Фахівці відзначили два підходи до прогріву машини. У першому випадку водії менше шкодять екології, а в другому самому автомобілю та його вузлам.
Так, у першому випадку взагалі не треба гріти двигун і рух можна починати відразу ж після запуску, не давши маслі вийти на робочу температуру і просочитися у всі масляні канали. Деякі вітчизняні журналісти навіть погоджуються з таким підходом.
Зазначається, що рух водій починає лише після того, як пристебне ремінь безпеки, перевірить налаштування дзеркал та сидіння. Цього часу, на думку Васильєва, таки вистачає для вирівнювання тиску в системі мастила. Вважається, що сучасному двигуну для цього достатньо лише 30 секунд.
У другому випадку досить зачекати 4-5 хвилин, поки двигун вийде на робочу температуру, масло просочиться до всіх вузлів, які потребують змащення, а електроніка знизить обороти двигуна до стандартних. При цьомуексперт додав, що поки температура рідини, що охолоджує, не досягне номінального значення, не варто навантажувати двигун різкими прискореннями і гальмуваннями. Перший час потрібно рухатися в спокійному режимі, не завалюючи стрілку тахометра, поки мотор набере робочу температуру.
У Китаї готуються запровадити нові правила, які можуть змінити звички власників швидких авто, особливо електрокарів.…
Лакофарбове покриття автомобіля - це як шкіра людини: воно першим захищає кузов від пошкоджень. Навіть…
Компанія Dacia представила оновлену Sandero і версію Stepway. Після рестайлінгу модель отримала нові двигуни і…
Багато водіїв щоранку запускають двигун і чекають, поки стрілка температури підніметься, бо ще з часів…
Навіть досвідчені водії в Україні нерідко потрапляють у неприємні ситуації на дорозі. Причина - постійні…
Використання аварійної сигналізації для "подяки" або "привітання" на дорозі може обернутися штрафом. Правила дорожнього руху…
Leave a Comment