Статті

Чи є у моторного масла термін придатності, і чи може воно зіпсуватися

Share

Як може зіпсуватися нафтопродукт, зокрема моторне мало? Або все-таки на практиці все не так просто і очевидно, як може здатися? Напевно, багато водіїв хоча б раз задавалися питанням про те, чи є у мастильного матеріалу якийсь термін придатності. Чи варто взагалі шукати будь-які тимчасові позначки на упаковці і враховувати їх при експлуатації своєї улюбленої «ластівки»? Саме час розібратися в питанні.

Термін придатності є не тільки у вершкового масла і соняшникової олії, а й у моторного масла. Даний момент слід враховувати не тільки при покупці каністри з мастильними матеріалом, але і при наступній заміні масла, після деякого часу з моменту покупки. Зрештою красномовне клеймо з датою виробництва на етикетці кожної каністри є аж ніяк не для краси.

Як довго може зберігатися моторне масло? Насправді не так довго, як може здатися. Термін придатності безпосередньо залежить від того, яка у мастильного продукту основа. Мінеральні масла зберігаються набагато менше, ніж синтетичні. При цьому матеріал починає «стрімко» (за мірками нафтопродуктів) псуватися відразу після першого відкупорювання каністри контакту із зовнішньою атмосферою. Найчастіше на каністрі вказаний термін придатності в 5 років. Однак, на практиці ця цифра нижче. Для мінеральних масел вона рідко перевищує 3 роки.

Коли виходить встановлений термін, масло не перестає в один момент бути мастильним матеріалом, проте, чим далі, тим сильніше воно буде втрачати свої експлуатаційні якості. Використання такого складу небезпечно для водія і навколишніх людей. Тому слід з підвищеною пильністю ставитися до всіляких акціях, знижках і розпродажах, на яких магазини намагаються збути каністри моторного масла за менші гроші. Не виключено, що виставлений мастильний матеріал ось-ось почне псуватися. Не варто забувати і про те, що втрачати свої якості, причому в формовані режимі, мастило продовжує і після того, як виявилася всередині автомобіля.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

В Україні доповнили перелік причин для позбавлення водійських прав

Не так давно в Верховній Раді з'явився законопроєкт, який має на меті зробити покарання за…

22.11.2024

Чому водіям в тумані слід вимикати дальнє світло та відкривати вікна

Коли потрапляєш у туман, просто нічого не видно. Відчуття таке, ніби ти їдеш у молоці,…

22.11.2024

Водіям пояснили, за яких умов автомобілі стають невидимими для камер

Багато автовласників, отримуючи при порушенні правил нечіткі знімки з дорожніх камер, помилково вважають, що вони…

22.11.2024

Прості способи швидко оцінити якість бензину

Зараз, коли ціни на бензин просто зашкалюють, а грошей у багатьох не вистачає, на ринку…

22.11.2024

Наступний BMW M3 отримає універсальну версію

BMW M3 готується до повернення у сьомому поколінні, пропонуючи вибір між класичним рядним шестициліндровим двигуном…

22.11.2024

Як зберігати шини без дисків, щоб вони служили довше

Шини псуються не тільки від їзди, а й від того, як їх зберігати. Якщо зробити…

22.11.2024