Ресурс автоматичної коробки передач (АКП) можна продовжити своєчасною заміною масла. Є певні рекомендації, коли це потрібно робити. Це той випадок, коли профілактика обійдеться набагато дешевше за ліквідацію проблем, що вже з’явилися.
Періодичність заміни робочої ріАКПдини АКП встановлюється автовиробником. Агрегати останньої генерації вважаються такими, що не обслуговуються: масло заливається один раз, безпосередньо на заводі. Проте, зазначають експерти, іноді рідину в них міняти все ж таки потрібно. Адже вона здатна повноцінно виконувати свої функції лише за певної в’язкості, а також оптимальних змащувальних властивостей. Що ж до періодичності заміни трансмісійного масла у більш старих автомобілях, вона передбачена регламентом ТО.
На досить старих машинах масло в АКП зазвичай потрібно міняти кожні 30-60 тис. км. пробігу. І навіть якщо в транспортному засобі є “автомат” нової генерації, бажано, щоб періодичність заміни рідини не перевищувала 80-90 тис. км пробігу, пише “Профіль” . Якщо автомобіль експлуатується у складних умовах, то інтервал заміни олії в АКПП значно скорочується.
У яких ще ситуаціях потрібно міняти масло в АКП: після покупки уживаної машини, оскільки точно невідомо, коли востаннє на ній міняли олію; після появи ривків під час руху; якщо автомобіль не хоче їхати назад та вперед; у разі проблем із перемиканням трансмісії з режимів P чи N.
До проблемних авто для зимового періоду можна віднести не тільки бюджетні марки, але й деякі…
За порушення правил дорожнього руху в Україні можуть бути дуже серйозні наслідки, і одним з…
Зима — це той період, коли машина може стати твоїм головним клопотом, особливо якщо вона…
Згідно з аналізом ринку старих автомобілів від Gaspedaal.nl, електромобілі втрачають свою вартість на 15% швидше,…
Коли батарея електромобіля сідає в нуль, це може бути справжнім кошмаром, якщо поруч немає зарядної…
Volkswagen офіційно оголосив ціни на новий електричний фургон e-Transporter , який готовий скласти конкуренцію Ford…
Leave a Comment