IONITY заявляє, що в Європі зарядних станцій достатньо: на одну станцію припадає всього 60 електромобілів. Компанія вважає, що страх “недостатнього запасу ходу” вже застарів, а дальні поїздки електромобілями цілком реальні.
За словами керівника зі стратегії IONITY, проблема не в нестачі станцій, а в тому, що електромобілів поки що мало. Наприклад, у Німеччині на одну зарядку припадає лише 60 машин – це замало, щоб станції окупалися і мережа розширювалася. Інфраструктура швидких зарядок росте швидше, ніж попит, що створює складнощі для бізнесу.
IONITY прогнозує, що до 2030 року близько 40% зарядок відбуватимуться в публічних місцях, а дві третини з них – на швидких станціях, зокрема в містах. Тому компанія робить ставку на потужні мережі, а не на масове будівництво повільних зарядок.
Керівник також підкреслила, що страх перед недостатнім запасом ходу давно не відповідає дійсності. Влітку більшість користувачів на трасових станціях – це водії з інших країн, які без проблем здійснюють далекі поїздки. Досвід показує: інфраструктура в Європі вже достатньо розвинена для подорожей електромобілями.
Експерти порталу HotCars проаналізували статистику продажів на вторинному ринку та склали рейтинг найдоступніших автомобілів із…
У холодну пору року будь-який силовий агрегат потребує прогріву, незалежно від його типу. Насамперед це…
Соплатформенний із Kia Sportage кросовер Hyundai Tucson у нинішньому поколінні дебютував у 2020 році. Через…
Dacia вивела на британський ринок оновлений електромобіль Spring модельного року 2026, який став найдешевшим електрокаром…
Американська компанія Ford оголосила про відкликання понад 270 тисяч електромобілів і гібридів у США через…
ЄС планує різко скоротити кількість дизельних авто, щоб зменшити шкідливі викиди. Пропонується заборонити використання машин…
Leave a Comment