Способи охолодження АКПП підходять для всіх гідромеханічних коробок передач і воротарів, де обертання від двигуна до коробки передає гідротрансформатор. У них рідина від нагрівання втрачає свої властивості, а деталі швидко зношуються.
У спеку експерти радять водіям дотримуватися правила «двох хвилин». Якщо автомобіль стоїть в пробці довше, то коробку потрібно перевести в режим «Р», передає « За кермом ».
У спеку не потрібно відключати систему «старт-стоп». Хоча це перевантажує стартер і акумулятор, для трансмісії такий режим руху дуже хороший.
У пробці влітку, коли рух повільне, але постійне, можна перевести коробку в режим «L». В сучасних АКПП з можливістю вибору передач це положення «1». Те ж саме варто зробити і з варіатором.
У спекотну погоду не варто буксирувати інші авто або буксувати на місці. Такі режими і в прохолодну погоду перевантажують чутливі агрегати, а в спеку здатні просто знищити.
Крім того, дуже важливо стежити за рівнем робочої рідини в АКПП. При високій температурі виникають течі через будь-які нещільності, що потрібно компенсувати. Перегрів в поєднанні з нестачею рідини дуже часто призводить до поломки вузла.
Renault оголосила ціни на нове покоління Clio, яке незабаром надійде в продаж у Європі. Модель…
Багато водіїв отримують штрафи за те, що не увімкнули аварійну сигналізацію під час зупинки. Поліцейські…
Зима вступила у свої права: ще вчора на асфальті блищала вода, а сьогодні під ногами…
Сучасні автомобілі часто оснащують електронними помічниками, щоб допомагати водієві та підвищувати безпеку. Але експерти попереджають:…
Цього року Toyota представила шосте покоління кросовера RAV4, але наразі у продажу в різних країнах…
У жовтні 2025 року на європейському ринку було продано 1 091 904 легкових автомобілів, що на 4,9%…
Leave a Comment