Статті

Електромобіль – це дорого чи нормально? Експерт порахував усі витрати

У щомісячному журналі Consumer Reports, який випускає споживчий Союз США, була публікація результатів дослідження електромобілів. У статті стверджується, що електромобілі насправді обходяться в експлуатації дешевше, ніж традиційні автомобілі з бензиновими моторами. Експерти журналу зазначили, що у процесі експлуатації економія може швидко компенсувати завищену вартість електромобіля.

Початок експлуатації

Теоретично електромобілі відносяться до надійнішого транспорту, ніж машини з ДВЗ. Це позитивно позначиться на автомобілях з електромоторами, якщо їх з погляду витрат утримання. Щоправда, як стверджує консалтингова компанія We Predict, електромобіль у перший рік експлуатації може обійтися набагато дорожче, ніж автомобіль з бензиновим двигуном.

За три перші місяці експлуатації власнику електромобіля доведеться в середньому витратити 122 $ (інформація для авторинку США), а водій традиційної машини аналогічної моделі всього 53 $. Відповідно перший рік обійдеться для електромобіля приблизно 305 $, і близько 190 $ власнику звичайної машини.

Різницю можна пояснити тим, що для обслуговування електромобіля потрібні висококваліфіковані спеціалісти та спеціальні сервісні станції. Крім цього, ще немає належного досвіду і не всі процеси обслуговування електротранспорту, як для звичайних машин, відпрацьовані.

Економія

Експерти Consumer Reports підрахували, що протягом року власник електромобіля практично може в середньому заощадити на зарядці 800 – 1000 $. Перші сім років економія може становити близько 4.5 тис./дол, можливо й більше. Практично все залежить від марки автомобіля та його розміру.

Електромобіль коштує дорожче за звичайний автомобіль аналогічного класу приблизно на 10-40%. Загальна економія за час експлуатації може становити 6-10 тис./дол. У той час як власнику звичайного бензинового автомобіля сума зекономлених коштів може сягнути 15 тис./доларів

Але паливо не є єдиною статтею економії. Після дослідження експерти зробили висновок, що витрати власників на ремонт та обслуговування автомобілів з електродвигунами практично вдвічі нижчі від бензинових аналогів.

Електромобіль себе повністю виправдовує за тривалої експлуатації. На ньому простий електродвигун, а дорогі для ремонту автоматичні КПП та складна трансмісія відсутня. Також у нього, порівняно із традиційними авто, низька ймовірність технічно складних ремонтних робіт.

Електромобіль менше має різних механічних деталей, завдяки чому витрати на усунення неполадок нижчі майже на 22%. Також є економія під час планового обслуговування. Тут витрати, оскільки робіт менші, майже втричі нижчі, ніж для звичайних автомобілів.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

В Україні зростає попит на дизельні авто: Renault знову в лідерах

На українському авторинку поступово відновлюється інтерес до дизельних автомобілів, і протягом останніх кількох місяців попит…

19.12.2025

Провідні автовиробники масово відкликають авто через проблеми з двигунами

Цього року багато автовиробників зіткнулися з проблемами в роботі двигунів. За даними Autonews, найбільше скарг…

19.12.2025

Китайські бренди нарощують продажі гібридів у Європі

Європейський авторинок швидко рухається у бік електрифікації. Продажі електромобілів і плагін-гібридів зростають, хоча машини з…

19.12.2025

Як електроніка може зробити авто некерованим узимку

Керувати сучасними "розумними" автомобілями взимку часто складніше, ніж простішими моделями. Причина - велика кількість електронних…

19.12.2025

Автоексперт назвав головну причину зимових ДТП

Багато водіїв помилково вважають, що зимові аварії трапляються лише через ожеледицю або сніг. Насправді головна…

19.12.2025

Компактні електрокари до 15 000 євро: нові правила ЄС

Європейські автомобілі дорожчають через суворі технічні регламенти, проте в ЄС для виробників передбачили стимул, завдяки…

19.12.2025