Відомо, на скільки вистачить заряду Tesla Model X та Tesla Model Y для обігріву взимку

Блогер використовував Tesla Model X 2020 і Tesla Model Y 2021 для проведення експериментів при температурі близько -9 °С

0
54

Нещодавно через хуртовини на трасі в штаті Вірджинія, США протягом цілої доби спостерігалися великі пробки, а деякі ЗМІ стверджували, що вони викликані розрядженими електромобілями. У зв’язку з цим деякі блогери провели власні експерименти, які заперечують цю інформацію.

Блогер повідомив, що у цій пробці він отримав інформацію від двох власників електромобілів, які зазначили, що ніяк не постраждали у пробці. Одна з власників Tesla сказала, що вона застрягла на 16 годин, коли вона мала 74%, а коли вона повернулася додому, заряд знизився лише до 61%.

Власник Nissan LEAF сказав, що його автомобіль 2012 випуску був заблокований приблизно на 6 годин, при цьому він використав функцію обігріву сидінь, але втратив лише 15% ємності акумулятора, коли повернувся додому.

Щоб змоделювати ситуацію в пробці, блогер використовував Tesla Model X 2020 і Tesla Model Y 2021 для проведення експериментів при температурі близько -9 °С. Model Y має кондиціонер із тепловим насосом, а заряд батареї на початку експерименти становив 91%. Model X має традиційний нагрівач, який є більш енергоємним, при цьому стартовий заряд акумулятора склав 90%.

Блогер встановив температуру нагрівання салону обох автомобілів до 21 °С. Через 12 годин заряд Model Y впав з 91% до 58%, автомобіль витратив близько 26,5 кВт•год енергії. Витрати становили 4,24 долара. Для Model X рівень заряду знизився з 90 до 47%, а витрати на електроенергію становили 6,88 долара.

Зараз читають  Компанія Tesla відкликає 475 тис. електричних авто

Блогер зазначив, що за повної зарядки, навіть за умов великого скупчення людей і машин, Model Y може підтримувати температуру всередині салону 21 °З щонайменше 36 годин, тоді як Model X може підтримувати її протягом 28 годин.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.