Статті

Названі правила прогріву двигуна взимку

Для чого ж потрібно гріти агрегат на холостих обертах перед початком руху, тобто перед навантаженням? Так, по-перше, металеві елементи, які під впливом температури розширюються, і дана деформація в моторі закладена спочатку, в момент проектування і подальшого випуску «в люди».

Таким чином «на холодний» двигун функціонує в трохи неправильному режимі. Теж саме стосується і трансмісії. Ще одним важливим моментом є масло. Воно має не тільки розійтися по вузлів і агрегатів з піддона, але також і прогрітися, і бути більш рідким для правильного виконання своєї ключової обов’язки, а саме мастила.

Третім пунктом є гумові прокладки, а також різні сальники, які стають вкрай крихкими при мінусових температурах. У тому випадку, якщо сальник “витисне”, то масло виявиться на асфальті, а мотор в результаті в ремонті. Склавши всіх трьох воєдино, отримуємо відповідь – двигун гріти треба. Залишилося тільки зрозуміти, як довго це необхідно робити.

Ідеальний варіант – до робочої температури. Відзначимо, що по-перше, це тривалий час, а по-друге, той же дизель «на холостих» зовсім не прогріється. Висновок можна зробити такий: необхідно дочекатися моменту, коли стрілка температури дійде першої позначки на шкалі, а й при цьому підніметься зовсім небагато, а потім вже можна починати рух.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Зима

Останні записи

Електромобілі виявилися вигіднішими за авто з ДВЗ

Американські вчені з Duke University представили дослідження, яке підтверджує, що електромобілі екологічніші та економічніші за…

04.11.2025

Названо 10 найнадійніших сімейних кросоверів до п’яти років

Сімейні кросовери — одні з найпопулярніших автомобілів на ринку. І серед них трапляються як неймовірно…

04.11.2025

Як правильно поступитися дорогою швидкій: правила і штрафи

Іноді автолюбителям доводиться потрапляти в нестандартні ситуації, коли складно зрозуміти, якими мають бути правильні дії.…

04.11.2025

Отличие сервиса CheckCar.Vin от Carfax

Главным камнем преткновения для покупателей подержанных машин всегда был риск – риск, что продавец обманет,…

04.11.2025

Топ-10 автомобілів, що проїжджають понад 400 тисяч кілометрів

Журнал iSeeCars провів масштабне дослідження 174 мільйонів автомобілів і визначив, які машини найнадійніші та здатні…

03.11.2025

ЄС вводить цифрові водійські права та нові стандарти безпеки на дорогах

Європейський парламент ухвалив нові стандарти для водіїв у країнах ЄС, спрямовані на підвищення безпеки та…

03.11.2025