Статті

Експерти назвали правила прогріву двигуна взимку

Share

Під час прогріву двигуна взимку потрібно враховувати три фактори: екологію, економію і ресурс двигуна.

Останнім часом все частіше можна зіткнутися з думкою, що двигун в холодну пору року прогрівати не треба. Деякі водії вважають, що сучасним авто ця процедура не потрібна. Експерти пояснили, чому мотор все ж потрібно прогрівати, і як правильно це робити.

Для початку потрібно розуміти, що прогрітим агрегат стає тоді, коли всі робочі рідини і деталі досягають робочої температури і перестають розширюватися. Спочатку прогрівається охолоджуюча рідина, а вже після цього – масло в піддоні картера і нейтралізатор. У мороз масло може втратити плинність, і сили тертя в моторі зростають. Без навантажень двигун гріється довше, а з навантаженнями знос стає інтенсивнішй. І то, і то недобре.

Прогріти двигун потрібно для того, щоб всі металеві елементи, остиглі на морозі, розширилися і правильно працювали. До слова, така деформація – це природний процес, який закладений в моторі спочатку, в момент проектування. Також необхідно, щоб масло не тільки розійшлося по вузлів і агрегатів з піддона, але і прогрілося, стало більш рідким для коректного виконання своєї ключової обов’язки – мастила.

Ще один важливий момент – гумові прокладки і різні сальники, які теж стають вкрай крихкими на морозі. Якщо сальник «видавить», то масло виявиться на асфальті, а двигун – в ремонті.

Склавши всі три пункти воєдино, отримуємо відповідь – двигун гріти потрібно. Залишилося тільки дізнатися, як довго це слід робити. Кращим варіантом буде дочекатися моменту, коли стрілка температури трохи підніметься і досягне першої позначки на шкалі, обороти двигуна до цього моменту вже впадуть до стандартних показників.

Після цього можна починати плавний руху, без різких прискорень, витримуючи обороти на рівні не більше 2 тисяч. Через кілька хвилин двигун і трансмісія остаточно прогріються, після чого можна продовжувати рух в звичайному режимі.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Названі основні правила безпеки на зимових дорогах

Рівень безпеки сучасних автомобілів настільки високий, що можна бути впевненим у безпеці поїздки навіть у…

23.02.2025

Skoda Space готують до дебюту: електромобіль тестують у морозних умовах

Після успішного запуску електромобіля Elroq, компанія Skoda активно працює над новим проектом у своєму портфоліо…

23.02.2025

Автомеханік розповів, навіщо потрібні робот та варіатор, якщо є автомат

Автоматична коробка передач значно спрощує керування автомобілем, особливо в умовах міського трафіку. Вона не лише…

23.02.2025

У Tesla Cybertruck виявлено новий критичний недолік

Кілька власників Tesla Cybertruck повідомили про небезпечні випадки, коли металеві панелі кузова відривалися під час…

22.02.2025

Mercedes-Benz анонсувала оновлення седана S-Class у 2026 році

Представницький седан Mercedes-Benz S-Class наступного року очікує на велике оновлення. Про це повідомив сам німецький…

22.02.2025

Складено ТОП-10 надійних авто, які проїдуть понад 300 тис. км

Експерти TopSpeed назвали 10 найнадійніших автомобілів, здатних без проблем проїхати понад 320 тис. км. Хто…

22.02.2025