Статті

Експерти назвали правила прогріву двигуна взимку

Share

Під час прогріву двигуна взимку потрібно враховувати три фактори: екологію, економію і ресурс двигуна.

Останнім часом все частіше можна зіткнутися з думкою, що двигун в холодну пору року прогрівати не треба. Деякі водії вважають, що сучасним авто ця процедура не потрібна. Експерти пояснили, чому мотор все ж потрібно прогрівати, і як правильно це робити.

Для початку потрібно розуміти, що прогрітим агрегат стає тоді, коли всі робочі рідини і деталі досягають робочої температури і перестають розширюватися. Спочатку прогрівається охолоджуюча рідина, а вже після цього – масло в піддоні картера і нейтралізатор. У мороз масло може втратити плинність, і сили тертя в моторі зростають. Без навантажень двигун гріється довше, а з навантаженнями знос стає інтенсивнішй. І то, і то недобре.

Прогріти двигун потрібно для того, щоб всі металеві елементи, остиглі на морозі, розширилися і правильно працювали. До слова, така деформація – це природний процес, який закладений в моторі спочатку, в момент проектування. Також необхідно, щоб масло не тільки розійшлося по вузлів і агрегатів з піддона, але і прогрілося, стало більш рідким для коректного виконання своєї ключової обов’язки – мастила.

Ще один важливий момент – гумові прокладки і різні сальники, які теж стають вкрай крихкими на морозі. Якщо сальник «видавить», то масло виявиться на асфальті, а двигун – в ремонті.

Склавши всі три пункти воєдино, отримуємо відповідь – двигун гріти потрібно. Залишилося тільки дізнатися, як довго це слід робити. Кращим варіантом буде дочекатися моменту, коли стрілка температури трохи підніметься і досягне першої позначки на шкалі, обороти двигуна до цього моменту вже впадуть до стандартних показників.

Після цього можна починати плавний руху, без різких прискорень, витримуючи обороти на рівні не більше 2 тисяч. Через кілька хвилин двигун і трансмісія остаточно прогріються, після чого можна продовжувати рух в звичайному режимі.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Американці назвали бренди з найбільш відданими клієнтами

Експерти видання iSeeCar вивчили дані понад 929 тисяч автомобілів, випущених з 1981 по 2009 рік,…

06.11.2024

Стало відомо, чому китайські електрокари такі дешеві

Нещодавно в японському регіоні Тюбу провели закриту виставку для виробників автозапчастин, де показали китайські електрокари.…

06.11.2024

Автомеханік пояснив, чи обов’язковий прогрів двигуна взимку для нових авто

З настанням холодів у водіїв з'являються додаткові турботи щодо обслуговування своїх транспортних засобів. Автомеханік розповів,…

06.11.2024

Новий Mercedes-Benz CLA отримає технології від прототипу EQXX

У Mercedes-Benz розповіли про нове CLA. Субкомпактна модель третього покоління перебереться на платформу MMA, вийде…

06.11.2024

Land Rover представив ювілейну версію Discovery із новим двигуном

Компанія Land Rover представила особливу версію Discovery до 35-річчя моделі, а також новий 3,0-літровий дизельний…

06.11.2024

Названо 10 іномарок з пробігом, які відзначаються високою надійністю

Закордонний портал TopSpeed ​​оприлюднив список найнадійніших німецьких кросоверів з пробігом не дорожчим за 600 тис…

06.11.2024