Коли водій віддає своє авто на мийку, він сподівається на виключно позитивний результат. Проте мало хто знає, але звичайна процедура може обернутися купою неприємних наслідків.
Мити автомобіль варто лише на перевірених автомийках, де можна не турбуватися про роботу мийників. Яких помилок не можна допускати – читайте нижче.
Сильно забруднений автомобіль
Необхідно пам’ятати, що більше бруду на кузові, тим складніше його “безболісне” усунення.
Варто заганяти автомобіль на миття хоча б раз на тиждень. Однак, якщо так не виходить, потрібно попросити мийників ретельніше промити його перед нанесенням піни. Це допоможе зберегти лакофарбоване покриття у хорошому стані на довгі роки.
Коливання температури
Багато водіїв часто забувають і про те, що в умовах спекотної погоди при нагрітому кузові необхідно дати йому охолонути хоча б 10-15 хвилин. Миття автомобіля з розпеченим сонцем кузовом через перепад температур може призвести до появи мікротріщин на лакофарбованому покритті, які почнуть пропускати вологу та провокувати корозію.
Уникнути цього можна шляхом звичайного провітрювання салону (відкритими вікнами чи кондиціонером). Або можна використовувати теплу воду під час миття.
Підкапотний простір
Миття підкапотного простору довіряйте краще лише професіоналам. Звичайне миття високого тиску може завдати серйозної шкоди проводці, радіаторам та іншим речам.
Як наслідок, доведеться витратити багато грошей, нервів і часу.
Близький контакт із водою
Мити авто високим тиском води дуже близько не рекомендовано. Адже поверхневий захисний шар кузова вібрує і фарба покривається мікротріщинами, утворюючи вогнища корозії.
Електромобілі вже міцно входять у наше повсякденне життя, проте навколо них досі багато міфів. Часто…
Carscoops повідомляє , що під час дорожньої пригоди прототип BMW iX3 зіткнувся лоб у лоб…
Volkswagen готує для шанувальників "гарячих" хетчбеків справжню сенсацію: підрозділ R розробляє екстремальну версію Golf R…
Кожен водій знає, що співробітники поліції часто спостерігають за потенційними п'яними водіями за кермом у…
Осінь для автомобіля в Україні – справжнє випробування: різкі зміни температури, дощі, бруд та наслідки…
Audi завершує підготовку нового покоління RS 6 Avant, і вже майже без камуфляжу прототипи моделі…
Leave a Comment