Найпопулярніші міфи про дизельний двигун, в які вірять водії
Share
Попри те, що всі процеси в автомобілі мають логічне пояснення, в автомобільному світі існує безліч чуток та пересудів.
Автомобільний світ завжди був поділений на дві частини – шанувальники бензинових і дизельних двигунів. Кожен табір має свої аргументи, чому варто вибрати саме таку силову установку. Водночас навколо дизельних двигунів є досить багато міфів, які ми сьогодні спробуємо розвіяти.
Забруднення навколишнього середовища
Дизельні двигуни справді мають трохи більше шкідливих викидів, ніж бензинові, але в сучасному світі ця різниця зводиться нанівець. Вся річ у тім, що зараз всі дизельні мотори обов’язково комплектуються фільтрами сажі, які не допускають забруднення навколишнього середовища вище встановлених норм.
Поганий запуск при мінусових температурах
З цією проблемою могли стикатися багато власників дизельних авто, але в минулому. Нині переважна більшість автовиробників впроваджує у свої дизельні авто функцію попереднього прогріву двигуна, що дозволяє зробити зимовий пуск таким самим легким, як і літній.
Динаміка дизельних автомобілів поступається бензиновим
Почасти це твердження правильне, тому що дизельний двигун насамперед налаштований на потужність, а не божевільну динаміку. Сьогодні ж момент розгону дизельних двигунів вдалося трохи покращити шляхом додавання турбіни. Таким чином більший крутний момент дозволяє дизельним двигунам їхати на рівні бензинового.
Економічність
Дизельні двигуни дійсно споживають трохи менше палива у порівнянні з бензиновими двигунами. Але, якщо враховувати не тільки сухі цифри в літрах, а й загальні витрати на обслуговування двигуна, то менша витрата з надлишком компенсується більш дорогим обслуговуванням дизельних двигунів.
Шумність роботи
Дизельний двигун, особливо на старих авто, відразу чути, адже спалення палива відбувається внаслідок стиснення, а не шляхом подачі іскри. Так, всередині двигуна виникають особливі шуми, які не властиві звичайним бензиновим моторам.
Завдяки гарній шумоізоляції та інноваційним технологіям при створенні двигуна, нові авто з дизельними силовими установками вже не настільки галасливі, як їхні попередники.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.
Скарбик Павло
Головний редактор видання UaMotors.
Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.
Leave a Comment