Головна Статті Бензин та дизель у дефіциті: як реально зменшити витрату палива

Бензин та дизель у дефіциті: як реально зменшити витрату палива

0
97

Через повномасштабні бойові дії в Україні сталася паливна криза, яка призвела до суттєвого підвищення цін на бензин і дизель. Найбільше це вдарило по власникам авто, адже їзда за кермом почала коштувати відчутно дорожче.

У зв’язку з цим «Телеграф» зібрав топ-5 порад, як зменшити витрати пального. Якщо слідувати простим порадам від «Автоблогу», то можна суттєво заощадити.

Не водите авто агрессивно

Якщо їздити без ривків та різких гальмувань, можна суттєво знизити витрати бензину. Експерти стверджують, що при розгоні авто до 60 км/год та переході з 1-ї передачі на 4-й двигун використовує бензину в 1,5 рази більше, ніж при плавному русі на швидкості 90 км/год. Розганяти авто найправильніше – швидко і плавно.

Використовуйте якісне паливо

Виробники автомобілів для кожної окремої марки вказують тип палива, яке потрібно заливати в неї. Експериментувати з цим не варто, адже гроші вам це не заощадить, а ось двигун може зіпсуватися. При заявленому бензині 95 не потрібно заливати 92, адже для забезпечення номінальної потужності двигуна витрата палива збільшиться на 15-20%.

Зараз читають  Автомобіль і спека: про цю небезпеку не знають багато водіїв

Зверніть увагу на фільтри та свічки

Ці складові двигуна повинні замінюватися вчасно. Паливний фільтр потрібно міняти кожні 20-30 тисяч кілометрів пробігу, повітряний – 10-15. Свічки розжарювання розраховані на 15 тисяч кілометрів, але можуть служити і довше – дивіться на їхній стан. Також дуже важливо при заміні цих складових використовувати «рідні» моделі.

Покращуйте аеродинаміку

Чим нижчий коефіцієнт опору авто, тим нижча енерговитрати. Аеродинаміку значно погіршують відкриті вікна, додатковий багажник, конструкція гальмівних дисків. Це потрібно врахувати тим, хто хоче скоротити витрати палива.

Зверніть увагу на електричну частину

Якщо електроніка на автомобілі фіксує низький рівень зарядки (при зношеному акумуляторі), двигун завжди подається більше палива. Те саме відбувається, коли одночасно включено кілька «важких» приладів (фари, кондиціонер, колонки). Вони змушують силовий агрегат працювати інтенсивніше, навіть якщо акумулятор зовсім новий.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.

Дякуємо!

Тепер редактори знають.