Статті

Електромобіль – це дорого чи нормально? Експерт порахував усі витрати

Share

У щомісячному журналі Consumer Reports, який випускає споживчий Союз США, була публікація результатів дослідження електромобілів. У статті стверджується, що електромобілі насправді обходяться в експлуатації дешевше, ніж традиційні автомобілі з бензиновими моторами. Експерти журналу зазначили, що у процесі експлуатації економія може швидко компенсувати завищену вартість електромобіля.

Початок експлуатації

Теоретично електромобілі відносяться до надійнішого транспорту, ніж машини з ДВЗ. Це позитивно позначиться на автомобілях з електромоторами, якщо їх з погляду витрат утримання. Щоправда, як стверджує консалтингова компанія We Predict, електромобіль у перший рік експлуатації може обійтися набагато дорожче, ніж автомобіль з бензиновим двигуном.

За три перші місяці експлуатації власнику електромобіля доведеться в середньому витратити 122 $ (інформація для авторинку США), а водій традиційної машини аналогічної моделі всього 53 $. Відповідно перший рік обійдеться для електромобіля приблизно 305 $, і близько 190 $ власнику звичайної машини.

Різницю можна пояснити тим, що для обслуговування електромобіля потрібні висококваліфіковані спеціалісти та спеціальні сервісні станції. Крім цього, ще немає належного досвіду і не всі процеси обслуговування електротранспорту, як для звичайних машин, відпрацьовані.

Економія

Експерти Consumer Reports підрахували, що протягом року власник електромобіля практично може в середньому заощадити на зарядці 800 – 1000 $. Перші сім років економія може становити близько 4.5 тис./дол, можливо й більше. Практично все залежить від марки автомобіля та його розміру.

Електромобіль коштує дорожче за звичайний автомобіль аналогічного класу приблизно на 10-40%. Загальна економія за час експлуатації може становити 6-10 тис./дол. У той час як власнику звичайного бензинового автомобіля сума зекономлених коштів може сягнути 15 тис./доларів

Але паливо не є єдиною статтею економії. Після дослідження експерти зробили висновок, що витрати власників на ремонт та обслуговування автомобілів з електродвигунами практично вдвічі нижчі від бензинових аналогів.

Електромобіль себе повністю виправдовує за тривалої експлуатації. На ньому простий електродвигун, а дорогі для ремонту автоматичні КПП та складна трансмісія відсутня. Також у нього, порівняно із традиційними авто, низька ймовірність технічно складних ремонтних робіт.

Електромобіль менше має різних механічних деталей, завдяки чому витрати на усунення неполадок нижчі майже на 22%. Також є економія під час планового обслуговування. Тут витрати, оскільки робіт менші, майже втричі нижчі, ніж для звичайних автомобілів.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

Hyundai i30 2024 готовий змінити ринок доступних автомобілів у Європі

Hyundai i30 2024 готовий до запуску на іспанському ринку Ця модель швидко стала однією з…

06.05.2024

Українцям розповіли про наслідки за несплату штрафів за порушення ПДР

Українські водії мають два тижні, щоб заплатити штраф. Якщо вони зроблять це протягом перших 10…

06.05.2024

Пікапа BMW не буде. Але може з’явитися повноцінний позашляховик

BMW поставила хрест на ідеї пікапа. Старший віце-президент BMW з бренду та управління продуктами Бернд…

06.05.2024

Найнадійніші та ненадійніші автомобільні марки за версією європейців

Усі звикли до того, що більшість рейтингів надійності автомобілів публікується незалежними американськими аналітичними виданнями на…

06.05.2024

Новий Volkswagen Scirocco хочуть повернути до 2028 року

На початку 2024 року німецька автомобільна преса опублікувала чутки про плани керівництва Volkswagen повернути в…

06.05.2024

Hyundai відкладає запуск оновленої трирядної Creta

Hyundai відклала прем'єру оновленої Сreta із трьома рядами. Нещодавно на індійський ринок вийшла рестайлінгова Hyundai…

06.05.2024