Чоловіки цікавляться автомобілями в 4 рази частіше, ніж жінки

Час читання: < 1 хв.
0

З’ясувалося, що в порівнянні з іншими галузями в 2020 році на авторинку спостерігалося найзначніше розрив в інтересах: 82,7% тих, що дзвонять чоловічої статі проти 17,3% жінок. Артур Саркісян, директор з розвитку Calltouch: «У нашому дослідженні ми аналізували різні тематики. І статистика показала, що жіноча аудиторія найрідше дзвонить з питань, пов’язаних з автомобільним сектором. На другому місці з кінця за популярністю тільки промислове обладнання, де частка абонентів жіночої статі також не досягала і 20% від загального трафіку ».

Якщо говорити про активність по днях тижня, то ситуація практично не змінювалася: з понеділка по неділю приблизно 80% тих, що дзвонять становили чоловіки і лише 20% – жінки.

Графік, що ілюструє час активності абонентів, також залишався статичним протягом дня: стабільно 80% цікавляться авторинком були чоловіками. Незначні коливання можна помітити тільки рано вранці – о шостій і сьомій годині ранку, а також ближче до півночі – в ці періоди частка тих, що дзвонять жінок збільшувалася на кілька відсотків. Згідно з проведеним дослідженням, чоловіки найбільше довіряють платному трафіку. А ось у жінок в рівній пріоритеті виявилися контекстна реклама і органічний трафік.

Реклама

У жінок в фаворитах виявилися наступні марки: Mini (32,8%), Suzuki (26,9%) і Lexus (25,0%). А у чоловіків найбільший інтерес в 2020 році викликали позашляховики Isuzu (91,3%), Genesis (90,1%), а також BMW і Audi з рівним результатом (88%) на третьому місці за популярністю.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!