Деякі мережі АЗС після подолання дефіциту палива почали повертатися до довоєнного рівня сервісу.
Попри те, що ситуація з нестачею палива все ще не повністю вирішена, деякі мережі АЗС вирішили відновлювати бонусні програми, щоб повернути до себе клієнтів. На цей час відомо, як мінімум, про дві великі мережі АЗС, які відновили бонусні програми – UPG та БРСМ.
У мережі UPG бонусні бали нараховуватимуть за купівлю палива та товарів на заправках мережі з 26 липня. Раніше накопичені бали також будуть активними. Бонуси нараховуватимуться миттєво і їх можна буде витратити на будь-що, від палива, до товарів магазину та кафе. Щоб приєднатися до бонусної програми, необхідно просто встановити програму UPGgood на смартфон.
Багато водіїв, прагнучи заощадити час або гроші, нерідко їздять з майже порожнім баком, не замислюючись…
Японський автовиробник Toyota Motor оголосив про відкликання понад 1,28 мільйона автомобілів 42 різних моделей. Причиною…
У Токіо стартував Japan Mobility Show 2025 - головна автомобільна подія року в Японії. Виставка…
Журі престижної європейської премії «Автомобіль року 2026» опублікувало список фіналістів, до якого увійшли 7 моделей,…
Компанія Mercedes-Benz готується представити новий електричний кросовер GLB EQ, створений на базі інноваційної модульної платформи…
Нове дослідження Університету Дьюка (США), з яким ознайомилися експерти видання SPEEDME.RU, показало, що протягом перших…
Leave a Comment