Перерахували проблеми, які можуть виникнути в автомобілі влітку

Час читання: 2 хв.
0

Якщо в морози масло загусне, то в спеку масло стає більш рідким, від чого його захисні властивості знижуються, і починається наднормативна вироблення деталей. Ресурс моторів зменшується. Стандартне масло 5W30 добре працює приблизно до +25 градусів за Цельсієм. Так що, якщо масло вже відходило більше 10 тис. км, його повинна чекати заміна на нове з більшою в’язкістю, наприклад 10W40.

Брудні радіатори

Трансмісійне масло при високих температурах повітря часто перегрівається, особливо під навантаженням. Його охолодження повинно відбуватися в спеціальному трансмісивному радіаторі, який знаходиться поруч з головним радіатором системи охолодження. При засміченні охолоджувача коробка починає діяти в небезпечних режимах роботи і її ресурс стрімко знижується. У зв’язку з перегрівом виходять з ладу фрікціони і гідротрансформатор. Тому перед літнім використанням необхідно заглянути в моторний відсік і перевірити стан радіаторів. Якщо радіатор забитий великою кількістю брудом, хімічної пилу, залишками сухого листя та іншої брудом, то його потрібно прочистити.

Підтікання бензину

У спеку доведеться відмовитися від заправки машини до повного бака. Багато водіїв використовують такий прийом, щоб поменше бувати на АЗС. Це допустимо, проте не при температурі повітря в 25-30 градусів. Якщо залишити транспортний засіб під сонячними променями, то його кузов нагрівається до 50-60 градусів, в зв’язку з чим бензин починає активно випаровуватися і зростає внутрішнє тиск парів в баку. А якщо бензин залитий під кришку, то частина палива може видавлюватися через клапан або через не до кінця закриту кришку бензобака. Автомобіліст тоді відчує запах бензину всередині авто і почне бачити невеликі патьоки поруч з колесом. Втім, нічого небезпечного в подібних витоках експерти не бачать, якщо, звичайно, не курити поруч з автомобілем і не кидати під нього непогашені недопалки.

Антифриз, термостат і вентилятор

Реклама

У машині є лише одна рідина, яка повинна кипіти при стандартній роботі. Це холодоагент в системі кондиціонування. Інших рідин закипання протипоказано. У зв’язку з цим необхідно перевірити антифриз і гальмівну рідину, особливо якщо вони вже активно використовуються три роки.

Антифриз часто закипає в зв’язку зі старістю або через пошкоджену пробки розширювального бачка, а правильніше буде сказати, клапана на ній, який покликаний тримати рівне тиск в системі. Рідина також закипає через неповне відкриття термостата або зависання його клапана. Також впливає на працездатність охолоджуючої рідини «вмираюча» помпа разом з несправністю електровентилятору системи охолодження або електроланок його включення.

Скипання гальм

Гальмівна рідина досить часто вбирає і розчиняє в собі вологу. Протягом перших трьох років йде подібний процес, після чого критичний обсяг конденсату накопичується, і гальмівна рідина втрачає свої властивості. При екстреному гальмуванні температура дисків і колодок здатна досягати близько 200 градусів, супорти перегріваються, і в рідини з’являються бульбашки газу, які різко знижують тиск гідравлічної системи, внаслідок чого інтенсивність гальмування зменшується.

Екрани й чохол

Кузов машини теж підданий шкідливому впливу сонячної радіації. Стара фарба часто вигорає, а пластикові панелі усередині можуть деформуватися при нагріванні понад 65 градусів. Крім цього, вони починають випускати в атмосферу шкідливі для здоров’я речовини. Так що краще заздалегідь купити протисонячні екрани, які на стоянці можна встановити під скла.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!