Фахівці відзначили два підходи до прогріву машини. У першому випадку водії менше шкодять екології, а в другому самому автомобілю та його вузлам.
Так, у першому випадку взагалі не треба гріти двигун і рух можна починати відразу ж після запуску, не давши маслі вийти на робочу температуру і просочитися у всі масляні канали. Деякі вітчизняні журналісти навіть погоджуються з таким підходом.
Зазначається, що рух водій починає лише після того, як пристебне ремінь безпеки, перевірить налаштування дзеркал та сидіння. Цього часу, на думку Васильєва, таки вистачає для вирівнювання тиску в системі мастила. Вважається, що сучасному двигуну для цього достатньо лише 30 секунд.
У другому випадку досить зачекати 4-5 хвилин, поки двигун вийде на робочу температуру, масло просочиться до всіх вузлів, які потребують змащення, а електроніка знизить обороти двигуна до стандартних. При цьомуексперт додав, що поки температура рідини, що охолоджує, не досягне номінального значення, не варто навантажувати двигун різкими прискореннями і гальмуваннями. Перший час потрібно рухатися в спокійному режимі, не завалюючи стрілку тахометра, поки мотор набере робочу температуру.
Гендиректор Tesla Ілон Маск заявив, що версія Model Y Standard Range здатна подорожувати так далеко,…
Універсал Subaru WRX з механікою з'явиться в Америці. Але не у США. Практичний WRX з…
Volvo оголосила дані про світові продажі за квітень 2024 року, які склали 65 838 автомобілів,…
Kia готується уявити світові свою нову розробку в сегменті компактних електромобілів. 23 травня відбудеться офіційна…
Компанія BMW продовжує радувати своїх шанувальників, оновлюючи гамму кольорів автомобілів. Напередодні стало відомо про нові…
У ситуації, коли в авто на АЗС залили неякісне паливо, експерт рекомендує викликати евакуатор та…
Leave a Comment