Статті

Чи є у моторного масла термін придатності, і чи може воно зіпсуватися

Share

Як може зіпсуватися нафтопродукт, зокрема моторне мало? Або все-таки на практиці все не так просто і очевидно, як може здатися? Напевно, багато водіїв хоча б раз задавалися питанням про те, чи є у мастильного матеріалу якийсь термін придатності. Чи варто взагалі шукати будь-які тимчасові позначки на упаковці і враховувати їх при експлуатації своєї улюбленої «ластівки»? Саме час розібратися в питанні.

Термін придатності є не тільки у вершкового масла і соняшникової олії, а й у моторного масла. Даний момент слід враховувати не тільки при покупці каністри з мастильними матеріалом, але і при наступній заміні масла, після деякого часу з моменту покупки. Зрештою красномовне клеймо з датою виробництва на етикетці кожної каністри є аж ніяк не для краси.

Як довго може зберігатися моторне масло? Насправді не так довго, як може здатися. Термін придатності безпосередньо залежить від того, яка у мастильного продукту основа. Мінеральні масла зберігаються набагато менше, ніж синтетичні. При цьому матеріал починає «стрімко» (за мірками нафтопродуктів) псуватися відразу після першого відкупорювання каністри контакту із зовнішньою атмосферою. Найчастіше на каністрі вказаний термін придатності в 5 років. Однак, на практиці ця цифра нижче. Для мінеральних масел вона рідко перевищує 3 роки.

Коли виходить встановлений термін, масло не перестає в один момент бути мастильним матеріалом, проте, чим далі, тим сильніше воно буде втрачати свої експлуатаційні якості. Використання такого складу небезпечно для водія і навколишніх людей. Тому слід з підвищеною пильністю ставитися до всіляких акціях, знижках і розпродажах, на яких магазини намагаються збути каністри моторного масла за менші гроші. Не виключено, що виставлений мастильний матеріал ось-ось почне псуватися. Не варто забувати і про те, що втрачати свої якості, причому в формовані режимі, мастило продовжує і після того, як виявилася всередині автомобіля.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

У Європі розпочався продаж оновленого кросовера Ford Puma

В Іспанії вже оголошено ціни на новий Ford Puma 2024 року. Компанія відкрила конфігуратор для…

18.05.2024

Електричний пікап Toyota таки стане серійним

Японський електричний пікап Toyota Hilux EV таки стане серійною моделлю. Представлений наприкінці 2022 року електричний…

18.05.2024

Четверте покоління Volkswagen Scirocco показали на перших зображеннях

Компанія Volkswagen припинила виробництво моделі Scirocco у 2017 році, так і не запланувавши для нього…

18.05.2024

Складено список середньорозмірних кросоверів із найнижчою витратою палива

Заправка автомобіля – одна з головних статей витрат під час експлуатації машини, оснащеної ДВЗ. Сьогодні…

18.05.2024

Skoda вивела на тести новий компактний електрокросовер Elroq

Наприкінці цього року Skoda має намір представити компактний електричний кросовер під назвою Elroq. Його прототипи…

18.05.2024

Нове покоління Hyundai Palisade всередині буде майже як Range Rover

Минулий рік ознаменувався для Hyundai прем'єрою його великого кросовера Santa Fe, який отримав більш строгий…

18.05.2024