Ресурс автоматичної коробки передач (АКП) можна продовжити своєчасною заміною масла. Є певні рекомендації, коли це потрібно робити. Це той випадок, коли профілактика обійдеться набагато дешевше за ліквідацію проблем, що вже з’явилися.
Періодичність заміни робочої ріАКПдини АКП встановлюється автовиробником. Агрегати останньої генерації вважаються такими, що не обслуговуються: масло заливається один раз, безпосередньо на заводі. Проте, зазначають експерти, іноді рідину в них міняти все ж таки потрібно. Адже вона здатна повноцінно виконувати свої функції лише за певної в’язкості, а також оптимальних змащувальних властивостей. Що ж до періодичності заміни трансмісійного масла у більш старих автомобілях, вона передбачена регламентом ТО.
На досить старих машинах масло в АКП зазвичай потрібно міняти кожні 30-60 тис. км. пробігу. І навіть якщо в транспортному засобі є “автомат” нової генерації, бажано, щоб періодичність заміни рідини не перевищувала 80-90 тис. км пробігу, пише “Профіль” . Якщо автомобіль експлуатується у складних умовах, то інтервал заміни олії в АКПП значно скорочується.
У яких ще ситуаціях потрібно міняти масло в АКП: після покупки уживаної машини, оскільки точно невідомо, коли востаннє на ній міняли олію; після появи ривків під час руху; якщо автомобіль не хоче їхати назад та вперед; у разі проблем із перемиканням трансмісії з режимів P чи N.
Підвищена витрата оливи - поширена проблема автомобілів з пробігом, але не завжди вона означає необхідність…
Під час зупинки на дорозі поліцейський може ставити багато питань, але на два з них…
Компанія Nissan офіційно відмовилася від планів виробництва електромобілів у США, зокрема скасувала запуск двох нових…
Jaguar Land Rover анонсувала відродження моделі Freelander, яка буде побудована на базі китайського Chery. Виробництво…
Ми часто вважаємо, що велике ім’я на капоті автоматично гарантує надійність і комфорт за кермом.…
Восени водії часто стикаються з проблемою запотівання скла, особливо вранці, коли вікна вкриваються вологим туманом.…
Leave a Comment