Статті

Експерти назвали помилки, через які ламаються машини з «автоматом»

Share

Автоексперти розповіли про помилки водіїв, які здатні вивести з ладу автоматичну коробку перемикання передач (АКПП).

Багато автолюбителів, які до цього мали досвід управління виключно машин з «механікою», або ж просто не замислюються над правилами роботи з АКПП, дуже швидко гублять «автомат».

Машини з АКПП не пристосовані для занять дрифтом або стрітрейсингом. А адже це найвірніший спосіб «вбити» коробку. Вся справа в тому, що гідротрансформатор не розрахований на подібні навантаження, а муфта сильно перегрівається.

Крім цього, велику шкоду АКПП наносять поїздки по бруду і рихлому снігу з пробуксовками. Особливу небезпеку становлять спроби витягнути іншу застряглу машину. На багатьох моделях встановлені коробки без додаткової системи охолодження. У зв’язку з цим через кілька хвилин роботи під навантаженнями вони перегріваються і переходять в аварійний режим, а повторення таких дій призводять до поломки фрикціонів і гідроблока.

Крім того, для авто з АКПП заборонені спроби запуску мотора з «штовхача». В такому випадку «автомат» може отримати пошкодження внутрішньої механіки.

Буксирування машин з АКПП може проводитися тільки на невеликі відстані і з малою швидкістю. Багато виробників взагалі забороняють буксирування машин з «автоматом» на будь-які відстані за винятком затягування їх на евакуатор.

Якщо на вашій машині є радіатор охолодження трансмісії, то його обов’язково потрібно чистити хоча б раз в три роки. Якщо цього не робити, то він поступово заб’ється брудом, в результаті коробка «автомат» не пропрацює довго.

Фахівці також рекомендують використовувати ручне гальмо при стоянці під нахилом, а не залишати авто тільки в режимі паркінгу на АКПП. При стоянці під ухил все навантаження від машини припадає на невелику засувку на валі коробки. Вона з часом зношується і при довгому навантаженні проскакує. В результаті трос приводу коробки виходить з ладу, а після цього стає неможливим їздити на АКПП в режимі «Драйв».

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: АКП

Останні записи

В Україні хочуть конфісковувати автомобілі у п’яних водіїв на користь ЗСУ

Депутати Рівненської обласної ради найближчим часом звернуться до народних депутатів Верховної Ради України, щоб вони…

04.05.2024

В Європі впроваджують новий дорожній знак

Інформаційний знак у формі білого ромба на синьому тлі не позначає смугу для автомобілів Renault.…

04.05.2024

Найдоступніший електромобіль Tesla показали у мережі

Найдешевший новий електромобіль Tesla багато покупців очікували за ціною близько 25 000 доларів. Розмови про…

04.05.2024

У Кабміні готують нові правила для водіїв – заборонять продавати авто

Українцям готують зміни правил оптової та роздрібної торгівлі вживаними автомобілями. Зокрема, пропонується запровадити норму, яка…

04.05.2024

Mercedes-Benz пояснив, навіщо потрібний електричний G-Class

Mercedes-Benz пояснив, навіщо потрібний електричний G-Class. Розробка "батарейної" версії позашляховика пояснюється "стратегією зниження ризиків". Керівник…

04.05.2024

Red Bull розсекретив дату дебюту власного гіперкара RB17

У 2025 році після 19 років роботи гоночна команда Red Bull Racing втратить свого геніального…

04.05.2024