Причини запотівання скла в автомобілі взимку

Час читання: 2 хв.
0

Іноді будь-який водій стикається з ситуацією, коли вікна в улюбленій ластівці починають запотівати, а значить, для їх очищення потрібні чисті та сухі ганчірки. Однак дехто переконаний, що вони придатні лише для сирої та дощової погоди, але це не зовсім так. Оскільки можуть урятувати в будь-яку погоду, незалежно від пори року, особливо взимку. Адже вологість, що утворюється на скляній поверхні, як правило, швидко замерзає, стаючи льодом, яку не так вже й легко прибрати.

Причини того, чому вікна пітніють

Більшість автовласників, намагаючись якнайшвидше звільнитися від вологи в салоні, включають пічку на обдування. Тільки це лише тимчасовий захід, але як тільки опалення відключається, то волога виникає знову.

Реклама

1. Дренажні отвори

Дуже часто волога потрапляє через вентиляційні ґрати. Подібне виникає тому, що під капотом поряд з лобовим склом знаходяться дренажні отвори, які згодом забиваються брудом і опалими листочками. В результаті вода не йде так, як належить, і стікає у вентиляційні ґрати. Отже, щоб такого не відбувалося, перед початком зимового періоду їх треба терміново перевіряти та очищати у разі потреби.

2. Килимки

Нерідко, саме з вини гумових килимків може потіти автомобільне скло. Адже взимку, ними накопичується вода, занесена снігом чи маслом. Отже їх треба регулярно чистити. Але іноді відбувається так, що дані рідини все одно з’являються, звідки не візьмись.

Наприклад, вода внаслідок негерметичного ущільнювача лобового скла та порушення геометрії кузова. А жирні плями від олії різних відтінків через проблеми з радіатором печі в центральній частині панелі приладів. Можливо, має місце витік охолодної рідини. Тому потрібно відразу ж перевірити стан патрубків, що підводять рідину до теплообмінника, а також хомутів, коли патрубки не дуже щільно прилягають. Адже у разі наявності на них дрібних тріщин потрібна термінова заміна. Але головне ніколи не забувати про регулярне очищення всіх килимків від вологи, що накопичилася.

3. Салонний фільтр

Можливо, причина запотівання скла криється в поломці салонного фільтра, який повинен запобігати попаданню пилу та бруду всередину салону, а також появі неприємного запаху та посиленого шуму від працюючого вентилятора. Тому його потрібно періодично змінювати, причому через кожні 20 тис. км пробігу. Ну, а при частому експлуатуванні та ще й в екстремальних умовах – це бажано робити після 8 тис. км. Інакше знижується швидкість циркуляції повітря, а волога накопичується набагато швидше, ніж зазвичай.

4. Система вентиляції та опалення

Також причина запотівання скла вважається неправильно налаштована грубка. А значить для того, щоб позбутися надлишку вологи, необхідно спрямувати гаряче повітря на лобове скло або просто включити кондиціонер.

Якщо ж грубка ніби гуде, але й не дме, то швидше за все випав зі свого місця патрубок, отже, доведеться шукати урвища і усувати проблему. Інакше гаряче повітря почне рухатись не в бік скла, а на панель.

Корисні поради

Для того щоб волога не утворювалася необхідно постійно користуватися спеціальними засобами «антизапотівниками», що наносяться на суху поверхню скла і сухою ганчіркою, що розтирається, з мікрофібри, яка проводить тільки якісне прибирання вогкості і не залишає після себе ніяких розлучень.

А раз на рік обов’язково провітрювати весь салон, причому бажано в сонячну та суху погоду, залишаючи відчиненими двері з багажником майже на добу. І тоді зайва волога зникне навіть у найскладніших місцях.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!