Для чого ж потрібно гріти агрегат на холостих обертах перед початком руху, тобто перед навантаженням? Так, по-перше, металеві елементи, які під впливом температури розширюються, і дана деформація в моторі закладена спочатку, в момент проектування і подальшого випуску «в люди».
Таким чином «на холодний» двигун функціонує в трохи неправильному режимі. Теж саме стосується і трансмісії. Ще одним важливим моментом є масло. Воно має не тільки розійтися по вузлів і агрегатів з піддона, але також і прогрітися, і бути більш рідким для правильного виконання своєї ключової обов’язки, а саме мастила.
Третім пунктом є гумові прокладки, а також різні сальники, які стають вкрай крихкими при мінусових температурах. У тому випадку, якщо сальник “витисне”, то масло виявиться на асфальті, а мотор в результаті в ремонті. Склавши всіх трьох воєдино, отримуємо відповідь – двигун гріти треба. Залишилося тільки зрозуміти, як довго це необхідно робити.
Ідеальний варіант – до робочої температури. Відзначимо, що по-перше, це тривалий час, а по-друге, той же дизель «на холостих» зовсім не прогріється. Висновок можна зробити такий: необхідно дочекатися моменту, коли стрілка температури дійде першої позначки на шкалі, а й при цьому підніметься зовсім небагато, а потім вже можна починати рух.
У березні 2024 року на китайські автомобілі припало 33% від загального обсягу світового продажу автомобілів,…
Mercedes-Benz обіцяє, що майбутній EQG, також відомий як електричний варіант G-Class, стане справжнім позашляховиком. Є…
Експерти опублікували статистику поломок ADAC за 2024 рік, що підтверджує, що електромобілі залишаються надійнішими за автомобілі…
Шведські електромобілі Polestar отримають супершвидку 10-хвилинну зарядку. Шведський виробник електромобілів Polestar спільно з компанією StoreDot,…
З моменту появи компанії Tesla у 2003 році керівництво цієї марки в особі Ілона Маска…
З настанням теплої пори року автовласники часто заливають у бачок склоомивача замість спеціальної миючої рідини…
Leave a Comment