Автоексперти розповіли, до якої температури потрібно прогрівати двигун автомобіля взимку перед початком руху.
Багато автомобільних експертів та водіїв розходяться в думках про те, чи потрібно прогрівати двигун взимку. Варто відразу сказати, що навіть при невеликому морозі потрібно дати двигуну трохи попрацювати перед поїздкою: це допоможе продовжити ресурс силового агрегату. При цьому експерти зауважують, що якщо після пуску двигуна одразу розпочинати рух, то в короткостроковому періоді з агрегатом не трапиться якихось серйозних неприємностей.
Справа в тому, що мінімальні теплові проміжки забезпечують штатну роботу непрогрітого мотора. Питання лише в товщині масляної плівки, яка буде на поверхнях, що труться. Як правило, в холодному агрегаті вона недостатня, тому з часом двигун, який експлуатують таким чином, буде зношуватися швидше.
Але як визначити оптимальну температуру антифризу для початку руху? Відповісти на це питання допоможуть оберти двигуна. На сьогоднішній день усі сучасні автомобілі оснащуються режимом прогріву, який допомагає антифризу швидше вийти на робочі температури. Електронний блок управління спочатку трохи завищує оберти, а потім знижує їх у міру прогрівання рідини, що охолоджує.
Наприклад, на автомобілях радянського та російського автопрому при оборотах холостого ходу рівним 1100 об/хв температура антифризу становить близько плюс 30 градусів за Цельсієм. Це означає, що масло в двигуні вже прогрівається і товщина масляної плівки на деталях, що труться, достатня. На іномарках експерти рекомендують орієнтуватися на позначку 1000 об/хв. При цьому нагрівання рідини, що охолоджує, також буде близько плюс 30 градусів за Цельсієм.