Названі 5 способів як перемогти “масложор” двигуна без капітального ремонту

0
108

Перш за все варто проінспектувати двигун на предмет витоків масла. Найбільш часто герметичність втрачають ущільнення колінчастого вала – передній і задній сальники. Нерідко втрачають герметичність сальники розподільних валів. Нарешті, пропускати масло може пробка для зливу масла або масляний фільтр. У більшості випадків проблему можна вирішити заміною прокладок і сальників. На турбированном силовий агрегат можуть підтікати трубки подачі і зливу масла турбокомпресора.

Якщо ж витоків не виявлено, то можна спробувати залити більш в’язке моторне масло. Якщо раніше використовувалося масло 0W-20 або 5W-30, то можна використовувати лубрикант з маркуванням 5W-40. Двигун напевно стане витрачати менше масла і доливати його доведеться рідше. Потрібно лише переконатися, що такі мастильні матеріали відповідають допускам автовиробника.

Проблема підвищеного витрати масла може таїтися в зносі маслозмінних ковпачків, вони ж сальники клапанів, які з часом починають пропускати масло. На деяких двигунах їх заміну можна здійснити, не знімаючи головку блоку циліндрів, але нерідко потрібно демонтаж розподілвалів, що супроводжується розбиранням передньої частини двигуна, зазвичай потрібно також знімати головки блоку циліндрів. Витрата масла від такої процедури може скоротитися в кілька разів.

Система вентиляції картерних газів повинна відводити гази, що прориваються у впускний тракт крізь ущільнення поршень-циліндр, але деякі можуть не знати, що разом з газами у впускний колектор можуть потрапляти дрібні часточки масла. Якщо двигун справний, але масло поступово йде, то необхідно проінспектувати клапан системи вентиляції картера. Систему рекомендується чистити раз в 60 тис. км.

«Масложор» може з’являтися через закоксовки маслозмінних кілець. Допомогти можуть почистка присадки, які цілком можуть рятувати деталі від відкладень. У ряді випадків може допомогти також і їзда по трасі на підвищених обертах мотора, з включенням зниженої передачі. Утримуючи обертів двигуна близько години на позначці приблизно 4000 об / хв, ви реалізуєте м’який варіант раскоксовкі.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.