Що може серйозно зашкодити двигуну авто: експерти назвали головну помилку

0
2485

Мало хто з водіїв знає, що двигун може вийти з ладу навіть через те, що його заглушили одразу після зупинки. Варто дати попрацювати двигуну на неодружених оборотах протягом декількох хвилин.

Чому можуть виникнути проблеми з автомобілем, повідомляє Ukr.Media .

Чому авто не можна відразу глушити

Експерти кажуть, що автомобілі з турбованими двигунами часто оснащують так званим турботаймером, щоб не перегріти турбіну. Завдяки цій простій функції, після вимкнення запалення двигун і вентилятор радіатора автомобіля продовжують працювати ще кілька хвилин, охолоджуючи турбіну та мотор загалом.

Також така сама методика актуальна і для атмосферних двигунів, особливо влітку. Зокрема, коли водій їде в спеку, вичавлюючи останнє з двигуна та гальм, то мотор виробляє більше тепла. І ось після такого заїзду водій зупиняється і глушить мотор, у якого не було можливості охолонути.

Фахівці розповідають, що в цей момент у двигуні припиняються всі процеси, включаючи роботу вентилятора та помпи, яка відповідає за циркуляцію рідини, що охолоджує, в системі.

Зараз читають  Бензин у каністрі: скільки можна зберігати та у яких умовах

Із зупинкою помпи припиняється охолодження блоку циліндрів. Гарячий антифриз піднімається до його голівки і повільно там остигає, адже на вулиці спека. В результаті відбувається перегрів як головки, так і верхньої частини блоку циліндрів.

Це в свою чергу призведе до попадання антифризу в мастило та поломки двигуна. Зауважимо, що багато сучасних автомобілів оснащені захистом від подібних ситуацій.

Тому, якщо ви не впевнені, чи є у вашому авто такий захист, то краще, перш ніж заглушити мотор, дайте йому попрацювати на холостих обертах протягом декількох хвилин.

Крім того, досі не всі автовласники знають, що олію для автомобіля потрібно підбирати за декількома показниками. Неправильно підібране масло може шкодити мотору при високих навантаженнях через тонкий масляний клин, і в помірних режимах через корозійне зношування, обумовлене низькою кислотно-лужною стабільністю певних класів моторного мастила.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.