Перш за все експерти рекомендують пам’ятати про дотримання правильної дистанції. Слід рухатися на відстані як мінімум в два рази більше, ніж в безсніжний (весняно-літньо-осінній) період. Варто робити поправку на зїздженні шини, адже на шипованих шинах дистанцію можна злегка скоротити, а на «липучці» потрібно триматися трохи далі. Про бічному інтервалі також не слід забувати, адже через снігопади оглядовість погіршується, і існує ризик потрапити в «мертву зону» для іншого водія. Крім того, виробіть правило в слизьких поворотах рухатися в шаховому порядку. Якщо сусідній автомобіль зірветься в занос, у вас залишиться простір і час для маневру.
Дозволену швидкість в ожеледь можна сміливо зменшувати на третину, а краще і зовсім на половину. Замість звичних 90 км / год краще їхати не більше 70 км / год, а в поворотах краще тримати швидкість на рівні 40-50 км / г.
Важливо також правильно користуватися коробкою передач і гальмами. Не варто повністю покладатися на системи стабілізації і ABS. В ожеледь необхідно гальмувати плавно і трохи уривчасто, що дозволить уникнути блокування коліс. При кожному гальмуванні намагайтеся прищепити трасу і оцінити інтенсивність уповільнення. Рекомендується уникати різких прискорень і екстрених гальмувань, адже автомобіль може піти з наміченого курсу. Використовуючи автомобіль з МКПП потрібно правильно вибирати передачу. Слід рухатися на знижених передачах (наприклад, рухаючись на «другий» там, де при звичайних умовах ви вибрали б «третю»). На авто з АКПП має сенс вибрати профіль «Зимовий» або «Eco», при яких реакція автомобіля на «газ» притупляється.
Під час поїздок в снігопад або ожеледь рекомендується обмежити кут роботи кермом. При заході в поворот фахівці рекомендують не крутити кермо більше, ніж на 30 градусів, а також уникати різких маневрів, які здатні спровокувати відведення автомобіля в занос.
Якщо ж автомобіль зірвався в занос, то необхідно дивитися в тому напрямку куди мають намір направити машину. Пам’ятайте, що краще заїхати в замет на узбіччі, ніж на «зустрічку». «Витягуючи» машину із замету, викрутити кермо в сторону відведення з траєкторії. На автомобілях з переднім приводом необхідно додати газ і плавно виправити кермо, а на задньому приводі рекомендується відпустити ненадовго «газ» і додати його, коли колеса знову знайдуть зчеплення.
Якщо необхідно піднятися на слизький підйом, то необхідно вибрати знижену передачу і намітити найбільш безпечну траєкторію. Спускатися зі схилу необхідно також на зниженій передачі і уникати різких натискань на газ.
Окремий випадок, який вимагає від водія підвищеної уваги, – їзда по торованим поздовжнім сніжним вибоїнам. У даних умовах водій повинен триматися за рульове колесо, з одного боку, міцно, але з іншого, практикувати так зване поступається рулювання, дозволяючи керма зміщуватися на невеликі кути, умовно кажучи, трохи «бовтатися» вліво і вправо.