У щомісячному журналі Consumer Reports, який випускає споживчий Союз США, була публікація результатів дослідження електромобілів. У статті стверджується, що електромобілі насправді обходяться в експлуатації дешевше, ніж традиційні автомобілі з бензиновими моторами. Експерти журналу зазначили, що у процесі експлуатації економія може швидко компенсувати завищену вартість електромобіля.
Теоретично електромобілі відносяться до надійнішого транспорту, ніж машини з ДВЗ. Це позитивно позначиться на автомобілях з електромоторами, якщо їх з погляду витрат утримання. Щоправда, як стверджує консалтингова компанія We Predict, електромобіль у перший рік експлуатації може обійтися набагато дорожче, ніж автомобіль з бензиновим двигуном.
За три перші місяці експлуатації власнику електромобіля доведеться в середньому витратити 122 $ (інформація для авторинку США), а водій традиційної машини аналогічної моделі всього 53 $. Відповідно перший рік обійдеться для електромобіля приблизно 305 $, і близько 190 $ власнику звичайної машини.
Різницю можна пояснити тим, що для обслуговування електромобіля потрібні висококваліфіковані спеціалісти та спеціальні сервісні станції. Крім цього, ще немає належного досвіду і не всі процеси обслуговування електротранспорту, як для звичайних машин, відпрацьовані.
Експерти Consumer Reports підрахували, що протягом року власник електромобіля практично може в середньому заощадити на зарядці 800 – 1000 $. Перші сім років економія може становити близько 4.5 тис./дол, можливо й більше. Практично все залежить від марки автомобіля та його розміру.
Електромобіль коштує дорожче за звичайний автомобіль аналогічного класу приблизно на 10-40%. Загальна економія за час експлуатації може становити 6-10 тис./дол. У той час як власнику звичайного бензинового автомобіля сума зекономлених коштів може сягнути 15 тис./доларів
Але паливо не є єдиною статтею економії. Після дослідження експерти зробили висновок, що витрати власників на ремонт та обслуговування автомобілів з електродвигунами практично вдвічі нижчі від бензинових аналогів.
Електромобіль себе повністю виправдовує за тривалої експлуатації. На ньому простий електродвигун, а дорогі для ремонту автоматичні КПП та складна трансмісія відсутня. Також у нього, порівняно із традиційними авто, низька ймовірність технічно складних ремонтних робіт.
Електромобіль менше має різних механічних деталей, завдяки чому витрати на усунення неполадок нижчі майже на 22%. Також є економія під час планового обслуговування. Тут витрати, оскільки робіт менші, майже втричі нижчі, ніж для звичайних автомобілів.
Фахівець звернув увагу на те, що замість класичного "автомата" у Ford Focus III використовують роботизовану…
За даними JATO Dynamics , у травні 2025 року Tesla Model Y знову став продаваним електрокаром в Європі -…
Компактний кросовер Skoda Elroq 2025 року нещодавно отримав нову модифікацію RS, яка суттєво збільшує потужність…
Компанія Jeep опублікувала нове зображення моделі Cherokee майбутнього покоління. Крім того, оприлюднено відеотизер, який показує…
Кілька років тому Toyota оголосила про розробку компактного позашляховика, який займе найнижчий щабель у сімействі…
В Україні існує чіткий перелік підстав, за якими поліція має право зупиняти транспортні засоби, і…
Leave a Comment