Дизельні двигуни погано підходять для великого міста і інтенсивного руху. Але вони ідеальні для людей, які живуть далеко від місця роботи і кожен день подорожують на великі відстані. Тобто основна причина, по якій людина вибирає дизельне паливо, – це його економічність.
Однак це зовсім безглуздо, якщо двигун ненадійний, а економія палива йде на часті ремонти. На ринку досить багато дизельних агрегатів, які створюють проблеми з більш високою частотою, ніж зазвичай. Тому автомобільні експерти виділили десятку найбільш проблемних дизельних двигунів.
Opel 2.0 CDTI
У цьому агрегаті проблемним моментом є клапан рециркуляції вихлопних газів, який може почати забиватися накипом, що призводить до проблем з запалюванням і втрати потужності.
Але головна причина поганої репутації цього двигуна – неякісні прокладки і сальники. Уже через 50-70 тисяч кілометрів з теплообмінника починає текти масло і необхідно замінити два ущільнювальних кільця.
Також ущільнюється масляний насос, що, якщо вчасно не помітити, призводить до проворачиванию шатуна і корінних підшипників, пошкодження колінчастого вала і засмічення двигуна.
Де встановлювався:
Opel Insignia 2009-2015
Opel Astra 2009-2015
Opel Cascada 2013
Opel Zafira 2012-2015
Saab 9-5 2010-2011
2013 Chevrolet Malibu
Ford 2.2 TDCI
Цікаво, що якщо в більшості двигунів недоліки з’являються спочатку циклу створення двигунів і виправляються в ході оновлення, то тут все навпаки. Ніхто не знає, які є проблеми в більш ранніх версіях агрегату. Різке падіння якості почалося приблизно в 2007 році, коли власники стали масово скаржитися на поломки зубчастих ланцюгів і на гидрокомпенсатори, які виходили з ладу через 150-200 тисяч км.
Ще гірше, на думку ремонтних майстерень, двигуни, випущені після 2014 року. Потім з метою оптимізації виробництва (зниження витрат) приступають до установки шиберних масляних насосів. Неякісний пластик їх деталей починає тріскатися й ламатися після дуже незначного пробігу – найчастіше всього 30 000 км. Відповідно, недостатня мастило може привести до заклинювання двигуна. Фактично, в більшості випадків ця проблема з’являється під час заводської гарантії і усувається офіційним сервісом – зазвичай шляхом установки старого доброго шестеренчатого насоса.
Де встановлювався:
Ford Mondeo
Ford Transit
Ford Ranger (T6)
Jaguar X-TYPE
Лондонське таксі TX1, TXII
Citroen Jumper
Peugeot Boxer
Fiat Ducato
Ford-PSA 2.7 HDI V6
Якість матеріалів і збірки не відповідає задумом дизайнера. Найпоширеніша проблема – настільки поширена, що вона стала знаковою для цих двигунів – це блокування шатуна і корінних підшипників, що може зламати колінчастий вал. Особливо поширена проблема з автомобілями Land Rover, такими як Discovery, де велика споряджена маса автомобіля збільшує навантаження на двигун.
Схильність двигуна до перегріву посилюється рекомендацією виробників використовувати енергозберігаючі масла, які не забезпечують достатнього захисту труться. Багато фахівців радять ігнорувати цю рекомендацію і використовувати масло з більш високою в’язкістю.
Де встановлювався:
Ford Territory
Land Rover Discovery 3
Range Rover Sport
Citroen C5
Citroen C6
Jaguar S-Type
Jaguar XF
Jaguar XJ
Peugeot 407
Peugeot 607
Крім того, трилітрова версія також встановлюється на Land Rover Discovery 4, Discovery 5, Range Rover і Range Rover Velar.
Nissan 3.0 ZD30
З перших років на ринку цей двигун приносить багато розчарувань. Типові проблеми – зламані поршні, тріщини на голівці блоку циліндрів, обрив ланцюга приводу ГРМ, занадто ранній вихід з ладу свічок розжарювання, засмічення вентиляції картера.
Поступово інженери Nissan усунули проблему з поршнями і зробили їх набагато міцнішими. Однак в цілому це позитивно не вплинуло на двигун.
Якщо ви знайдете такий двигун в гідному стані, фахівці радять за всяку ціну встановити датчик температури масла, вентилятори інтеркулера і додатковий паливний насос.
Де встановлювався:
Nissan Navara 2001-2006
Nissan Caravan 2002-2007
Nissan Patrol 1999-2002
Nissan Pathfinder / Terrano R50 1999-2002
Renault Master 2003-2007
Nissan NT500 2013-2018
Isuzu 3.0 D-Max
Найбільш характерна особливість цього агрегату – яскраво виражена схильність до перегріву, що призводить до безлічі інших неприємностей. Щоб цього не сталося, власники повинні бути гранично уважні і регулярно стежити за кількістю і станом антифризу, промивати радіатор і по можливості не навантажувати двигун вище 3000 об / хв. Останнє не дуже приємний рада, коли ви купили робочу конячку на кшталт пікапа D-Max.
Найбільш серйозними були проблеми з двигунами, виробленими в період з 2001 по 2005 рік, а в більш пізніх версіях деякі з них були усунені. Його остання версія має повністю перероблену камеру згоряння, спеціальне вуглецеве покриття на порушених і новий турбонагнетатель. Однак пристрій все ще може перегріватися.
Для європейських покупців проблема більше не стоїть на порядку денному: в останніх поколіннях D-Max для ЄС компанія використовує зовсім інший двигун з робочим об’ємом 1,9 літра.
Де встановлювався:
Isuzu D-Max
Isuzu Trooper
Opel Vectra 2003-2008
Opel Signum 2003-2008
Saab 9-5 2001-2005
Saab 2000-2005
Renault Espace 2002-2010