Чоловіки цікавляться автомобілями в 4 рази частіше, ніж жінки

0
152

З’ясувалося, що в порівнянні з іншими галузями в 2020 році на авторинку спостерігалося найзначніше розрив в інтересах: 82,7% тих, що дзвонять чоловічої статі проти 17,3% жінок. Артур Саркісян, директор з розвитку Calltouch: «У нашому дослідженні ми аналізували різні тематики. І статистика показала, що жіноча аудиторія найрідше дзвонить з питань, пов’язаних з автомобільним сектором. На другому місці з кінця за популярністю тільки промислове обладнання, де частка абонентів жіночої статі також не досягала і 20% від загального трафіку ».

Якщо говорити про активність по днях тижня, то ситуація практично не змінювалася: з понеділка по неділю приблизно 80% тих, що дзвонять становили чоловіки і лише 20% – жінки.

Графік, що ілюструє час активності абонентів, також залишався статичним протягом дня: стабільно 80% цікавляться авторинком були чоловіками. Незначні коливання можна помітити тільки рано вранці – о шостій і сьомій годині ранку, а також ближче до півночі – в ці періоди частка тих, що дзвонять жінок збільшувалася на кілька відсотків. Згідно з проведеним дослідженням, чоловіки найбільше довіряють платному трафіку. А ось у жінок в рівній пріоритеті виявилися контекстна реклама і органічний трафік.

Читайте також  ТОП-10 найкращих гібридних авто

У жінок в фаворитах виявилися наступні марки: Mini (32,8%), Suzuki (26,9%) і Lexus (25,0%). А у чоловіків найбільший інтерес в 2020 році викликали позашляховики Isuzu (91,3%), Genesis (90,1%), а також BMW і Audi з рівним результатом (88%) на третьому місці за популярністю.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.