Назвали способи як вберегти коробку передач від перегріву

Водіям радять дотримуватися правила «двох хвилин».

0
599

Способи охолодження АКПП підходять для всіх гідромеханічних коробок передач і воротарів, де обертання від двигуна до коробки передає гідротрансформатор. У них рідина від нагрівання втрачає свої властивості, а деталі швидко зношуються.

У спеку експерти радять водіям дотримуватися правила «двох хвилин». Якщо автомобіль стоїть в пробці довше, то коробку потрібно перевести в режим «Р», передає « За кермом ».

У спеку не потрібно відключати систему «старт-стоп». Хоча це перевантажує стартер і акумулятор, для трансмісії такий режим руху дуже хороший.

У пробці влітку, коли рух повільне, але постійне, можна перевести коробку в режим «L». В сучасних АКПП з можливістю вибору передач це положення «1». Те ж саме варто зробити і з варіатором.

У спекотну погоду не варто буксирувати інші авто або буксувати на місці. Такі режими і в прохолодну погоду перевантажують чутливі агрегати, а в спеку здатні просто знищити.

Крім того, дуже важливо стежити за рівнем робочої рідини в АКПП. При високій температурі виникають течі через будь-які нещільності, що потрібно компенсувати. Перегрів в поєднанні з нестачею рідини дуже часто призводить до поломки вузла.

Читайте також  5 деталей в авто, які обов’язково потрібно перевірити восени

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.