У цій статті ми розповімо вам про п’ять автомобілів, які дуже швидко починають іржавіти і від їх покупки краще всього відмовитися, так як доведеться витрачати дуже багато часу на ті чи інші усунення по кузову. Так само відразу уточнимо, що з деякими автомобілями зі списку нижче це може траплятися не завжди і не з усіма. Це лише яскраві приклади, на якій моделі автомобіля вони зустрічаються найчастіше. Тож почнемо!
Nissan Almera
Знайти живий варіант за прийнятні гроші практично нереально. Велика частина автомобілів на вторинному ринку вже має міняни крила, кришки капота або багажника, переварені пороги, арки і так далі. Така велика проблема обґрунтовується тим, що в нашій країні дуже сильно люблять зловживати хімікатами на дорогах, які починають роз’їдати кузов досить швидко. Так само дана модель має слабке лакофарбове покриття, а оцинкування у неї і зовсім холодна, яка взагалі не може ніяк опиратися корозії. Тому, якщо ви все таки хочете придбати собі саме цю модель, то шукайте її дуже ретельно і акуратно.
Mitsubishi Galant
Якщо дивитися на тип обробки кузова, то багатьом буде здаватися, що вона не повинна практично іржавіти більше 10-20 років, але на ділі все зовсім інше. У кузова є гальванічна оцинковка, яка є найкраща, але через наш суворий клімат і всього іншого, велика частина на вторинному ринку в дуже жалюгідному стані. Більше і частіше за все страждають арки, пороги, капот, стакани, кромки лобового скла. Їх звичайно ж можна знайти в живому стані по кузову, але там вже ціна буде дуже завищена і багато хто просто вибирають більш спокійний і свіжий варіант, а не легендарну модель двадцятирічної давності.
Geely MK
На вторинному ринку за нього просять дуже навіть так скажемо “смішні” гроші і багато на це ведуться, хоча там немає ніякого комфорту і великого простору. Найчастіше проблеми з іржею можна зустріти на капоті і під ним, на кришці багажника, у низу дверей і порогах. Так само до мінусів можна віднести швидке затирання передній і задніх ліхтарів, які приходять в непридатність через 1-2 роки експлуатації.
Chevrolet Lanos
З кузовом тут все погано. Хоча у нього є часткова гальванічна оцинковка, але вона в нашій країні мало кому може допомогти. Найбільше проблеми трапляються на капоті, арках, порогах і днище, стканах і на крайках лобового і заднього скла. Звичайно є і багато варіантів, які продають без рижиків і всього такого, але такі оголошення дуже велика рідкість.
Datsun on-DO
По кузову, воно має оцинкування, але часткове. Оцинковані лише пороги, днище, лонжерони. Але і це не рятує в нашій країні від появи корозії. Ми не говоримо про всі моделі, але зараз живі випадки, коли автомобіль по колу і на кожному елементі може мати багато вогнищ іржі. Такі випадки реально є і найчастіше це трапляється з деякими роками виробництва.