Фахівці відзначили два підходи до прогріву машини. У першому випадку водії менше шкодять екології, а в другому самому автомобілю та його вузлам.
Так, у першому випадку взагалі не треба гріти двигун і рух можна починати відразу ж після запуску, не давши маслі вийти на робочу температуру і просочитися у всі масляні канали. Деякі вітчизняні журналісти навіть погоджуються з таким підходом.
Зазначається, що рух водій починає лише після того, як пристебне ремінь безпеки, перевірить налаштування дзеркал та сидіння. Цього часу, на думку Васильєва, таки вистачає для вирівнювання тиску в системі мастила. Вважається, що сучасному двигуну для цього достатньо лише 30 секунд.
У другому випадку досить зачекати 4-5 хвилин, поки двигун вийде на робочу температуру, масло просочиться до всіх вузлів, які потребують змащення, а електроніка знизить обороти двигуна до стандартних. При цьомуексперт додав, що поки температура рідини, що охолоджує, не досягне номінального значення, не варто навантажувати двигун різкими прискореннями і гальмуваннями. Перший час потрібно рухатися в спокійному режимі, не завалюючи стрілку тахометра, поки мотор набере робочу температуру.
На блокпосту водій не зобов'язаний показувати водійське посвідчення або страховий поліс, якщо не було порушень…
Компанія BMW оголосила про відкликання сотень тисяч автомобілів у світі через проблеми зі стартером, які…
У дорозі дрібниць не буває. Звичайна автоаптечка чи вогнегасник можуть стати тією самою "першою допомогою",…
У сучасному світі автовласники часто користуються дорогими засобами для догляду за склом, але є прості…
В Україні покарання за керування автомобілем у стані алкогольного чи наркотичного сп'яніння досить суворе: перше…
Багато водіїв, стомлених від постійного перемикання передач та роботи зі зчепленням, мріють про комфортну їзду…
Leave a Comment