Статті

Німці дали п’ять рекомендацій щодо економії палива

Німецьке об’єднання технічного нагляду TUV, яка займається експертизами, випробуваннями і сертифікаціями автомобілів, дала кілька цікавих порад по економічному водінню, повідомляє АвтоПортал.

Не виключено, що деякі з цих «Лайфхак» деяким автомобілістам добре знайомі, але напевно знайдуться і ті пункти, які стануть сюрпризом навіть для бувалих водіїв.

Як їздити економно

Отже, що ж експерти з Німеччини рекомендують конкретно? Давайте дивитися!

Пункт 1. Грамотне перемикання передач. АКПП самостійно оптимізують і вибирають необхідне передавальне число, а ось на “механіці” водієві потрібно все робити самому. Для економії палива на більш високу швидкість слід перемикатися при 2000 об/хв. У містах, особливо густонаселених, багатьом водієм доводиться зберігати невисоку швидкість, в таких умовах домогтися будь-якої економії пального складно, але все ж вихід є. Наприклад, якщо їхати зі швидкістю 50 км/год не на другий, а на четвертій передачі (а деякі типи КП і двигунів дозволяють навіть «увіткнути» п’яту), витрата палива можна знизити на цілих 50%! Втім, тут важливо дотримання однієї умови – їхати так можна тільки по прямій, щоб не допустити «перевантаження» двигуна. На «автоматі» ж головна рекомендація – не “топити» і ніяких кік-даунів.

Пункт 2. Правильне гальмування. Перед червоним сигналом світлофора потрібно зняти ногу з газу і плавно натискати на гальмо. Не варто різко гнати, щоб потім точно так само різко зупиняти машину. Взагалі це не тільки неекомічно, але й небезпечно.

Пункт 3. Дотримання швидкості. Не потрібно розганяти за позначку в 130 км/год, навіть на тих дорогах де дозволено більше (це стосується Німеччини – в Україні ж 130 км/год є максимально дозволеною швидкістю, для і то лише на магістралях, яких небагато). Часто через особливості руху, постійного гальмування і прискорення, виграш у часі мінімальний, а витрата палива збільшується.

Пункт 4. Непотрібне – геть! Якщо машина забита зайвими речами, їх варто прибрати. Додаткові 100 кг в автомобілі збільшують витрати на 0,3 літра. Те ж саме стосується аксесуарів, таких як багажні бокси та велосипедні кріплення – вони порушують аеродинаміку автомобіля і збільшують витрату палива.

Пункт 5. Контроль тиску. Нарешті, потрібно стежити за атмосферами в шинах. Наприклад, тиск в шинах з недостатнім накачуванням в 0,2 бару збільшує витрату палива на цілих 10%.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Renault оголосив ціни на новий Clio з бензиновим та гібридним двигунами

Renault оголосила ціни на нове покоління Clio, яке незабаром надійде в продаж у Європі. Модель…

25.11.2025

Штраф за аварійку при зупинці автомобіля поліцією

Багато водіїв отримують штрафи за те, що не увімкнули аварійну сигналізацію під час зупинки. Поліцейські…

25.11.2025

Чи потрібно ставити машину на ручник узимку

Зима вступила у свої права: ще вчора на асфальті блищала вода, а сьогодні під ногами…

25.11.2025

Експерти розкрили, чому системи допомоги водієві небезпечні у негоду

Сучасні автомобілі часто оснащують електронними помічниками, щоб допомагати водієві та підвищувати безпеку. Але експерти попереджають:…

25.11.2025

Toyota RAV4 стала найчастіше викрадним авто Канади у 2024 році

Цього року Toyota представила шосте покоління кросовера RAV4, але наразі у продажу в різних країнах…

25.11.2025

Volkswagen, Skoda та Toyota очолюють продажі авто в Європі

У жовтні 2025 року на європейському ринку було продано 1 091 904 легкових автомобілів, що на 4,9%…

25.11.2025