Статті

Названо переваги та недоліки системи «старт-стоп»

Share

Чи дійсно “старт-стоп” є системою, корисною для зниження забруднення навколишнього середовища?

Давайте подивимося на переваги та недоліки цієї технології, яка з’явилася нещодавно, але сьогодні широко поширена в кожній категорії транспортних засобів.

Система «старт-стоп» встановлюється на автомобілі з метою вимикання двигуна під час зупинки, що сприяє зниженню витрати пального. Отже, забруднення довкілля зменшується.

Система Start & Stop з’явилася щонайменше 30 років тому, коли було створено перші прототипи. Згодом система вдосконалювалася, що дозволило оптимізувати її роботу.
Під час коротких зупинок, наприклад, на світлофорах, залізничних переїздах або в пробках двигун автоматично зупиняється і переходить в контрольований режим очікування без відключення деяких функцій автомобіля. Світло, двірники, кондиціонер, магнітола залишаються у робочому стані.

Порівняно з минулим сьогодні рестарт відбувається набагато швидше.

Коли система Start&Stop почала з’являтися на перших моделях автомобілів, вона часто коштувала непропорційно дорого. Але пізніше витрати на установку системи були знижені настільки, що навіть у ряді бюджетних автомобілів система Start & Stop входить до стандартної комплектації.

В умовах інтенсивного руху використання Start&Stop може призвести до зниження споживання палива приблизно на 5-10%. Використання найновіших і найсучасніших технологій, що використовуються в моделях автомобілів вищого класу, може допомогти покращити роботу системи Start & Stop, віщуючи уповільнення руху за допомогою спеціальних камер.

Переваги Start&Stop:

Деактивованість: на багатьох автомобілях натискання кнопки дозволяє деактивувати Start&Stop.
Екологічність: основна перевага системи полягає у зменшенні шкідливих викидів.
Зниження витрати палива: вимкнення двигуна під час тривалого простою в пробці дозволяє знизити витрати пального.

Недоліки Start&Stop:

Безперервні перезапуски: перезапуск двигуна є найбільш делікатним етапом автомобіля. Повторення цієї процедури знову і знову означає надмірне навантаження на деталі двигуна, які можуть зноситися.

Акумулятори: автомобілі, оснащені системою Start & Stop, потребують більш дорогих акумуляторів.

Генератор і стартер: це деталі, що зазнають найбільшого навантаження, тому може знадобитися передчасна заміна.
Комфорт: особливо на дизельних автомобілях зупинка та подальший запуск можуть викликати дискомфорт через вібрації, що відчуваються при повторному запуску двигуна. Це основна причина, через яку багато людей вирішують деактивувати систему.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Leave a Comment

View Comments

  • Система старт/стоп не працює поки двигун не прогрівся до робочої температури

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Поради

Останні записи

Електричний BMW M3 на платформі Neue Klasse: нові шпионські фото

Нещодавні шпигунські знімки підтверджують, що електричний BMW M3 адаптує кілька стильових елементів концепту Vision Neue…

18.01.2025

Чи потрібно оновлювати старе посвідчення водія на сучасне пластиков

Чи потрібно водіям обмінювати старе посвідчення водія з простими категоріями на нове, де вони розділені,…

18.01.2025

KIA розпочала тести свого нового електрофургона (ФОТО)

Електричний фургон KIA PV5 Turismo, що має дебютувати у 2025 році, нещодавно потрапив на шпигунські…

18.01.2025

Mercedes-AMG втрачає шанувальників V8 під час переходу на електромобілі

Mercedes -AMG стикається з непростим завданням: зберегти баланс між інноваціями та очікуваннями своїх лояльних клієнтів.…

18.01.2025

Які ліки заборонено приймати перед керуванням авто

Безпека за кермом – це не тільки про знання правил дорожнього руху, але й про…

18.01.2025

Skoda представила повнопривідну версію Octavia 2025

Skoda зробила важливий крок, повертаючи систему повного приводу 4x4 до оновленого Octavia 2025 року .…

18.01.2025