Німецьке об’єднання технічного нагляду TUV, яка займається експертизами, випробуваннями і сертифікаціями автомобілів, дала кілька цікавих порад по економічному водінню, повідомляє АвтоПортал.
Не виключено, що деякі з цих «Лайфхак» деяким автомобілістам добре знайомі, але напевно знайдуться і ті пункти, які стануть сюрпризом навіть для бувалих водіїв.
Отже, що ж експерти з Німеччини рекомендують конкретно? Давайте дивитися!
Пункт 1. Грамотне перемикання передач. АКПП самостійно оптимізують і вибирають необхідне передавальне число, а ось на “механіці” водієві потрібно все робити самому. Для економії палива на більш високу швидкість слід перемикатися при 2000 об/хв. У містах, особливо густонаселених, багатьом водієм доводиться зберігати невисоку швидкість, в таких умовах домогтися будь-якої економії пального складно, але все ж вихід є. Наприклад, якщо їхати зі швидкістю 50 км/год не на другий, а на четвертій передачі (а деякі типи КП і двигунів дозволяють навіть «увіткнути» п’яту), витрата палива можна знизити на цілих 50%! Втім, тут важливо дотримання однієї умови – їхати так можна тільки по прямій, щоб не допустити «перевантаження» двигуна. На «автоматі» ж головна рекомендація – не “топити» і ніяких кік-даунів.
Пункт 2. Правильне гальмування. Перед червоним сигналом світлофора потрібно зняти ногу з газу і плавно натискати на гальмо. Не варто різко гнати, щоб потім точно так само різко зупиняти машину. Взагалі це не тільки неекомічно, але й небезпечно.
Пункт 3. Дотримання швидкості. Не потрібно розганяти за позначку в 130 км/год, навіть на тих дорогах де дозволено більше (це стосується Німеччини – в Україні ж 130 км/год є максимально дозволеною швидкістю, для і то лише на магістралях, яких небагато). Часто через особливості руху, постійного гальмування і прискорення, виграш у часі мінімальний, а витрата палива збільшується.
Пункт 4. Непотрібне – геть! Якщо машина забита зайвими речами, їх варто прибрати. Додаткові 100 кг в автомобілі збільшують витрати на 0,3 літра. Те ж саме стосується аксесуарів, таких як багажні бокси та велосипедні кріплення – вони порушують аеродинаміку автомобіля і збільшують витрату палива.
Пункт 5. Контроль тиску. Нарешті, потрібно стежити за атмосферами в шинах. Наприклад, тиск в шинах з недостатнім накачуванням в 0,2 бару збільшує витрату палива на цілих 10%.
Патрульна поліція Києва звернула увагу водіїв на часту помилку, яка може призвести до штрафу в…
Знайти надійний і водночас доступний автомобіль – непросте завдання. Ринок пропонує безліч моделей, кожна з…
Серед водіїв часто виникають суперечки про те, якою має бути якісна моторна олива. Одні вважають,…
Kia готує до випуску новий електричний кросовер EV4, який стане привабливою пропозицією в сегменті доступних…
Офіційна прем'єра нової Audi A6 запланована на 4 березня, але в Мережі вже з'явився відеоролик,…
У продажу з'явився позашляховий Lamborghini Urus із шинами 33 дюйми. У США готові попрощатися з…
Leave a Comment