Війна в Україні сильно вплине на дорожній рух цієї зими. Найбільшою проблемою для водіїв стане дефіцит протиожеледних реагентів.
Насправді основним постачальником протизалізних засобів є державне підприємство «Артемсіль», розташоване в місті Соледар Донецької області. Він припинив виробництво в квітні. Іншим варіантом пізніше можуть стати депозити в Західній Україні. Але це значні інвестиції і реалізація проекту займе чимало часу.
Щоб забезпечити Україну протиожеледними засобами цієї зими, необхідно їх імпортувати. Але це було неможливо через матеріально-технічні проблеми. Великі українські морські порти працюють лише в рамках «Продовольчої ініціативи» для експорту української агропродукції. Як і раніше, імпорт заблокований. Перевезення вантажів через дунайські порти значно дорожче.
За попередніми підрахунками, імпортні реагенти будуть у 6 разів дорожчі за ті, які постачає «Артемсолі». Тобто купити їх у достатній кількості неможливо.
Українським водіям обіцяють зробити все можливе, щоб гарантувати безпечний проїзд основними магістралями, і в першу чергу дорогами міжнародного значення, якими в Україну доставляються стратегічно важливі вантажі.
У пріоритеті також будуть прифронтові «дороги життя», якими евакуюються поранені, доставляється техніка, припаси.
Крім того, будуть підтримувати життєдіяльність інших регіонів, щоб не було перебоїв з поставками продуктів, медикаментів та пального.
До чого готуватися водіям
Важливо пам’ятати, що підрядники будуть працювати, але з певними обмеженнями, через брак ресурсів та дефіцит реагентів.
Незважаючи на численні суперечки щодо екологічності електромобілів у порівнянні з машинами з ДВЗ, нове дослідження…
Експерт наголошує, що змішування різних моторних олив категорично не рекомендується. Поєднання олив з різною основою…
Альянс SAIC та Audi завершив підготовку нового високотехнологічного заводу, створеного спеціально для китайського ринку. На…
Альянс SAIC та Audi завершив підготовку нового високотехнологічного заводу, створеного спеціально для китайського ринку. На…
Коли заходить мова про японські седани D-класу, то перше, що спадає багатьом на думку, це…
Французький автоконцерн представив рестайлінговий Peugeot 308 2026 року з оновленим дизайном передньої частини та широким…
Leave a Comment