Авто

Опубліковані перші зображення Mercedes-Benz E-Class нової генерації

Німецький автовиробник випускає моделі E-Class з 1993 року і з тих пір модель вже неодноразово встигла змінити покоління. Актуальне, п’яте покоління з’явилося на ринку в 2017 році і має індекс W213 . У 2020 році модель пережила плановий рестайлінг, ну, а зараз компанія займається розробкою моделі нового покоління.

Реалізація моделей E-Class на старосвітському ринку знижується вже три роки поспіль. У 2017 році дилери марки продали 127 638 автомобілів, а за підсумками 2020 року було реалізовано лише 70 171 од., що на 34,7% менше, ніж роком раніше.

Очікується, що новий Mercedes-Benz E-Class отримає індекс W214 . Фахівці вважають, що седан дебютує в 2023 році, а універсал з’явиться приблизно через шість місяців. Останній рестайлінг покоління W213 був досить серйозним, а тому відчутних змін у зовнішності чекати не слід. Офіційних зображень новинки поки немає, проте дизайнер іспанського видання motor.es вирішив представити, як буде виглядати нова модель німецької марки.

Вивчаючи рендерні зображення можна помітити, що новий E-Class отримає майже такі ж грати радіатора, як у С-Class , а головна оптика напевно буде повністю нової. Фари стануть витягнутими, а бампер стане більш скульптурним. Передній звис можуть підняти трохи вище, а капот стане «більш горизонтальним». Очікується, що зовнішність нового E-Class стане більш спортивною. Зміни в основному торкнуться передньої і задньої частини, а ось бічний профіль залишиться практично незмінним.

За попередніми даними, інтер’єр E-Class в версії W214 виявиться помітно переробленим. На центральній консолі буде встановлено кілька дисплеїв, а щиток приладів стане віртуальним. Ще у нового E-Class , швидше за все, буде автопілот третього рівня.

Іспанське видання motor.es вважає, що новий Mercedes-Benz E-Class буде поставлятися з чотирициліндровими турбомоторами, які також з’являться в гамі C-Class . Будуть доступні бензинові та дизельні двигуни, а також м’які і підключаються гібриди. Очікується, що останні зможуть проїжджати виключно на електротязі близько 100 км.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Як уникнути незаконного покарання за керування у стані сп’яніння

Керування автомобілем у стані сп'яніння є одним із найсерйозніших порушень у сфері дорожнього руху та…

21.10.2025

Топ-5 бізнес-седанів, які не вбиваються навіть через 10 років

Автоексперти недаремно називають десятирічний вік справжнім "тестом на витривалість". Пробіги у 150-200 тисяч кілометрів, зношені…

21.10.2025

Як безпечно збільшити кліренс автомобіля: поради та реальні витрати

Багато автолюбителів замислюються над тим, як збільшити кліренс свого автомобіля. Звісно, мова не про власників…

21.10.2025

Перші спекулятивні Mazda 3 рендери показують агресивний дизайн

Поточне покоління Mazda 3 дебютувало шість років тому і з тих пір майже не зазнавало…

21.10.2025

Топ-7 найзагадковіших жестів водіїв, які варто знати всім

На дорогах водії часто користуються різними жестами, щоб обмінюватися інформацією, уникати непорозумінь і підтримувати порядок…

21.10.2025

Volkswagen готує новий електричний Crafter: прем’єра очікується у 2027 році

Компанія Volkswagen активно працює над створенням третього покоління популярного сімейства Crafter. Виробник уже підтвердив, що…

21.10.2025