Названо головні недоліки механічної коробки передач

0
837

Серед водіїв широко поширена думка про те, що МКП набагато надійніше АКП Але це твердження можна вважати справедливим лише стосовно старим авто, для сучасних машин цей постулат уже не працює.

Якщо раніше МКП запросто працювала без заміни до 100 тис. пробігу, то тепер ситуація змінилася. Зі збільшенням дорожнього трафіку силовій установці все частіше доводиться працювати на низьких оборотах при незначному навантаженні.

Виробникам довелося ускладнювати конструкцію «механіки», домагаючись мінімізації вібрацій і коливань, що надходять від движка. За підсумком самий звичайний вижимний підшипник трансформувався в складний вузол. Таке перетворення не змогло не позначитися на вартості. Ціна комплекту зчеплення для преміальних машин зараз перевищує 15 тис гривень. При поломці такої МКП її ремонт стає порівняємим з обслуговуванням «автомата».

Не варто забувати і про те, що маса і габарити сучасних МКП набагато менші тих, що випускалися раніше. А значить, значно скоротився обсяг масляного картера, що істотно знизило ресурс агрегату.

До того ж приводом для ускладнення конструкції КП став масовий перехід виробників авто на поперечне розташування силових установок. Тепер, щоб замінити зчеплення, доводиться знімати приводи і піддавати демонтажу підрамник.

Ну, а якщо врахувати, наскільки підвищився цінник витратних і мастильних матеріалів, то заміна «механіки» для автомобіля – п’ятирічки на сьогоднішній день обійдеться в суму близько 40 тис гривень, що анітрохи не дешевше ремонту «автомата».

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!