Ресурс автоматичної коробки передач (АКП) можна продовжити своєчасною заміною масла. Є певні рекомендації, коли це потрібно робити. Це той випадок, коли профілактика обійдеться набагато дешевше за ліквідацію проблем, що вже з’явилися.
Періодичність заміни робочої ріАКПдини АКП встановлюється автовиробником. Агрегати останньої генерації вважаються такими, що не обслуговуються: масло заливається один раз, безпосередньо на заводі. Проте, зазначають експерти, іноді рідину в них міняти все ж таки потрібно. Адже вона здатна повноцінно виконувати свої функції лише за певної в’язкості, а також оптимальних змащувальних властивостей. Що ж до періодичності заміни трансмісійного масла у більш старих автомобілях, вона передбачена регламентом ТО.
На досить старих машинах масло в АКП зазвичай потрібно міняти кожні 30-60 тис. км. пробігу. І навіть якщо в транспортному засобі є “автомат” нової генерації, бажано, щоб періодичність заміни рідини не перевищувала 80-90 тис. км пробігу, пише “Профіль” . Якщо автомобіль експлуатується у складних умовах, то інтервал заміни олії в АКПП значно скорочується.
У яких ще ситуаціях потрібно міняти масло в АКП: після покупки уживаної машини, оскільки точно невідомо, коли востаннє на ній міняли олію; після появи ривків під час руху; якщо автомобіль не хоче їхати назад та вперед; у разі проблем із перемиканням трансмісії з режимів P чи N.
На автосалоні в Гуанчжоу відбулася прем'єра Audi E SUV Concept - другої моделі нової електричної…
На автосалоні в Гуанчжоу Ford показав оновлений Mondeo 2026, який отримав помітні зміни у дизайні…
Глава європейського підрозділу Fiat Гаетано Торель розповів, що новий Fiat 500 2025 став проривом у…
Український авторинок зазнає стрімких змін, і експерти попереджають: уже у 2026 році придбати новий автомобіль…
У мережі з'явився новий дизайн-скетч компактного електрокара Chevrolet, створений у GM China Advanced Design. Рендер…
Автомобільний ринок змінюється так швидко, що інколи важко встигати за новими трендами: бренди з'являються і…
Leave a Comment