За потреби дальньої поїздки у кілька сотень, а то й тисяч кілометрів, водій має бути впевненим у тому, що машина його не підведе. Щоб зі стовідсотковою впевненістю можна було вирушати у далеку дорогу, водій має зробити комплексний огляд та профілактику свого авто.
При тривалих поїздках замінити навіть елементарні розхідники (мастила, фільтра тощо) може бути дуже проблематично, тому спочатку потрібно точно розуміти, на який термін і як далеко ви збираєтеся їхати на своєму автомобілі, повідомляє OLX.
Далі ми розберемо основні моменти, які потрібно перевірити перед тим, як вирушати на авто в далеку дорогу:
По перше, потрібно перевірити як рівень технічних рідин, і їх стан. Наприклад, якщо масло водій зазвичай змінює кожні 10 тисяч, а з попередньої заміни пройшло лише 8 тисяч, то масло все ж таки варто замінити перед далекою дорогою, а не після. Ось список основних технічних рідин для перевірки:
З акумулятором все просто, він має тримати заряд. Якщо за умовний тиждень перед поїздкою не було такого, що ви приходите вранці до машини, а вона не реагує, то за акумулятор можна бути спокійним. Водночас, якщо ви довго не їздили на авто, то перед дальньою поїздкою акумулятор краще зарядити спеціальним зарядним пристроєм. З двигуном складніше, тут потрібно перевірити хоча б базові розхідники у вигляді свічок, котушок запалювання та паливний та повітряний фільтри. В ідеалі для перевірки двигуна потрібно заїжджати на спеціалізоване СТО.
Якщо зі зношеними елементами підвіски їхати буде просто некомфортно, то гальма, що погано працюють, можуть стати причиною серйозної ДТП. Для перевірки іноді потрібно зняти колеса, щоб точно оцінити залишкову товщину гальмівних колодок та гальмівних дисків.
Цю процедуру в ідеалі потрібно проводити кожні 10-15 тисяч кілометрів. На відміну від діагностики основних систем, тут водій вже навряд чи зможе впоратися самотужки, оскільки для перевірки та налаштування розвалу-сходження потрібен спеціальний стенд.
Якщо власник не втручається в роботу світлотехніки автомобіля, вона дуже рідко виходить з ладу. Водночас, якщо у вас вже досить старий автомобіль, варто мати з собою кілька лампочок про запас, особливо, якщо вони мають незвичайний цоколь.
Перевірка коліс, як правило, зводиться до огляду самих коліс на наявність механічних пошкоджень на гумі та дисках. З додаткових перевірок можна хіба що попросити на шиномонтажі відбалансувати колеса, але цей крок потрібен тільки в тому випадку, якщо на ходу ви відчуваєте биття керма.
В автомобілі при поїздках на далекі відстані важлива не лише технічна справність всіх основних вузлів та агрегатів авто, а й нормальне самопочуття пасажирів та найголовніше – водія. Як правило, ремонт системи кондиціювання повітря зводиться тільки до заправки цієї системи фреоном, але іноді можуть “вилізти” серйозніші проблеми.
Японський автовиробник Mazda завершує підготовку до випуску нового покоління кросовера CX-5. Незважаючи на чутки про…
Зрозуміти хороший автомобіль чи ні можна лише після досвіду його експлуатації. Після зачарування нерідко настає…
Згідно з результатами дослідження, найчастіше перекупи продають автомобілі через дошки оголошень . Так відповіли 64%…
Марка AUDI створена разом із SAIC і на першому етапі буде представлена трьома моделями –…
Як правило, підсклянники, незалежно від того, в якому автомобілі вони знаходяться, мають круглу форму. Але…
Cupra Terramar для Європи заявлений у трьох варіантах виконання: дві бензинові та одна PHEV-версія з…
Leave a Comment