Як перевірити скручений пробіг автомобіля

0
711
car panel instrument speedometer and tachometer (shallow dof)

Не завжди можна купити новий автомобіль за високою ціною. Більшість людей намагаються купити якісний старий автомобіль за низькою вартістю. Цим користуються перекупники, що скуповують старі авто за низькою ціною. Трохи рихтують, встановлюють нові аксесуари, скручують одометр та продають за вищою вартістю. Але як розпізнати скручування одометра?

Способи скручування одометра

У старих машинах трапляється механічний одометр. Виставлення нових даних відбувається просто – трос з КПП розкручується у зворотний бік за допомогою дриля. Зустрічається і електромеханічний одометр, який розкручується аналогічним чином, але складнішим вважається електронне розкручування одометра, коли від майстра вимагається ноутбук і спеціальне ПЗ.

Як виявити скручування одометра самостійно?

Теоретично можна, якщо користуватися спеціальним обладнанням, яке є у майстрів. Нові автомобілі преміального сектора мають до 10 блоків пам’яті, у яких зберігається кілометраж. І часом погані майстри не знаходять усі блоки пам’яті і з часу на дисплеї відкривається справжній пробіг машини. Але така робота коштує дорого, а кваліфікація майстрів з кожним роком зростає – вони здатні за допомогою програмного забезпечення знайти всі блоки пам’яті автомобіля.

Зараз читають  Приховані налаштування автомобілів KIA та Hyundai

Виявлення скручування одометра за непрямими ознаками

Насамперед потрібно дивитися на салон. Якщо крісло просіло, автомобіль проїхав не менше 80 000 км, а коли виявляються справжні дірки на шкіряних чохлах, то цей факт вказуватиме на пробіг не менше 200 000 км. Фари та поворотники можуть виявитися мутними, а власник авто буде стверджувати, що машина проїхала лише 50 000 км. Окремо варто дивитися на гумові накладки педалей газу та гальма. Якщо вони зносилися, то машина проїхала щонайменше 100 000 км. Перекупники це знають і часто проводять передпродажну підготовку авто – змінюються наконечники педалей, встановлюються нові дешеві чохли на крісла та обплетення на кермо. Потрібно дивитися на гальмівні диски, фари та стан ЛКП. Корисно перевірити і компресію в ДВЗ, яка не повинна бути сильно нижчою за номінальні значення.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.