Для чого ж потрібно гріти агрегат на холостих обертах перед початком руху, тобто перед навантаженням? Так, по-перше, металеві елементи, які під впливом температури розширюються, і дана деформація в моторі закладена спочатку, в момент проектування і подальшого випуску «в люди».
Таким чином «на холодний» двигун функціонує в трохи неправильному режимі. Теж саме стосується і трансмісії. Ще одним важливим моментом є масло. Воно має не тільки розійтися по вузлів і агрегатів з піддона, але також і прогрітися, і бути більш рідким для правильного виконання своєї ключової обов’язки, а саме мастила.
Третім пунктом є гумові прокладки, а також різні сальники, які стають вкрай крихкими при мінусових температурах. У тому випадку, якщо сальник “витисне”, то масло виявиться на асфальті, а мотор в результаті в ремонті. Склавши всіх трьох воєдино, отримуємо відповідь – двигун гріти треба. Залишилося тільки зрозуміти, як довго це необхідно робити.
Ідеальний варіант – до робочої температури. Відзначимо, що по-перше, це тривалий час, а по-друге, той же дизель «на холостих» зовсім не прогріється. Висновок можна зробити такий: необхідно дочекатися моменту, коли стрілка температури дійде першої позначки на шкалі, а й при цьому підніметься зовсім небагато, а потім вже можна починати рух.
Взимку кількість проблем під час експлуатації автомобіля значно зростає через додаткові навантаження на систему. Автомеханіки…
Американці знову влаштували шоу на колесах: електричний Cadillac Escalade IQ став головним SUV 2026 року…
Volkswagen готує до виробництва доступний міський електромобіль ID.2all вартістю близько 25 000 євро. До нього…
Штрафи за стоянку в заборонених місцях часто скасовують у судах, бо багато постанов складаються з…
Mercedes-AMG, раніше відомий потужними V8 і V12, активно переходить до електрики. Після експериментів з EQE…
Нова програма Green NCAP перевірила три електромобілі - Dacia Spring, Hyundai Inster та VW ID.4…
Leave a Comment