Фахівці відзначили два підходи до прогріву машини. У першому випадку водії менше шкодять екології, а в другому самому автомобілю та його вузлам.
Так, у першому випадку взагалі не треба гріти двигун і рух можна починати відразу ж після запуску, не давши маслі вийти на робочу температуру і просочитися у всі масляні канали. Деякі вітчизняні журналісти навіть погоджуються з таким підходом.
Зазначається, що рух водій починає лише після того, як пристебне ремінь безпеки, перевірить налаштування дзеркал та сидіння. Цього часу, на думку Васильєва, таки вистачає для вирівнювання тиску в системі мастила. Вважається, що сучасному двигуну для цього достатньо лише 30 секунд.
У другому випадку досить зачекати 4-5 хвилин, поки двигун вийде на робочу температуру, масло просочиться до всіх вузлів, які потребують змащення, а електроніка знизить обороти двигуна до стандартних. При цьомуексперт додав, що поки температура рідини, що охолоджує, не досягне номінального значення, не варто навантажувати двигун різкими прискореннями і гальмуваннями. Перший час потрібно рухатися в спокійному режимі, не завалюючи стрілку тахометра, поки мотор набере робочу температуру.
Система очищення вихлопу AdBlue, яка мала зменшувати шкідливі викиди, стала серйозною проблемою для власників сучасних…
Під час вибору уживаного автомобіля водії часто враховують не лише витрату палива чи надійність, а…
Nissan готує до офіційної прем'єри кросовер X-Trail нового покоління, який має з'явитися в 2026 році.…
Європейський автопром зіткнувся з несподіваною проблемою, спричиненою власним прагненням до цифровізації. Великі сенсорні екрани, які…
Kia Sportage - один із найуспішніших корейських кросоверів, який розійшовся світом тиражем понад 7 мільйонів.…
Думка про те, що дизельні двигуни підходять лише для вантажівок, давно застаріла. Сучасні дизелі популярні…
Leave a Comment