Німецьке об’єднання технічного нагляду TUV, яка займається експертизами, випробуваннями і сертифікаціями автомобілів, дала кілька цікавих порад по економічному водінню, повідомляє АвтоПортал.
Не виключено, що деякі з цих «Лайфхак» деяким автомобілістам добре знайомі, але напевно знайдуться і ті пункти, які стануть сюрпризом навіть для бувалих водіїв.
Отже, що ж експерти з Німеччини рекомендують конкретно? Давайте дивитися!
Пункт 1. Грамотне перемикання передач. АКПП самостійно оптимізують і вибирають необхідне передавальне число, а ось на “механіці” водієві потрібно все робити самому. Для економії палива на більш високу швидкість слід перемикатися при 2000 об/хв. У містах, особливо густонаселених, багатьом водієм доводиться зберігати невисоку швидкість, в таких умовах домогтися будь-якої економії пального складно, але все ж вихід є. Наприклад, якщо їхати зі швидкістю 50 км/год не на другий, а на четвертій передачі (а деякі типи КП і двигунів дозволяють навіть «увіткнути» п’яту), витрата палива можна знизити на цілих 50%! Втім, тут важливо дотримання однієї умови – їхати так можна тільки по прямій, щоб не допустити «перевантаження» двигуна. На «автоматі» ж головна рекомендація – не “топити» і ніяких кік-даунів.
Пункт 2. Правильне гальмування. Перед червоним сигналом світлофора потрібно зняти ногу з газу і плавно натискати на гальмо. Не варто різко гнати, щоб потім точно так само різко зупиняти машину. Взагалі це не тільки неекомічно, але й небезпечно.
Пункт 3. Дотримання швидкості. Не потрібно розганяти за позначку в 130 км/год, навіть на тих дорогах де дозволено більше (це стосується Німеччини – в Україні ж 130 км/год є максимально дозволеною швидкістю, для і то лише на магістралях, яких небагато). Часто через особливості руху, постійного гальмування і прискорення, виграш у часі мінімальний, а витрата палива збільшується.
Пункт 4. Непотрібне – геть! Якщо машина забита зайвими речами, їх варто прибрати. Додаткові 100 кг в автомобілі збільшують витрати на 0,3 літра. Те ж саме стосується аксесуарів, таких як багажні бокси та велосипедні кріплення – вони порушують аеродинаміку автомобіля і збільшують витрату палива.
Пункт 5. Контроль тиску. Нарешті, потрібно стежити за атмосферами в шинах. Наприклад, тиск в шинах з недостатнім накачуванням в 0,2 бару збільшує витрату палива на цілих 10%.
Міністерство внутрішніх справ України повідомило, що популярні серед водіїв індивідуальні номерні знаки знову доступні для…
Головна автомобільна новина для ринку США: покупка Volkswagen ID.4 2023 зараз може стати відмінною угодою…
Лінійку флагманського Renault Rafale 2024 поповнила топова спортивна версія E-Tech 4x4 300 HP. Купе-кросовер є найшвидшою…
Компанія Honda розповіла про плани щодо розвитку свого електричного напрямку. З 2026 року почнеться глобальне…
У світі знову спостерігається попит на рамні позашляховики, що змушує багатьох автовиробників не тільки не…
Bentley готується представити четверте покоління свого знакового Continental GT . Новий розкішний гран-турер отримає оновлену…
Leave a Comment