Авто

Опубліковані перші зображення Mercedes-Benz E-Class нової генерації

Німецький автовиробник випускає моделі E-Class з 1993 року і з тих пір модель вже неодноразово встигла змінити покоління. Актуальне, п’яте покоління з’явилося на ринку в 2017 році і має індекс W213 . У 2020 році модель пережила плановий рестайлінг, ну, а зараз компанія займається розробкою моделі нового покоління.

Реалізація моделей E-Class на старосвітському ринку знижується вже три роки поспіль. У 2017 році дилери марки продали 127 638 автомобілів, а за підсумками 2020 року було реалізовано лише 70 171 од., що на 34,7% менше, ніж роком раніше.

Очікується, що новий Mercedes-Benz E-Class отримає індекс W214 . Фахівці вважають, що седан дебютує в 2023 році, а універсал з’явиться приблизно через шість місяців. Останній рестайлінг покоління W213 був досить серйозним, а тому відчутних змін у зовнішності чекати не слід. Офіційних зображень новинки поки немає, проте дизайнер іспанського видання motor.es вирішив представити, як буде виглядати нова модель німецької марки.

Вивчаючи рендерні зображення можна помітити, що новий E-Class отримає майже такі ж грати радіатора, як у С-Class , а головна оптика напевно буде повністю нової. Фари стануть витягнутими, а бампер стане більш скульптурним. Передній звис можуть підняти трохи вище, а капот стане «більш горизонтальним». Очікується, що зовнішність нового E-Class стане більш спортивною. Зміни в основному торкнуться передньої і задньої частини, а ось бічний профіль залишиться практично незмінним.

За попередніми даними, інтер’єр E-Class в версії W214 виявиться помітно переробленим. На центральній консолі буде встановлено кілька дисплеїв, а щиток приладів стане віртуальним. Ще у нового E-Class , швидше за все, буде автопілот третього рівня.

Іспанське видання motor.es вважає, що новий Mercedes-Benz E-Class буде поставлятися з чотирициліндровими турбомоторами, які також з’являться в гамі C-Class . Будуть доступні бензинові та дизельні двигуни, а також м’які і підключаються гібриди. Очікується, що останні зможуть проїжджати виключно на електротязі близько 100 км.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Чому не варто ставити смартфон у центр панелі приладів з клімат-контролем

У наші дні практично всі автомобілі, чи то «бюджетники», чи ТЗ преміального сегмента, мають у…

27.09.2025

Toyota готує електричний Land Cruiser Se (ФОТО)

У жовтні 2023 року на виставці Japan Mobility Show компанія Toyota приголомшила шанувальників бренду, представивши…

27.09.2025

В Україні пропонують штрафувати за перевищення швидкості від 10 км/год

У Верховній Раді зареєстровано законопроєкт №13314, який може суттєво змінити систему покарань для водіїв за…

27.09.2025

Volkswagen представив оновлений Golf 2026: більше технологій без радикальних змін

Німецька компанія представила оновлений Volkswagen Golf 2026 , який вже доступний у трьох версіях за…

27.09.2025

Названо машини з найвищим ризиком загоряння

Останнім часом дедалі частіше у ЗМІ з'являються історії про електромобілі, що спалахують, і це породжує…

27.09.2025

Правила безпеки на АЗС: як уникнути штрафів і небезпеки

Візит на АЗС здається буденною справою, але саме там водії часто нехтують базовими правилами безпеки.…

27.09.2025