Для чого ж потрібно гріти агрегат на холостих обертах перед початком руху, тобто перед навантаженням? Так, по-перше, металеві елементи, які під впливом температури розширюються, і дана деформація в моторі закладена спочатку, в момент проектування і подальшого випуску «в люди».
Таким чином «на холодний» двигун функціонує в трохи неправильному режимі. Теж саме стосується і трансмісії. Ще одним важливим моментом є масло. Воно має не тільки розійтися по вузлів і агрегатів з піддона, але також і прогрітися, і бути більш рідким для правильного виконання своєї ключової обов’язки, а саме мастила.
Третім пунктом є гумові прокладки, а також різні сальники, які стають вкрай крихкими при мінусових температурах. У тому випадку, якщо сальник “витисне”, то масло виявиться на асфальті, а мотор в результаті в ремонті. Склавши всіх трьох воєдино, отримуємо відповідь – двигун гріти треба. Залишилося тільки зрозуміти, як довго це необхідно робити.
Ідеальний варіант – до робочої температури. Відзначимо, що по-перше, це тривалий час, а по-друге, той же дизель «на холостих» зовсім не прогріється. Висновок можна зробити такий: необхідно дочекатися моменту, коли стрілка температури дійде першої позначки на шкалі, а й при цьому підніметься зовсім небагато, а потім вже можна починати рух.
Відповідно до оновленої стратегії Skoda, найближчими роками на дорогах з’явиться все більше швидкісних електрокросоверів бренду.…
На українському автомобільному ринку гібриди вже займають вагому частку. Сьогодні кожен п'ятий новозареєстрований автомобіль оснащений…
Японський Nissan анонсував швидкий дебют на американському ринку двох різних гібридних варіантів флагманського кросовера Nissan…
В Україні патрульні щороку фіксують кілька десятків тисяч випадків керування автомобілем у стані алкогольного сп'яніння.…
Придбати якісний автомобіль на вторинному ринку за розумною ціною - завдання непросте. Найкращі варіанти швидко…
Алкоголь і керування автомобілем - абсолютно несумісні речі. Та, попри це, чимало українських водіїв досі…
Leave a Comment