Автомобілісти зі стажем знають, що холості оберти знижують ресурс силового агрегату. А докладніше про цей шкідливий процес у статті.
Суть проблеми
Спочатку варто розглянути мастильну систему двигуна. Масло має безперервно надходити до всіх елементів конструкції, що труться, оберігаючи їх від зносу. Мастильний склад надходить самоподтеком і розбризкуванням.
Масляний насос доставляє масло тільки до корінних і шатунних підшипників коленвала, осі коромисел, поршневими пальцями, валу турбокомпресора і ряду інших компонентів, розташованих поруч. Холості оберти перешкоджають розбризкуванню олії, і через деякий час механізм працює на суху.
У сучасних машинах це відбувається через те, що більшість моделей не підтримує потрібний темп оборотів на холостому ходу на відміну від авто 70-80-років. Також варто відзначити, що продуктивність сучасних масляних насосів не впливає на інтенсивність розбризкування масла.
У сучасних машин хід поршня в двигуні становить близько 90 см, а діаметр набагато менше, ніж в ДВС моделей кінця минулого століття. Стінки змащуються масляним паром, який утворюється при видавлюванні масляної плівки між колінчастим валом і вкладишем під дією відцентрової сили. Це не буде відбуватися при оборотах нижче 1200 об / хв, тобто при холостих.
Як правильно «гріти» сучасну машину
Взагалі, сучасні машини не особливо потребують прогрівання, так як основні системи починають правильно працювати саме на оборотах не нижче 1500-2000 об / хв. Автомобіль потребує прогрівання, тільки коли на вулиці справжній мороз, і то в такому випадку стояти потрібно не довше 1,5-2 хвилин. Набагато ефективніше буде поступово набирати швидкість.