Статті

Експерти назвали правила прогріву двигуна взимку

Share

Під час прогріву двигуна взимку потрібно враховувати три фактори: екологію, економію і ресурс двигуна.

Останнім часом все частіше можна зіткнутися з думкою, що двигун в холодну пору року прогрівати не треба. Деякі водії вважають, що сучасним авто ця процедура не потрібна. Експерти пояснили, чому мотор все ж потрібно прогрівати, і як правильно це робити.

Для початку потрібно розуміти, що прогрітим агрегат стає тоді, коли всі робочі рідини і деталі досягають робочої температури і перестають розширюватися. Спочатку прогрівається охолоджуюча рідина, а вже після цього – масло в піддоні картера і нейтралізатор. У мороз масло може втратити плинність, і сили тертя в моторі зростають. Без навантажень двигун гріється довше, а з навантаженнями знос стає інтенсивнішй. І то, і то недобре.

Прогріти двигун потрібно для того, щоб всі металеві елементи, остиглі на морозі, розширилися і правильно працювали. До слова, така деформація – це природний процес, який закладений в моторі спочатку, в момент проектування. Також необхідно, щоб масло не тільки розійшлося по вузлів і агрегатів з піддона, але і прогрілося, стало більш рідким для коректного виконання своєї ключової обов’язки – мастила.

Ще один важливий момент – гумові прокладки і різні сальники, які теж стають вкрай крихкими на морозі. Якщо сальник «видавить», то масло виявиться на асфальті, а двигун – в ремонті.

Склавши всі три пункти воєдино, отримуємо відповідь – двигун гріти потрібно. Залишилося тільки дізнатися, як довго це слід робити. Кращим варіантом буде дочекатися моменту, коли стрілка температури трохи підніметься і досягне першої позначки на шкалі, обороти двигуна до цього моменту вже впадуть до стандартних показників.

Після цього можна починати плавний руху, без різких прискорень, витримуючи обороти на рівні не більше 2 тисяч. Через кілька хвилин двигун і трансмісія остаточно прогріються, після чого можна продовжувати рух в звичайному режимі.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Як підготувати авто до поїздок на дачу: 6 головних порад

Поїздки на дачу давно стали для багатьох справжнім літнім ритуалом. Але навіть коротка дорога по…

28.06.2025

Новий BMW X5M показали на перших рендерах

Німецький бренд готується вивести на ринок чергове покоління свого популярного середньорозмірного кросовера X5 - і…

28.06.2025

Важливі поради: що робити після ДТП, щоб не ускладнити ситуацію

У щільному міському трафіку уникнути дорожньо-транспортних пригод буває майже неможливо. Навіть найдосвідченіші водії хоч раз…

28.06.2025

Новий Audi RS5 2026 помічений на Нюрбургринзі (ФОТО)

27 червня на трасі Північної петлі Нюрбургринга був помічений прототип нового Audi RS5 2026 року,…

28.06.2025

Lamborghini готує обмежений суперкар Fenomeno на базі гібрида Revuelto

Італійський бренд Lamborghini анонсував дебют нового спортивного автомобіля, дизайн якого поки що ретельно приховується. Днями…

28.06.2025

Кольорові кружечки на шинах: що вони означають і чому важливі

На боковинах шин іноді можна помітити кружечки або інші геометричні позначки різних кольорів - червоного,…

28.06.2025