Статті

Їзда на зимовій гумі влітку – чи можна і чим загрожує

Багато автомобілістів України зіштовхнулися із проблемою купівлі шин. Ті, хто не встиг приготувати їх заздалегідь, або не може дозволити собі нові літні шини (вони сильно подорожчали), або не може підібрати відповідний варіант через відсутність багатьох моделей на складах. І тут мимоволі деякі українці змушені їздити в теплу пору року на зимових колесах, пише newsyou.info .

Кожен розуміє, що зимова гума влітку це як гаряче пиво на пляжі або морожений сік у 40-градусний мороз. Але як бути, якщо немає іншого виходу і чи можна так робити від безвиході?по

Почнемо з того, що зимові покришки у весняно-літній період стають надто м’якими, внаслідок чого автомобіль не лише «пливе» в поворотах, а ще й починає більше споживати палива. Пройдемося пунктами, вказавши для початку мінус використання зимових шин влітку:

  • збільшується витрата палива (приблизно 15%);
  • погіршується маневреність (особливо на високих швидкостях);
  • збільшується гальмівна дистанція (+15-20 відсотків, залежно від швидкості та погоди);
  • збільшується зношування самих шин (за один літній сезон можна «вбити» новий комплект зимових покришок);
  • зростає ризик аквапланування (під дощем і в калюжах за високої плюсової температури зимові шини не працюють так, як за мінусової);
  • за наявності КАСКО жодна страхова не виплатить компенсацію, якщо автомобіль взутий не по сезону.

Влітку на зимових шинах – крайній випадок

Склад суміші, малюнок протектора та інше це те, що не дозволяє комфортно та безпечно їздити влітку на зимових шинах. Але! Якщо іншого виходу ну зовсім немає (або треба почекати), тоді намагайся дотримуватися простих правил:

  • уникай різких гальмувань та розгонів;
  • плавна повільна їзда – запорука твоєї безпеки (наскільки це можливо в даному випадку);
  • якщо шини зовсім свіжі, будь готовий, що восени у тебе виникне інша проблема – як і за що купити зимові колеса, оскільки ці зношені будуть на 40-70%;
  • враховуючи збільшення витрати пального, вважай, яким буде перевитрата. Допоможемо – якщо авто споживає 10 л на 100 км, то за нинішніх цін, кожні 100 км будуть тобі обходитися на 60-100 грн. дорожче! Це брутально кажучи. От і рахуй.

Висновок : для економії якщо зимові вже не першої свіжості, а літніх немає, купи всесезонні шини. Нехай це і не найкращий варіант щодо комфорту та безпеки водіння, то в нинішніх реаліях, можливо, це буде оптимальний варіант.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Поради

Останні записи

Чому літня гума небезпечна після перших заморозків

Змінювати літні шини на зимові варто після перших заморозків, особливо коли середньодобова температура стабільно опускається…

30.09.2025

Названо деталь у авто, яку водії міняють у 10 разів частіше, ніж треба

Багато власників автомобілів звикли замінювати витратні деталі "за регламентом" або за порадами знайомих і сервісів,…

30.09.2025

Як реально знизити витрати пального: поради експерта

В умовах постійного зростання цін на пальне питання економії стає вкрай актуальним для більшості автомобілістів.…

30.09.2025

Lexus RX 350h визнаний найнадійнішим гібридним SUV на ринку

Гібридні кросовери вже стали звичним явищем на світовому ринку автомобілів. Більшість популярних моделей великих виробників…

30.09.2025

Дизель в Україні дорожчає, але дефіциту не очікується

В Україні зростають ціни на дизельне пальне, і головною причиною стали нові санкції та посилення…

30.09.2025

Mercedes і Volkswagen повертають фізичні перемикачі в автомобілі

Автовиробники, які довгі роки робили ставку на сенсорні екрани, поступово повертаються до фізичних елементів управління.…

30.09.2025