П’ять найбільш частих схем обману на СТО: проблеми та рішення

0
112

Відвідування автосервісу іноді може привести до необґрунтованих витрат з вини недобросовісних майстрів. Існує кілька найбільш поширених схем обману автолюбителя на СТО.

У більшості випадків при виникненні неполадок в авто власник звертається в сервіс. На жаль, іноді автолюбитель може потрапити в руки “любителя легкої наживи”. До яких хитрощів вдаються такі “сервісмени” і як мінімізувати ризик бути обдуреним поділився портал Novate.

  • Поламання, якого немає

Найбільш поширений спосіб обману – виявлення в процесі ремонту нової “серйозної” неполадки, яку обов’язково і, бажано, відразу ж усунути. Якщо ви погано розбираєтеся в пристрої автомобіля, а таке останнім часом є скоріше нормою ніж винятком, то при виникненні подібної ситуації можна звернутися в інший сервіс або проконсультуватися з фахівцями, яким ви довіряєте. Можливо, що проблема дійсно існує, але вона не настільки критична і вимагає набагато менших коштів на ремонт.

  • Було ваше, стало наше

Трапляється, що в процесі виконання сервісних робіт крім усунення злама проводиться заміна хороших оригінальних деталей на дешевші аналоги. Це робиться найчастіше для перепродажу. Аналогічним чином недобросовісний слюсар може під виглядом якісної запчастини поставити “ліву”. Щоб знизити ризик подібного “ремонту” рекомендується самостійно здобувати запчастини, по можливості спостерігати за процесом ремонту, а також вибирати СТО, майстрам якого ви довіряєте.

  • Цілком або частинами

Є вузли та агрегати, ремонт яких виробник не рекомендує з міркувань надійності та безпеки. Тому пропонують поміняти вузол цілком. Але є випадки, коли під виглядом обов’язкової вам пропонують заміну деталі, яку можна полагодити. У цьому випадку схема обману може включати перераховані вище махінації. Крім того, збільшення обсягу роботи також обійдеться не дешево. В такому випадку можна звернутися до перевіреного фахівця за консультацією.

  • У пошуках скарбів

Одним з поширених способів заробити гроші на довірливих автолюбителях – переконати його в додаткової діагностики. Залежно від ступеня “зацікавленості” слюсаря це може закінчитися або просто оплатою роботи з перевірки абсолютно справного вузла, або направить нас до першого пункту – усунення вигаданого зламу. Якщо ви не впевнені, що діагностика необхідна, відмовтеся від її проведення. Якщо є сумніви, поговоріть з майстрами на декількох СТО.

  • Саботаж

Рідкісний, але, на жаль, ще зустрічається спосіб заробити на автолюбителів – свідомий висновок з ладу того чи іншого вузла або агрегату з подальшим ремонтом. Як правило, це відбувається при першому відвідуванні сервісу, а через короткий час проявляється неполадка, що вимагає повторного заїзду на СТО. Довести факт умисного пошкодження досить складно. Тому в черговий раз можна порадити обслуговувати авто у перевірених майстрів.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!