Авто

Опубліковані перші зображення Mercedes-Benz E-Class нової генерації

Share

Німецький автовиробник випускає моделі E-Class з 1993 року і з тих пір модель вже неодноразово встигла змінити покоління. Актуальне, п’яте покоління з’явилося на ринку в 2017 році і має індекс W213 . У 2020 році модель пережила плановий рестайлінг, ну, а зараз компанія займається розробкою моделі нового покоління.

Реалізація моделей E-Class на старосвітському ринку знижується вже три роки поспіль. У 2017 році дилери марки продали 127 638 автомобілів, а за підсумками 2020 року було реалізовано лише 70 171 од., що на 34,7% менше, ніж роком раніше.

Очікується, що новий Mercedes-Benz E-Class отримає індекс W214 . Фахівці вважають, що седан дебютує в 2023 році, а універсал з’явиться приблизно через шість місяців. Останній рестайлінг покоління W213 був досить серйозним, а тому відчутних змін у зовнішності чекати не слід. Офіційних зображень новинки поки немає, проте дизайнер іспанського видання motor.es вирішив представити, як буде виглядати нова модель німецької марки.

Вивчаючи рендерні зображення можна помітити, що новий E-Class отримає майже такі ж грати радіатора, як у С-Class , а головна оптика напевно буде повністю нової. Фари стануть витягнутими, а бампер стане більш скульптурним. Передній звис можуть підняти трохи вище, а капот стане «більш горизонтальним». Очікується, що зовнішність нового E-Class стане більш спортивною. Зміни в основному торкнуться передньої і задньої частини, а ось бічний профіль залишиться практично незмінним.

За попередніми даними, інтер’єр E-Class в версії W214 виявиться помітно переробленим. На центральній консолі буде встановлено кілька дисплеїв, а щиток приладів стане віртуальним. Ще у нового E-Class , швидше за все, буде автопілот третього рівня.

Іспанське видання motor.es вважає, що новий Mercedes-Benz E-Class буде поставлятися з чотирициліндровими турбомоторами, які також з’являться в гамі C-Class . Будуть доступні бензинові та дизельні двигуни, а також м’які і підключаються гібриди. Очікується, що останні зможуть проїжджати виключно на електротязі близько 100 км.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Новий флагманський Audi Q9 помічений на дорожніх тестах

Великі кросовери набирають популярності на світовому ринку. Причому високим попитом стали мати навіть дорогі моделі.…

20.03.2025

Експерти пояснили, чому краще не залишати каміння у протекторі коліс

Багато хто зауважує, що в протектор шин у процесі експлуатації забиваються камені, як зовсім дрібні,…

20.03.2025

Mercedes-AMG відкликає гібридні моделі через ризик втрати потужності

Компанія Mercedes-Benz ініціювала відгук гібридних автомобілів AMG , оснащених системою E Performance , через програмну…

20.03.2025

В Україні введуть вікові обмеження для отримання водійських прав

В Україні водійське посвідчення можна отримати лише після досягнення встановленого віку, який залежить від категорії…

20.03.2025

Чим загрожує запотівання фар і чому не варто це ігнорувати

Конденсат усередині автомобільних фар – поширена проблема, з якою автовласники особливо часто стикаються у міжсезоння.…

20.03.2025

Україна знизила штрафи за порушення ПДР: що змінилось

Водії в Україні можуть значно зекономити на штрафах за порушення ПДР, сплативши їх упродовж десяти…

20.03.2025