Рішення про стан автомобіля краще приймати після спілкування з досвідченим експертом. Тим більше не варто відмовлятися або погоджуватися на покупку на основі одного підозрілого моменту.
Купуючи вживаний автомобіль варто знати реальний пробіг, якщо машина дуже стара, тоді скоріше за все показники одометра обнулялися. Автомобільні експерти зазначають, що кожна модель авто має певні зноси при конкретних цифрах пробігу, «Твоя машина» розповідає про деякі з них.
Скручувати пробіг навчилися вже давно, але в пам’яті електронних блоків практично завжди можна знайти реальний кілометраж.
Обробка салону має гарний вигляд до 100-150 тисяч км, а от коли авто долає 200 тисяч км, з’являються потертості на педалях та видно потертості водійського крісла. Кермо тримається 150 тисяч км.
Якщо з вихлопної труби йде дим з відтінком синього або чорного кольору, то це ознака зносу деталей поршневої групи. Але нечесні перекупники вміють тимчасово маскувати це.
Сайлент-блоки і кульові опори з заводу можуть зберігатися в порядку до 60-80 тис. км, але все залежить від умов експлуатації і моделі авто.
Перед продажем амортизатори змінювати не рентабельно, тому їх точно треба перевірити на спеціальному стенді.
Рішення про стан автомобіля краще приймати після спілкування з досвідченим експертом. Тим більше не варто відмовлятися або погоджуватися на покупку на основі одного підозрілого моменту.
Зима для автомобіля - це справжня хімічна війна. Сніг і лід зверху, а знизу -…
З кожним днем дороги стають все більш насиченими, поряд із новачками за кермом їздять водії…
Наприкінці жовтня Toyota розсекретила свій новий рамний позашляховик компактних розмірів, який має стати не лише…
Volvo скоригувала свої плани щодо повної відмови від двигунів внутрішнього згоряння. Раніше компанія обіцяла перейти…
Ми думали, що електромобілі врятують планету, але що, якщо вони лише приховують нові проблеми? Поки…
Duster більше ніколи не буде колишнім. Легендарний "народний" позашляховик, який довгі роки асоціювався з механічною…
Leave a Comment