Щоразу приїжджаючи на шиномонтаж для зміни гуми, водію ставлять одне й те саме питання: “колеса балансуватимемо?” Хтось завжди відповідає “ТАК”, керуючись принципом “на всякого пожежника”, хтось завжди каже “ні”, думаючи, що в автосервісі хочуть вимагати з нього зайві гроші. Водії, у кого взагалі є два комплекти коліс, зовсім не морочаться щодо процедури балансування коліс.
Сьогодні ми спробуємо відповісти на питання стосовно балансування коліс на основі коментаря представника оригінального сервісу корпорації “УкрАВТО” Олександра Чапленка виданню “Автосвіт”.
Якщо обмежитись сухою теорією, то балансувати колеса потрібно кожні 10-15 тисяч кілометрів відповідно до більшості регламентів. У той самий час, на практиці ситуація може відрізнятися. Так, водій повинен стежити за “поведінкою” свого автомобіля та балансувати колеса у разі, якщо відчувається биття рульового колеса.
При цьому варто враховувати, що при зберіганні шини можуть трохи деформуватися і щоб повернути їм первозданний вигляд, іноді потрібно поставити колеса і покататися пару днів. Якщо за цей період ви не відчуєте якихось непотрібних вібрацій, балансування можна не проводити.
Таким чином, можна відзначити кілька випадків, коли водієві краще провести балансування коліс:
В Україні загострилася проблема з реєстрацією електромобілів через нестачу зелених державних номерних знаків у сервісних…
Взимку кількість ДТП різко зростає через ожеледицю та слизькі дороги. Автомобіль гірше слухається керма, збільшується…
Porsche змінила плани щодо наступного покоління Boxster і Cayman 718. Спочатку компанія планувала зробити їх…
Німці показали концепт свого найдешевшого електромобіля - Volkswagen ID.EVERY1, який стане основою серійного ID.1. Машину…
Євросоюз ухвалив нові правила, які вплинуть на вартість виробництва автомобілів і призведуть до подорожчання нових…
BMW продовжує випробування нового покоління X7. Помічений прототип має спортивний вигляд, що вказує на флагманську…
Leave a Comment