Названо топ-10 «гарячих хетчбеків» 2021 року

0
780

Що можна придбати у 2021 році, якщо є бажання отримувати задоволення від водіння за відносно невеликі гроші і при цьому використовувати автомобіль щодня? Відповідь очевидна – хетчбек, але не простий, а потужний! «Гарячий хетчбек».

Чистокровний гарячий хетчбек повинен бути відмінником у відразу кількох областях, якщо він хоче бути найкращим. По-перше, він повинен бути в змозі змусити ваш пульс битися частіше на звивистій дорозі. Якщо він не може швидко справлятися з поворотами, не падаючи з боку на бік, це не «та» машина. Отже, відточеність керування та велика потужність мотору є ключовими факторами. Однак суть більшості хетчбеків полягає насамперед у тому, що їх будуть використовуватися щодня, тому вони також повинні володіти певною мірою практичності, мати розумні експлуатаційні витрати і не бути настільки твердими і безжалісними до пасажирів, щоб ви та інші швидко втомилися від них.

Отож, британське видання WhatCar склало підбірку найкращих «гарячих хетчбеків», які можна на сьогодні купити новими в автосалоні. Деталі читайте на шпальтах uamotors.

Hyundai i30 N

Хоча Hyundai раніше ніколи не створював i30 N, виробник зумів перевершити результати багатьох інших виробників, які випускали їх протягом десятиліть. i30 N справді викличе посмішку на вашому обличчі і доступний з великою кількістю стандартного обладнання, хоча він є недостатньо потужним у порівнянні з новішими альтернативами.

Audi S3

S3, можливо, не доставляє максимально гострих відчуттів від водіння, як Honda Civic Type R або Renault Megane RS, але він демонструє вражаючий темп прискорення від точки до точки та має більш висококласний салон. Правда, близькоспоріднений Volkswagen Golf R також не є слабеньким суперником, але S3 не відстає – і Ауді має певну привабливість у вигляді значка преміум-класу.

Volkswagen Golf GTI

З деякими супер-хетчбеками зовсім не так легко жити щодня, як з Golf GTI, і тому він залишається дуже бажаним варіантом. Він трохи кращий варіант, ніж прямий конкурент Ford Focus ST, але найкращі конкуренти перевершують його за потужністю та швидкістю.

Renault Megane RS

Megane RS не є найшвидшим із хот-хетчів, але він дуже спритний на поворотах завдяки стандартному рульовому механізму на задніх колесах. Це також тихий затишний круїзер за стандартами класу, але Рено це вже не така вигідна угода, як колись – тепер він доступний лише у топ-версії Trophy.

Mercedes-Benz A45 S AMG

Показники A45 AMG надзвичайно вражаючі: 415 кінських сил (у модифікації S) і розгін від 0 до 100 км/год за 3,9 секунди, незважаючи на те, що А45 AMG оснащений 2,0-літровим двигуном з турбонаддувом. Більше того, він не просто балістично швидкий на прямій, але й спритний й веселий на звивистих ділянках. Тільки його величезна ціна заважає йому бути топ-1.

Hyundai i20 NЦей на клас менший за i30 N хетчбек доводить, що вищезгаданий корейський брат не був випадковим у списку. Їздить i20 N набагато цікавіше, ніж його конкурент Volkswagen Polo GTI. Якщо ви керуєте i20 N агресивно, він не буде кусатися, а якщо ви точні, він працює разом із вами, щоб генерувати найкращий темп. При цьому під час різкого гальмування він дійсно гальмує, хоч двигун міг би бути більш еластичним.

Volkswagen Golf R

Як і його попередник, останній Golf R поєднує в собі максимальне зчеплення з дорогою та комфорт у їзді, а на додачу ще й дуже вивірений баланс керування. Справді, якби він мав трохи кращий інтер’єр та менш неприємну інформаційно-розважальну систему, він міг би отримати справедливу оцінку з п’яти зірок.

Ford Fiesta ST

Під капотом у спортивної Фієсти- 1,5-літровий 3-циліндровий бензиновий двигуном з турбонаддувом, проте Fiesta ST не має чого соромитись. Тому що агрегат цей видає 200 кінських сил, тобто ви можете здійснити спринт 0-100 км на годину всього за 6,5 секунди. Але найважливіше те, що Фієста має величезну перевагу в поворотах і доступна за вигідною ціною, що полегшує вибачення стрибкоподібної їзди 3-циліндровика.

Honda Civic Type R

Civic Type R ніколи не був красенем, але весь дивовижний дизайн останньої версії має практичну мету, бо допомагає тримати цей автомобіль з 2,0-літровим турбо двигуном приклеєним до землі. Аеродинаміка! Окрім іншого, японський мотор забезпечує чудову продуктивність, шасі – точне керування, але також Сівік достатньо практичний і зручний у повсякденному використанні.

Toyota Yaris GR

Завдяки невеликим пропорціям, розумній системі повного приводу та зривному характеру двигуна, продуктивність японського гарячого хетчбека неймовірно доступна з «самих низів». 3-дверний Яріс досить швидка машина, щоб налякати чистокровні спортивні автомобілі. Для чистих гострих відчуттів від водіння немає кращого хот-хетча, ніж GR Yaris – пише WhatCar.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!