Чому взимку краще відмовитися від легкосплавних дисків в Україні

Для України характерні морози, різка зміна температур, ожеледь, бруд, пісок, реагенти і глибокі вибоїни в асфальті, і це не кращим чином позначається на стані легкосплавних дисків.

Час читання: < 1 хв.
0

«AMPERCAR» розповів , чому не варто встановлювати зимові шини на популярні серед українських водіїв литі диски.

«Спочатку згадаємо про особливості водіння взимку. Для нашої країни характерні морози, різка зміна температур, ожеледь, висока вологість, снігопади, а також бруд, пісок, реагенти і глибокі вибоїни в асфальті. Все це не кращим чином позначається на стані легкосплавних дисків », – кажуть експерти.

Як відомо, чимало моделей литих дисків мають дизайн з численними спицями, а такі диски, швидше за все, не зможуть захистити гальмівні механізми від потрапляння бруду. Передні супорти дискових гальм не сильно страждають від бруду, а ось задні гальма барабанного типу нерідко страждають ще й від абразивного впливу. Пісок потрапляє на робочі поверхні гальм і це негативно позначається на їх ресурсі. Так що бруд легко потрапляє на внутрішню частину дисків, що може порушити балансування коліс.

Реклама

Тому найкрасивіші штамповані диски, прикриті глухими ковпаками здатні захистити гальмівні диски значно краще.

Ще одним вельми відчутним недоліком легкосплавних дисків є низька пластичність. Вся справа в тому, що взимку вибоїн і ям на дорозі стає більше і контакти коліс з їх гострими краями також частішають. Штампований диск при сильному ударі швидше за все просто погнеться, і виправити його зможуть найближчому шиномонтажі, а ось литий колісний диск може тріснути або розколотися. Особливо це небезпечно на високих швидкостях, адже це може призвести до втрати управління. Також не варто забувати, що через жорсткості литих дисків удари з більшою силою передаються на підвіску автомобіля.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!