Названо помилки при використанні ручника, які скорочують йому життя

0
253

Автомобільні експерти розповіли про п’ять помилок, які можуть нашкодити системі механічного гальма стоянки.

Для деяких автолюбителів механічне гальмо стоянки є не тільки корисною системою полегшуючу експлуатацію автомобіля, але і використовується під час спортивної їзди, щоб направити машину в поворот. При дрифті на механізм ручного гальма лягає велике навантаження. Найчастіше це призводить до розтягування або обриву троса, а також швидкого зносу гальмівних колодок. Найнебезпечніше те, що якщо переоцінити свої драйверскі сили, то може початися неконтрольований занос і впоратися з ним буває дуже важко.

Також фахівці відзначили, що рух на «ручнику» є не найкращою ідеєю. Напевно, практично кожен водій хоча б раз починав рух, забувши зняти автомобіль з гальма стоянки. Неуважність може стати причиною швидкого зносу колодок, перегріву барабанів і гальмівних дисків. Крім того, на коробку передач і силовий агрегат лягають серйозні навантаження, які явно не збільшать термін служби авто.

Особливу увагу до «ручника» потрібно проявити взимку. Наприклад, якщо після довгої інтенсивної їзди або мийки залишити машину на «ручнику» перед різким похолоданням, то колодки напевно «прихопить» і тоді доведеться або «зривати» заблоковане колесо, або відправлятися на СТО. Краще залишити машину на передачі (механіка) або в режимі Parking (автоматизовані коробки). Якщо ж ви потрапили в неприємну ситуацію і колодки примерзли, то можна спробувати відігріти механізм теплою водою, поливши барабан або диск з пляшки або чайника. З дисковими механізмами все ще простіше. Розморозити їх допоможе звичайна «омивайка», яку потрібно буде вилити безпосередньо на колодки.

Підпишись на нас в Google НОВИНИ, щоб отримувати більше свіжих новин!