Способи охолодження АКПП підходять для всіх гідромеханічних коробок передач і воротарів, де обертання від двигуна до коробки передає гідротрансформатор. У них рідина від нагрівання втрачає свої властивості, а деталі швидко зношуються.
У спеку експерти радять водіям дотримуватися правила «двох хвилин». Якщо автомобіль стоїть в пробці довше, то коробку потрібно перевести в режим «Р», передає « За кермом ».
У спеку не потрібно відключати систему «старт-стоп». Хоча це перевантажує стартер і акумулятор, для трансмісії такий режим руху дуже хороший.
У пробці влітку, коли рух повільне, але постійне, можна перевести коробку в режим «L». В сучасних АКПП з можливістю вибору передач це положення «1». Те ж саме варто зробити і з варіатором.
У спекотну погоду не варто буксирувати інші авто або буксувати на місці. Такі режими і в прохолодну погоду перевантажують чутливі агрегати, а в спеку здатні просто знищити.
Крім того, дуже важливо стежити за рівнем робочої рідини в АКПП. При високій температурі виникають течі через будь-які нещільності, що потрібно компенсувати. Перегрів в поєднанні з нестачею рідини дуже часто призводить до поломки вузла.
Усі звикли до того, що більшість рейтингів надійності автомобілів публікується незалежними американськими аналітичними виданнями на…
На початку 2024 року німецька автомобільна преса опублікувала чутки про плани керівництва Volkswagen повернути в…
Hyundai відклала прем'єру оновленої Сreta із трьома рядами. Нещодавно на індійський ринок вийшла рестайлінгова Hyundai…
У країнах Європи починається продаж оновленого Renault Captur 2024. Зокрема, в Іспанії його вже можна…
Гернот Делльнер, новий глава Audi , узяв на себе відповідальність за перезапуск марки і вже…
Запитання правильної заправки автомобіля завжди актуальні, оскільки від цього залежать не тільки витрати на паливо,…
Leave a Comment