Статті

Експерти назвали правила прогріву двигуна взимку

Share

Під час прогріву двигуна взимку потрібно враховувати три фактори: екологію, економію і ресурс двигуна.

Останнім часом все частіше можна зіткнутися з думкою, що двигун в холодну пору року прогрівати не треба. Деякі водії вважають, що сучасним авто ця процедура не потрібна. Експерти пояснили, чому мотор все ж потрібно прогрівати, і як правильно це робити.

Для початку потрібно розуміти, що прогрітим агрегат стає тоді, коли всі робочі рідини і деталі досягають робочої температури і перестають розширюватися. Спочатку прогрівається охолоджуюча рідина, а вже після цього – масло в піддоні картера і нейтралізатор. У мороз масло може втратити плинність, і сили тертя в моторі зростають. Без навантажень двигун гріється довше, а з навантаженнями знос стає інтенсивнішй. І то, і то недобре.

Прогріти двигун потрібно для того, щоб всі металеві елементи, остиглі на морозі, розширилися і правильно працювали. До слова, така деформація – це природний процес, який закладений в моторі спочатку, в момент проектування. Також необхідно, щоб масло не тільки розійшлося по вузлів і агрегатів з піддона, але і прогрілося, стало більш рідким для коректного виконання своєї ключової обов’язки – мастила.

Ще один важливий момент – гумові прокладки і різні сальники, які теж стають вкрай крихкими на морозі. Якщо сальник «видавить», то масло виявиться на асфальті, а двигун – в ремонті.

Склавши всі три пункти воєдино, отримуємо відповідь – двигун гріти потрібно. Залишилося тільки дізнатися, як довго це слід робити. Кращим варіантом буде дочекатися моменту, коли стрілка температури трохи підніметься і досягне першої позначки на шкалі, обороти двигуна до цього моменту вже впадуть до стандартних показників.

Після цього можна починати плавний руху, без різких прискорень, витримуючи обороти на рівні не більше 2 тисяч. Через кілька хвилин двигун і трансмісія остаточно прогріються, після чого можна продовжувати рух в звичайному режимі.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Лікар назвав головні помилки, які роблять усі водії під час перевезення дітей в авто

Забезпечення безпеки дітей у транспортному засобі має першорядне значення, однак, багато батьків з незнання припускаються…

18.05.2024

Нововведення в обов’язковому техогляді в Україні — подробиці

Хоча за офіційною статистикою поліції через технічні несправності стається менше 1% ДТП, обов’язковий техогляд все…

18.05.2024

Volkswagen та Renault не зійшлися в думках: бюджетний електромобіль під загрозою

Volkswagen і Renault припинили переговори про спільну розробку доступного електромобіля на базі Twingo, повідомили джерела.…

18.05.2024

Електро-Creta від Hyundai потрапила до об’єктивів фотошпигунів

Бестселер Hyundai в сегменті кросоверів (Creta) готується до того, щоб стати одним з автомобілів, що…

18.05.2024

У Європі розпочався продаж оновленого кросовера Ford Puma

В Іспанії вже оголошено ціни на новий Ford Puma 2024 року. Компанія відкрила конфігуратор для…

18.05.2024

Електричний пікап Toyota таки стане серійним

Японський електричний пікап Toyota Hilux EV таки стане серійною моделлю. Представлений наприкінці 2022 року електричний…

18.05.2024