Топ-7 порад, як правильно їздити в ожеледь

0
59

Перш за все експерти рекомендують пам’ятати про дотримання правильної дистанції. Слід рухатися на відстані як мінімум в два рази більше, ніж в безсніжний (весняно-літньо-осінній) період. Варто робити поправку на зїздженні шини, адже на шипованих шинах дистанцію можна злегка скоротити, а на «липучці» потрібно триматися трохи далі. Про бічному інтервалі також не слід забувати, адже через снігопади оглядовість погіршується, і існує ризик потрапити в «мертву зону» для іншого водія. Крім того, виробіть правило в слизьких поворотах рухатися в шаховому порядку. Якщо сусідній автомобіль зірветься в занос, у вас залишиться простір і час для маневру.

Дозволену швидкість в ожеледь можна сміливо зменшувати на третину, а краще і зовсім на половину. Замість звичних 90 км / год краще їхати не більше 70 км / год, а в поворотах краще тримати швидкість на рівні 40-50 км / г.

Важливо також правильно користуватися коробкою передач і гальмами. Не варто повністю покладатися на системи стабілізації і ABS. В ожеледь необхідно гальмувати плавно і трохи уривчасто, що дозволить уникнути блокування коліс. При кожному гальмуванні намагайтеся прищепити трасу і оцінити інтенсивність уповільнення. Рекомендується уникати різких прискорень і екстрених гальмувань, адже автомобіль може піти з наміченого курсу. Використовуючи автомобіль з МКПП потрібно правильно вибирати передачу. Слід рухатися на знижених передачах (наприклад, рухаючись на «другий» там, де при звичайних умовах ви вибрали б «третю»). На авто з АКПП має сенс вибрати профіль «Зимовий» або «Eco», при яких реакція автомобіля на «газ» притупляється.

Під час поїздок в снігопад або ожеледь рекомендується обмежити кут роботи кермом. При заході в поворот фахівці рекомендують не крутити кермо більше, ніж на 30 градусів, а також уникати різких маневрів, які здатні спровокувати відведення автомобіля в занос.

Якщо ж автомобіль зірвався в занос, то необхідно дивитися в тому напрямку куди мають намір направити машину. Пам’ятайте, що краще заїхати в замет на узбіччі, ніж на «зустрічку». «Витягуючи» машину із замету, викрутити кермо в сторону відведення з траєкторії. На автомобілях з переднім приводом необхідно додати газ і плавно виправити кермо, а на задньому приводі рекомендується відпустити ненадовго «газ» і додати його, коли колеса знову знайдуть зчеплення.

Читайте також  Який автомобіль вибрати жінці. На що звернути увагу

Якщо необхідно піднятися на слизький підйом, то необхідно вибрати знижену передачу і намітити найбільш безпечну траєкторію. Спускатися зі схилу необхідно також на зниженій передачі і уникати різких натискань на газ.

Окремий випадок, який вимагає від водія підвищеної уваги, – їзда по торованим поздовжнім сніжним вибоїнам. У даних умовах водій повинен триматися за рульове колесо, з одного боку, міцно, але з іншого, практикувати так зване поступається рулювання, дозволяючи керма зміщуватися на невеликі кути, умовно кажучи, трохи «бовтатися» вліво і вправо.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Будь ласка, введіть свій коментар!
Будь ласка, введіть своє ім'я тут

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.