Як стало відомо, паркетники виробляти вигідніше компаніям, але для споживачів даний вибір загрожує цілим рядом проблем. Кросовери засновують на модульних «кузовах». Це дає можливість їх збирати на одному заводі. Причому життєвий цикл даних моделей менше в порівнянні з легковими автомобілями.
В умовах економічної кризи авто доводиться експлуатувати не три роки, а довше. В даному моменті інтереси автомобілебудівників і розходяться з очікуваннями клієнтів. Головними є, звичайно, надійність і ремонтопридатність. Як пояснили фахівці, моделі SUV важче легковика, а зайва маса – це додаткове навантаження на агрегати і підвіску.
Чи загрожує проблемами і став улюбленим варіатор. Подібна трансмісія бюджетні «автомата», так що виробники застосовують її частіше, але вона боїться пробуксувань, а значить підвищує знос. У легковиків навантаження на варіатор не таке велике, а, отже, даний вузол буде працювати довше. Чимало проблем можуть підкинути і наддувні мотори. Провівши аналіз всіх «за» і «проти» фахівці прийшли до висновку, що легкий седан або хетчбек володіють набагато більшим ресурсом, ніж кросовери.
Оновлений Geely Atlas сфотографували без камуфляжу. Кросовер Atlas, відомий у Китаї як Boyue L, змінив…
У BMW вважають, що продажі дизельних автомобілів продовжуватимуть падати. Це пов'язано з тим, що правила…
Уряд Франції виявив підтримку українській поліції, передавши силовому відомству 13 нових автомобілів марки Mazda. Цей…
Європейська комісія попередила трьох китайських виробників електромобілів про те, що вони надали недостатньо інформації щодо…
За допомогою функції «шеринг» ви можете надіслати в необхідні установи не тільки копії своїх документів,…
Як раніше писала «Судово-юридична газета», Кабмін опублікував нові зміни до Правил дорожнього руху, які внесені постановою від…
Leave a Comment