Фахівці відзначили два підходи до прогріву машини. У першому випадку водії менше шкодять екології, а в другому самому автомобілю та його вузлам.
Так, у першому випадку взагалі не треба гріти двигун і рух можна починати відразу ж після запуску, не давши маслі вийти на робочу температуру і просочитися у всі масляні канали. Деякі вітчизняні журналісти навіть погоджуються з таким підходом.
Зазначається, що рух водій починає лише після того, як пристебне ремінь безпеки, перевірить налаштування дзеркал та сидіння. Цього часу, на думку Васильєва, таки вистачає для вирівнювання тиску в системі мастила. Вважається, що сучасному двигуну для цього достатньо лише 30 секунд.
У другому випадку досить зачекати 4-5 хвилин, поки двигун вийде на робочу температуру, масло просочиться до всіх вузлів, які потребують змащення, а електроніка знизить обороти двигуна до стандартних. При цьомуексперт додав, що поки температура рідини, що охолоджує, не досягне номінального значення, не варто навантажувати двигун різкими прискореннями і гальмуваннями. Перший час потрібно рухатися в спокійному режимі, не завалюючи стрілку тахометра, поки мотор набере робочу температуру.
Аксесуари для автомобілів, хоч і додають якоїсь стильності та зручності, можуть бути справжнім головним болем,…
При низьких температурах рідина склоомивача в бачку автомобіля може замерзнути, що унеможливлює очищення лобового скла.…
Нещодавні шпигунські знімки підтверджують, що електричний BMW M3 адаптує кілька стильових елементів концепту Vision Neue…
Чи потрібно водіям обмінювати старе посвідчення водія з простими категоріями на нове, де вони розділені,…
Електричний фургон KIA PV5 Turismo, що має дебютувати у 2025 році, нещодавно потрапив на шпигунські…
Mercedes -AMG стикається з непростим завданням: зберегти баланс між інноваціями та очікуваннями своїх лояльних клієнтів.…
Leave a Comment