Технічне обслуговування електромобілів обходиться їх власникам дешевше, ніж обслуговування машин із традиційним ДВЗ. Це випливає із дослідження консалтингової компанії We Predict, результати якого публікує видання Automotive News. При цьому, перш ніж власники електрокарів почнуть економити на сервісі, має пройти 3 роки, але в майбутньому обслуговування батарейних автомобілів має стати ще економічнішим.
За даними проведеного дослідження, у перші 3 місяці експлуатації нового автомобіля з ДВЗ його власник у США витрачає в середньому 53 долари на обслуговування, а на рік воно обходиться приблизно в 189 доларів. При цьому для електрокара дані суми становлять 123 та 306 доларів відповідно.
Проте за 3 роки користування транспортом розклад змінюється на користь власників електромобілів. Вони витратить у середньому 514 доларів, тоді як власник машини із традиційним силовим агрегатом віддасть 749 доларів.
Глава We Predict Джеймс Девіс повідомив також, що власники електрокарів стикаються з значно меншим ризиком складного технічного ремонту, ніж власники автомобілів з ДВЗ. Крім цього, за його словами, є перспективи подальшого здешевлення вартості експлуатації електричних авто.
На сьогоднішній день ціна праці фахівців сервісних станцій, які обслуговують електромобілі, в середньому вища за вартість нормогодини на стандартних автосервісах, оскільки у разі поломки електрокара потрібно більше часу на діагностику, а самі працівники мають вищу кваліфікацію. Але в майбутньому в міру накопичення досвіду та технічної інформації про найпоширеніші поломки вартість нормогодини закономірно знижуватиметься.
Tesla представила спрощену та більш доступну версію Model Y для європейського ринку. Базова ціна нового…
Кожен автовласник хоча б раз на день змушений відвідувати АЗС. Багато дій на станції виконуються…
З настанням холодів автолюбителям варто подбати не лише про зимову гуму, а й про правильне…
Як і передбачали японські ЗМІ, цієї ночі відбувся офіційний дебют нового позашляховика початкового рівня від…
Компанія Lamborghini, яка колись асоціювалася виключно з суперкарами, сьогодні впевнено зміцнила позиції у масовому сегменті…
Після багатьох років занепаду сегмент великих представницьких седанів не збирається поступатися натиску кросоверів і позашляховиків.…
Leave a Comment