Експерти назвали 5 опцій машини, без яких у Європі її не куплять

0
4810

У Європі рівень автомобілебудування вищий і західні автолюбителі звикли до різних функцій. Експерти назвали 5 опцій машини, без яких європейці не представляють транспортний засіб та не куплять його.

Наразі жителі Європи віддають перевагу невеликим машинам, які дозволяють заощаджувати. Тим не менш, вони не бачать гарного автомобіля без електронних помічників, тому виробники прагнуть впроваджувати допоміжний функціонал. Дуже важливим для європейців є адаптивний круїз-контроль. Він дає змогу контролювати в автоматичному режимі ситуацію на дорозі. Як тільки перед машиною з’являється найменша перешкода, двигун скидає обороти, уповільнюючи хід.

Наступна опція – це помічник утримання в смузі. Зараз їм комплектують не тільки європейські автомобілі, але також і доступніші транспортні засоби, що виробляються в Японії та Південній Кореї. За наявності цієї функції автоматика допомагає контролювати машину, і водій завжди може побачити, що почав відхилятися від смуги, але слід і самостійно стежити за дорогою. У той же час, якщо дорожня розмітка не видно через сніг, опція стає марною.

Зараз читають  Що робити, якщо в бензобак залитий неякісний бензин

Дуже зручний контроль сліпих зон. Датчики сканують бічні місця транспортного засобу. Коли водій хоче зробити маневр, будь то поворот або перебудова, на дзеркалі заднього виду може з’явитися сигнал, що близько до машини є перешкода. Це допомагає людині, якщо той відволікся.

У Європі опцію “Старт-стоп” вважають за необхідне, а ось наші автомобілісти сперечаються про неї. Багато хто впевнений, що вона приносить більше шкоди, ніж користі. Її функціонал полягає в тому, що двигун при довгому простої, працюючи на неодружених оборотах, автоматично вимикається. Завести його знову можна, вичавивши педаль зчеплення.

Дуже корисна та просунута система стабілізації. З нею водій може почуватися на дорозі безпечніше, але повністю покладатися на автоматику теж не можна. Завжди є ризик, що електроніка помилиться, прораховуючи дистанцію або інтервал, а також неправильно розрахує траєкторію руху та ширину дорожнього полотна.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!

ПОШИРИТИ

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.