Авто

Опубліковані перші зображення Mercedes-Benz E-Class нової генерації

Німецький автовиробник випускає моделі E-Class з 1993 року і з тих пір модель вже неодноразово встигла змінити покоління. Актуальне, п’яте покоління з’явилося на ринку в 2017 році і має індекс W213 . У 2020 році модель пережила плановий рестайлінг, ну, а зараз компанія займається розробкою моделі нового покоління.

Реалізація моделей E-Class на старосвітському ринку знижується вже три роки поспіль. У 2017 році дилери марки продали 127 638 автомобілів, а за підсумками 2020 року було реалізовано лише 70 171 од., що на 34,7% менше, ніж роком раніше.

Очікується, що новий Mercedes-Benz E-Class отримає індекс W214 . Фахівці вважають, що седан дебютує в 2023 році, а універсал з’явиться приблизно через шість місяців. Останній рестайлінг покоління W213 був досить серйозним, а тому відчутних змін у зовнішності чекати не слід. Офіційних зображень новинки поки немає, проте дизайнер іспанського видання motor.es вирішив представити, як буде виглядати нова модель німецької марки.

Вивчаючи рендерні зображення можна помітити, що новий E-Class отримає майже такі ж грати радіатора, як у С-Class , а головна оптика напевно буде повністю нової. Фари стануть витягнутими, а бампер стане більш скульптурним. Передній звис можуть підняти трохи вище, а капот стане «більш горизонтальним». Очікується, що зовнішність нового E-Class стане більш спортивною. Зміни в основному торкнуться передньої і задньої частини, а ось бічний профіль залишиться практично незмінним.

За попередніми даними, інтер’єр E-Class в версії W214 виявиться помітно переробленим. На центральній консолі буде встановлено кілька дисплеїв, а щиток приладів стане віртуальним. Ще у нового E-Class , швидше за все, буде автопілот третього рівня.

Іспанське видання motor.es вважає, що новий Mercedes-Benz E-Class буде поставлятися з чотирициліндровими турбомоторами, які також з’являться в гамі C-Class . Будуть доступні бензинові та дизельні двигуни, а також м’які і підключаються гібриди. Очікується, що останні зможуть проїжджати виключно на електротязі близько 100 км.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Оновлену Skoda Slavia 2026 вперше показали без камуфляжу

У мережі з'явилися офіційні фотографії оновленої Skoda Slavia 2026 - вперше седан показали без камуфляжу.…

13.11.2025

Автоелектрик пояснив, чи варто ставити більш потужний акумулятор на авто

Взимку автомобілі піддаються особливим випробуванням, і одним із ключових елементів стає акумулятор. У холодний ранок…

13.11.2025

Названа головна помилка водіїв під час прогрівання авто взимку

Взимку більшість водіїв прагнуть якнайшвидше прогріти салон і двигун, проте часто діють неправильно, через що…

12.11.2025

Audi E5 Sportback отримав агресивний дизайн та широкі арки

Audi E5 Sportback 2026 показує, що електромобілі можуть бути не лише технологічними, а й виразними.…

12.11.2025

Топ-5 речей, які врятують вас узимку на дорозі

Холод завжди приходить раптово, і якщо не підготуватися заздалегідь, авто може підвести у найневідповідніший момент.…

12.11.2025

Toyota RAV4 втратила лідерство у рейтингу надійності: хто виявився кращим

Найкращий у світі кросовер — Toyota RAV4 — уже багато років зберігає статус глобального бестселера.…

12.11.2025