Зрозуміло, взимку слід скоротити кількість мийок авто, при цьому виключати їх повністю не можна через згубного впливу реагентів, якими посипають дороги в холодну пору року, на машину.
При цьому якщо низькі температури тримаються довгий час, краще утриматися від миття машини, оскільки інакше можливе виникнення «тепличних» умов, які і призводять до появи вогнищ іржі. Тобто автомобіль покривається на холоді сухий кіркою солі і реагентів, а потім він з вулиці з холодним кузовом виявляється на мийці, де його поливають гарячою водою, розчиняючи цю кірку. І вся ця тепла суміш затікає в тріщини на кузові, залишається там і провокує корозію.
Крім того, різкий перепад температур може привести до появи тріщин на лакофарбовому покритті авто. Гарячий душ на морозі негативно позначається і на гумовій прокладці дверей, вікон і замків машини.