Статті

Експерти назвали помилки, через які ламаються машини з «автоматом»

Share

Автоексперти розповіли про помилки водіїв, які здатні вивести з ладу автоматичну коробку перемикання передач (АКПП).

Багато автолюбителів, які до цього мали досвід управління виключно машин з «механікою», або ж просто не замислюються над правилами роботи з АКПП, дуже швидко гублять «автомат».

Машини з АКПП не пристосовані для занять дрифтом або стрітрейсингом. А адже це найвірніший спосіб «вбити» коробку. Вся справа в тому, що гідротрансформатор не розрахований на подібні навантаження, а муфта сильно перегрівається.

Крім цього, велику шкоду АКПП наносять поїздки по бруду і рихлому снігу з пробуксовками. Особливу небезпеку становлять спроби витягнути іншу застряглу машину. На багатьох моделях встановлені коробки без додаткової системи охолодження. У зв’язку з цим через кілька хвилин роботи під навантаженнями вони перегріваються і переходять в аварійний режим, а повторення таких дій призводять до поломки фрикціонів і гідроблока.

Крім того, для авто з АКПП заборонені спроби запуску мотора з «штовхача». В такому випадку «автомат» може отримати пошкодження внутрішньої механіки.

Буксирування машин з АКПП може проводитися тільки на невеликі відстані і з малою швидкістю. Багато виробників взагалі забороняють буксирування машин з «автоматом» на будь-які відстані за винятком затягування їх на евакуатор.

Якщо на вашій машині є радіатор охолодження трансмісії, то його обов’язково потрібно чистити хоча б раз в три роки. Якщо цього не робити, то він поступово заб’ється брудом, в результаті коробка «автомат» не пропрацює довго.

Фахівці також рекомендують використовувати ручне гальмо при стоянці під нахилом, а не залишати авто тільки в режимі паркінгу на АКПП. При стоянці під ухил все навантаження від машини припадає на невелику засувку на валі коробки. Вона з часом зношується і при довгому навантаженні проскакує. В результаті трос приводу коробки виходить з ладу, а після цього стає неможливим їздити на АКПП в режимі «Драйв».

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: АКП

Останні записи

Українці все менше цікавляться новими бензиновими авто

Бензинові машини все ще тримаються на вершині серед нових авто, але їхня популярність повільно спадає.…

18.12.2024

BMW представить революційний інтерфейс для Neue Klasse на CES у Лас-Вегасі

BMW готує грандіозний дебют на CES 2025 , представивши новий Panoramic iDrive - систему управління,…

18.12.2024

Honda відкриває завод водневих технологій у Японії

Honda оголосила про будівництво першого заводу водневих паливних елементів. Підприємство, розташоване в японському місті Мока,…

18.12.2024

В Україні зростуть ціни на автострахування з 1 січня 2025 року

З 1 січня 2025 року в Україні починають діяти нові правила обов'язкового автострахування, які суттєво…

18.12.2024

Названо всі новинки Kia на 2025 рік: від Sportage до сімейних моделей

2025 стане ключовим для KIA, яка готує цілу лінійку новинок. Серед них – оновлений Sportage,…

18.12.2024

Новий автомобіль Huawei з бензиновим двигуном стане конкурентом BMW X6

Новий кросовер, створений спільними зусиллями китайських компаній Huawei та Chery, близький до офіційного дебюту. Прем'єра…

18.12.2024