Статті

Експерти назвали помилки, через які ламаються машини з «автоматом»

Share

Автоексперти розповіли про помилки водіїв, які здатні вивести з ладу автоматичну коробку перемикання передач (АКПП).

Багато автолюбителів, які до цього мали досвід управління виключно машин з «механікою», або ж просто не замислюються над правилами роботи з АКПП, дуже швидко гублять «автомат».

Машини з АКПП не пристосовані для занять дрифтом або стрітрейсингом. А адже це найвірніший спосіб «вбити» коробку. Вся справа в тому, що гідротрансформатор не розрахований на подібні навантаження, а муфта сильно перегрівається.

Крім цього, велику шкоду АКПП наносять поїздки по бруду і рихлому снігу з пробуксовками. Особливу небезпеку становлять спроби витягнути іншу застряглу машину. На багатьох моделях встановлені коробки без додаткової системи охолодження. У зв’язку з цим через кілька хвилин роботи під навантаженнями вони перегріваються і переходять в аварійний режим, а повторення таких дій призводять до поломки фрикціонів і гідроблока.

Крім того, для авто з АКПП заборонені спроби запуску мотора з «штовхача». В такому випадку «автомат» може отримати пошкодження внутрішньої механіки.

Буксирування машин з АКПП може проводитися тільки на невеликі відстані і з малою швидкістю. Багато виробників взагалі забороняють буксирування машин з «автоматом» на будь-які відстані за винятком затягування їх на евакуатор.

Якщо на вашій машині є радіатор охолодження трансмісії, то його обов’язково потрібно чистити хоча б раз в три роки. Якщо цього не робити, то він поступово заб’ється брудом, в результаті коробка «автомат» не пропрацює довго.

Фахівці також рекомендують використовувати ручне гальмо при стоянці під нахилом, а не залишати авто тільки в режимі паркінгу на АКПП. При стоянці під ухил все навантаження від машини припадає на невелику засувку на валі коробки. Вона з часом зношується і при довгому навантаженні проскакує. В результаті трос приводу коробки виходить з ладу, а після цього стає неможливим їздити на АКПП в режимі «Драйв».

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: АКП

Останні записи

10 порад, як підготувати авто до зимових холодів

Зима для авто — це не просто красива пора для поїздок, а справжній виклик для…

15.11.2024

Чому взимку частішають випадки загоряння авто і як цьому запобігти

Чесно кажучи, я завжди трохи переживаю за авто взимку, особливо коли десь чую про загоряння…

15.11.2024

Названо автомобільні номери, яких не можна використовувати в Україні

В Україні з номерами на авто все має бути чітко, інакше можна легко нарватися на…

15.11.2024

Неочікуваний сигнал, що акумулятор вашого авто потребує заміни

Акумулятор має свій термін служби, і якщо йому вже більше трьох років, будьте готові до…

15.11.2024

Представлено бензинову версію Volkswagen Tiguan 4Motion

Volkswagen розширив лінійку свого популярного компактного позашляховика Tiguan 4Motion , додавши бензинову версію. Тепер модель…

15.11.2024

Чи є сенс купувати гібридний автомобіль у 2024 році

Автомобілі з гібридними силовими установками по всьому світу набирають популярності. Вони вважаються перехідним варіантом між…

15.11.2024