025

Renault Duster більше не буде колишнім: гібрид, 4×4 та заводське ГБО

Duster більше ніколи не буде колишнім. Легендарний "народний" позашляховик, який довгі роки асоціювався з механічною…

31.10.2025