Статті

Відомо, на скільки вистачить заряду Tesla Model X та Tesla Model Y для обігріву взимку

Нещодавно через хуртовини на трасі в штаті Вірджинія, США протягом цілої доби спостерігалися великі пробки, а деякі ЗМІ стверджували, що вони викликані розрядженими електромобілями. У зв’язку з цим деякі блогери провели власні експерименти, які заперечують цю інформацію.

Блогер повідомив, що у цій пробці він отримав інформацію від двох власників електромобілів, які зазначили, що ніяк не постраждали у пробці. Одна з власників Tesla сказала, що вона застрягла на 16 годин, коли вона мала 74%, а коли вона повернулася додому, заряд знизився лише до 61%.

Власник Nissan LEAF сказав, що його автомобіль 2012 випуску був заблокований приблизно на 6 годин, при цьому він використав функцію обігріву сидінь, але втратив лише 15% ємності акумулятора, коли повернувся додому.

Щоб змоделювати ситуацію в пробці, блогер використовував Tesla Model X 2020 і Tesla Model Y 2021 для проведення експериментів при температурі близько -9 °С. Model Y має кондиціонер із тепловим насосом, а заряд батареї на початку експерименти становив 91%. Model X має традиційний нагрівач, який є більш енергоємним, при цьому стартовий заряд акумулятора склав 90%.

Блогер встановив температуру нагрівання салону обох автомобілів до 21 °С. Через 12 годин заряд Model Y впав з 91% до 58%, автомобіль витратив близько 26,5 кВт•год енергії. Витрати становили 4,24 долара. Для Model X рівень заряду знизився з 90 до 47%, а витрати на електроенергію становили 6,88 долара.

Блогер зазначив, що за повної зарядки, навіть за умов великого скупчення людей і машин, Model Y може підтримувати температуру всередині салону 21 °З щонайменше 36 годин, тоді як Model X може підтримувати її протягом 28 годин.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Tesla

Останні записи

Tesla вчиться у китайських виробників: уніфікація деталей прискорює виробництво

У світовому автопромі все більше уваги приділяють досвіду китайських виробників, і навіть Tesla вчиться у…

28.11.2025

Renault готує оновлення класичного Megane: перші рендери

Незважаючи на появу електричного хетчбека Renault Megane E-Tech Electric, французький виробник, схоже, не планує відмовлятися…

28.11.2025

Топ-3 найменш надійних автомобілів бізнес-класу

Експерти страхової компанії MotorEasy разом із порталом WhatCar проаналізували надійність автомобілів бізнес-класу і визначили моделі,…

28.11.2025

Mercedes поділився новими деталями про свій компактний кросовер

Mercedes-Benz продовжує підготовку до дебюту нового покоління компактного кросовера GLA. Нещодавно прототип моделі помітили на…

28.11.2025

Skoda готує новинку Epiq: компактний електрокар до 25 тисяч євро

Поки деякі автовиробники втрачають позиції на ринку електромобілів, Skoda впевнено нарощує оберти. Вона успішно продає…

28.11.2025

Що повинен знати водій при зупинці поліцією: правила та рекомендації

Зупинку поліцією зустрічають майже всі водії, але не всі знають свої права. Іноді поліція перевищує…

28.11.2025