Названі 5 режимів АКП, які водії часто використовують неправильно

Час читання: < 1 хв.
0

Автоматичні коробки передач в авто стають звичною справою, деякі водії вже розучилися їздити на механічній трансмісії. Однак АКП має режими, розібратися в роботі яких відразу вдається не всім, на тлі чого використовуються функції «автомата» неправильно.

Режим «L» деякі називають «першою передачею» через його розташування під цифрою «2». За допомогою нього можна заблокувати КПП на першій передачі, що виявиться корисним в моменти, коли машина пробуксовує. При перемиканні на цей покажчик на селекторі можна також повільно спуститися з гірки або маневрувати в складних умовах, що вимагають від двигуна високих обертів. Режим «2» працює на «автоматі» так само, як і на МКПП. Переходити на нього можна з L відразу прямо в ході руху, він допомагає піднятися на гору або безпечно спуститися.

Є ще режим «O / D Off» , хоча у деяких він позначений цифрою 3. Зазвичай зустрічається у машин з чотириступінчастою КПП і використовується для блокування останньої передачі. Рекомендовано користуватися таким режимом в міських умовах, коли середня швидкість руху не перевищує 60 км / год. Таким чином також можна зняти з «автомата» навантаження, у сучасних моделей згаданий режим замінили на «Спорт».

Реклама

Режим PWR забезпечує машині підвищену динаміку, момент перемикання між передачами помітним чином підвищується. Витрата палива при активації функції дещо збільшується. Режим практично аналогічний «Спорту». «Manu» відомий також як режим «Сніжинка». Він протилежний попередньому і знижує момент перемикання передач. Використовують його на слизьких ділянках, де не потрібно виконувати ривки або прискорення.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!