Поняття жіночого авто у ХХІ ст. стало дуже розпливчатим, але наявність автоматичної трансмісії залишається майже обов’язковою умовою. Що є в недорогому сегменті в українських автосалонах?
Червоненькі машинки А-класу давно вже не вважаються єдино можливими жіночими автомобілями. Тепер можна побачити жінку за кермом спорткару чи великого позашляховика, хоча домінують все ж невеликі міські кросовери. Однак, в нашому огляді – не лише вони, оскільки цей клас не завжди демократичний за ціною.
Ravon R2 – 274 200 грн.
Компактний автомобільчик з нетривіальним дизайном має лише один недолік – маловідомий бренд. Хоча насправді це не що інше, як Chevrolet Spark третьої генерації (2009 р.). По всьому світу ця модель продавалася під різними іменами, а українцям вона дісталася під узбецькою маркою Ravon.
Машинка добре спроектована і добре складена, вона приємна на ходу і при скромних габаритах має зручний та місткий салон. Великий плюс R2 – традиційний гідромеханічний автомат у трансмісії, який перемикається вчасно і без ривків; в наш час такий непросто зустріти навіть у більш високому класі.
Ravon R2 | |
Габарити | 3640/1597/1522 мм |
Двигун | 4 цил. Бензин 1,25 л/85 к.с. |
Економічність (траса – місто) | 6,2 – 8,2 л/100 км |
Коробка передач | Класичний автомат 4 ст. |
Привід | Передній |
Багажник | 170 л |
Chery Tiggo 2 – 392 840 грн.
З кожним поколінням китайці випускають у світ все більш досконалі моделі. Привабливій зовнішності Tiggo 2 цілком відповідає її технічне начиння, наприклад, машина, на відміну від багатьох попередніх “китайців”, цілком адекватно керується і непогано долає нерівності шляху.
В салоні з часом оселяться трохи “коників”, але звук мультимедійної системи допомагає їх перекрити. Певно, це майже ідеальний варіант для водія-початківця, який хоче мати недорогий автомобіль і при тому не мати з ним клопоту. Принаймні, таким він буде протягом трьох років або перших 100 тис. км – тобто гарантійного терміну.
Chery Tiggo 2 | |
Габарити | 4200 / 1760 / 1570 |
Двигун | 4 цил. Бензин 1,5 л/106 к.с. |
Економічність (траса) | 6,2 л/100 км |
Коробка передач | Класичний автомат 4 ст. |
Привід | Передній |
Багажник | 420 л |
Renault Sandero Stepway – 408 000 грн.
Це яскравий зовні автомобіль поєднує в собі надійність, практичність, міцну і комфортну ходову частину. На іншій стороні терезів – цілком європейська ціна. Проте, через свою популярність ця модель доволі повільно втрачає ціну на вторинному ринку.
Конструктивно модель зовсім проста, але її “витягує” цікаве зовнішнє оформлення. У випадку потреби на цій машині також цілком прийнятно їздити і чоловікові, адже явних ознак жіночності чи бюджетності вона не має. Серед недоліків – роботизована трансмісія, яка має деякі особливості в роботі та експлутації.
Renault Sandero Stepway | |
Габарити | 4080/1757/1533 |
Двигун | 3 цил. Бензин 0,9 л/90 к.с. |
Економічність (траса – місто) | 4,7 – 5,7 л/100 км |
Коробка передач | Роботизована 5 ст. |
Привід | Передній |
Багажник | 320 л |
Skoda Kamiq – 532 960 грн.
Це, мабуть, найбільш добротний і поважний автомобіль у нашій добірці. Можливо, він не такий стильний, як деякі інші, проте ні в кого немає стільки зручностей в салоні і такої ґрунтовності в інженерних рішеннях. Додайте сюди ще багате базове оснащення і врахуйте, що ця модель відрізняється ходовою частиною, більше придатною для активної швидкісної їзди, ніж для розбитого провінційного асфальту.
Незважаючи на згадане багатство комплектації, повний привід не доступний – такої версії не існує в принципі. Власне, як і в усіх приведених тут машинах.
Skoda Kamiq | |
Габарити | 4241/1793/1531 |
Двигун | 4 цил. Бензин 1,6 л/110 к.с. |
Економічність (середн.) | 5,5 /100 км |
Коробка передач | Класичний автомат 6 ст. |
Привід | Передній |
Багажник | 400 л |
Peugeot 2008 – 611 200 грн.
Цей стильний кросовер – в першу чергу для красунь, не обтяжених дачним господарством та подібними клопотами. Експресивний екстер’єр та химерно оформлений інтер’єр з його низько посадженим кермом підкреслять прагнення власниці виділитися у потоці (та й серед подруг!). Якість оздоблення інтер’єру ми би назвали зразковою, претензій тут не матиме навіть найпримхливіша панночка.
Варто також згадати зручність керування машиною – її кермове управління та трансмісія самостійно адаптуються як для міської тісняви, так і до швидкісних автомагістралей.
Peugeot 2008 | |
Габарити | 4300/1987/1550 |
Двигун | 3 цил. Бензин 1,2 л/130 к.с. |
Економічність (траса – місто) | 5,4 – 8,4 л/100 км |
Коробка передач | Класичний автомат 6 ст. |
Привід | Передній |
Багажник | 434 л |