До того, як КамАЗ потрапив під західні санкції, компанія мала кілька спільних підприємств. На них робили дизельні двигуни американської корпорації Cummins, коробки передач німецької ZF, гальмівні системи Knorr-Bremse та багато іншого. А зараз, коли західні компанії пішли з країни-агресора, росіяни просто перейменували цю продукцію і продовжують її випускати й надалі.
КамАЗ “націоналізував” американські двигуни та німецькі коробки передач, а якщо говорити відверто, то просто вкрав їх. У внутрішніх, сертифікаційних та інших документах агрегати почали називати «камазівськими» назвами.
Наприклад, рядний 6-циліндровий турбодизель Cummins ISB6.7 E5250 відтепер перейменований на КамАЗ-667.513-250, а 9-ступінчаста механічна коробка замість ZF 9S 1310ТО стала називатися Z3 КА. При цьому двигун навіть зберіг блок керування Cummins, форсунки Bosch та турбокомпресор Holset.
Крім того, у Набережних Човнах дуже оперативно освоїли стратегію паралельного імпорту, а також знайшли постачальників із так званих дружніх країн. Наприклад, замість зчеплень ZF-SACHS компанія тепер закуповує вироби турецької фірми Donmez, а також китайських виробників Changchun Yidong Clutch та Prawolf Huzhou Clutch.
А ще КамАЗ буквально завалили замовлення повнопривідних вантажівок для армії. Звісно, українці знищують старі машини у боях, тож треба поповнювати запаси металобрухту.
На вторинному ринку нашої країни почали з'являтися китайські автомобілі, які переступили трирічну межу. На жаль,…
Європейський автопром знову на межі кризи напівпровідників. За словами Томаша Бебена, голови Асоціації виробників автомобільних…
Автомобіль — це вже не просто засіб для пересування, а й частина нашого життя, яка…
Шведський автовиробник представив оновлену версію універсала Volvo V60 2025 модельного року. Лінійка, як і раніше,…
Японські машини зазвичай вважаються надійними, навіть у наших реаліях. Однак є й ті, що не…
Напередодні ми розповідали про те, що Kia вивела на тести нове покоління кросовера Seltos. Машина…
Leave a Comment