Уряд України ухвалив рішення дозволити продаж палива нижчої якості – Євро-3 та Євро-4. Проте, системи сучасних автомобілів швидко реагують на низькоякісне паливо. Які деталі першими виходять із ладу, розповіли експерти.
На свічках запалення з’являється нагар, а система починає працювати з перебоями.
Передчасно засмічується фільтр бензонасоса, і система починає працювати з підвищеним навантаженням. Це може призвести до поломки бензонасоса.
Після кількох заправок низькоякісним паливом з ладу виходять форсунки інжектора та закоксовуються кільця.
Клапани покриваються нагаром і можуть просто прогоріти.
На стінках циліндрів можуть з’явитися задираки.
Погане паливо виводить з ладу випускну систему, а каталітичний нейтралізатор протримається трохи більше 2-3 місяців.
З юридичного погляду автомобіліст може написати скаргу на АЗС, якщо після заправки паливом на цій станції в роботі систем автомобіля з’явилися проблеми. Власник автомобіля може вимагати компенсацію та відшкодування збитків. Однак, це дуже складна процедура, яка вимагає багато сил. Краще віддавати перевагу перевіреним АЗС та по можливості заливати якісне паливо.