Часом у дорозі трапляються неприємності, вибратися з яких допомагає трос. Але не всі вміють буксирувати правильно, передає “Твоя машина” .
Для початку, на автомобілі, який тягнути, необхідно включити ближнє світло та аварійку. Якщо розрядився акумулятор або є проблеми з електрикою, потрібно закріпити аварійний знак на задній частині.
Мінімальна довжина троса – 6 метрів. Чим довше трос, тим більше місця для маневру. Якщо трос дешевий і зношений, замість зачеплення карабіном його можна просто прив’язати до автомобіля міцним вузлом. Якщо трос якісний і має хороший карабін, то він кріпиться за спеціальні вуха на несучій частині авто або за гачок, що йде в комплекті з машиною і вкручується у приховане різьблення.
Натягнутий трос потрібно чимось навантажити, щоби при розриві він не вдарив у машину. Якщо немає спеціальних пристроїв, можна накинути звичайний килимок або непотрібну куртку. Якщо трос тріснутиме, то вантаж притисне його до землі і ніхто не постраждає.
На початку руху трос завжди повинен бути натягнутий. Але натягувати його потрібно дуже плавно та обережно, щоб він не порвався. Крім того, при різкому ривку можна пошкодити не тільки трос, а й кронштейн, а також КПП автомобіля, що тягне.
З водієм, який залишився в машині, що буксирується, потрібно підтримувати зв’язок. Можна спілкуватися по системі hands-free, якщо вона є, або ж через гучний зв’язок.
Toyota подала заявку на новий товарний знак Land Cruiser FJ в Японії наприкінці 2023 року,…
Британська компанія анонсувала майбутню презентацію спеціальної версії позашляховика Range Rover Sport 2025 під назвою Tibetan…
Компанія Audi активно працює над новим кросовером Audi Q9 2026, який має стати найбільшою моделлю…
Довговічність і безвідмовність вважаються для багатьох основними факторами, які розглядаються при пошуку того чи іншого…
В Україні посилились правила паркування автомобілів. Тепер водіям, які паркуються у заборонених місцях, загрожують штрафи…
Mercedes-Benz оголосила про подальше скорочення витрат і збільшення виробництва авто з ДВЗ, намагаючись відновити рентабельність…
Leave a Comment