До того, як КамАЗ потрапив під західні санкції, компанія мала кілька спільних підприємств. На них робили дизельні двигуни американської корпорації Cummins, коробки передач німецької ZF, гальмівні системи Knorr-Bremse та багато іншого. А зараз, коли західні компанії пішли з країни-агресора, росіяни просто перейменували цю продукцію і продовжують її випускати й надалі.
КамАЗ “націоналізував” американські двигуни та німецькі коробки передач, а якщо говорити відверто, то просто вкрав їх. У внутрішніх, сертифікаційних та інших документах агрегати почали називати «камазівськими» назвами.
Наприклад, рядний 6-циліндровий турбодизель Cummins ISB6.7 E5250 відтепер перейменований на КамАЗ-667.513-250, а 9-ступінчаста механічна коробка замість ZF 9S 1310ТО стала називатися Z3 КА. При цьому двигун навіть зберіг блок керування Cummins, форсунки Bosch та турбокомпресор Holset.
Крім того, у Набережних Човнах дуже оперативно освоїли стратегію паралельного імпорту, а також знайшли постачальників із так званих дружніх країн. Наприклад, замість зчеплень ZF-SACHS компанія тепер закуповує вироби турецької фірми Donmez, а також китайських виробників Changchun Yidong Clutch та Prawolf Huzhou Clutch.
А ще КамАЗ буквально завалили замовлення повнопривідних вантажівок для армії. Звісно, українці знищують старі машини у боях, тож треба поповнювати запаси металобрухту.
З 20 грудня 2024 року через проблеми з деякими державними реєстрами сервісні центри МВС тимчасово…
На європейському ринку електромобілів зафіксовано несподівані зміни: Tesla , досі лідер індустрії, зіткнулася із серйозним…
Останнім часом на нашому ринку набирає обертів популярність автомобілів відомих японських, корейських і європейських брендів,…
У листопаді 2024 року в Україні зареєстрували понад 2,5 тисячі вживаних авто зі США. Це…
Чернігівський автозавод презентував нову модель електробуса — «Мальва-Електро». Це інноваційний транспортний засіб, створений на основі…
Кожен автовласник має власний «автомобіль мрії», але іноді слідом за чарівністю приходить розчарування, особливо коли…
Leave a Comment