Як стало відомо, паркетники виробляти вигідніше компаніям, але для споживачів даний вибір загрожує цілим рядом проблем. Кросовери засновують на модульних «кузовах». Це дає можливість їх збирати на одному заводі. Причому життєвий цикл даних моделей менше в порівнянні з легковими автомобілями.
В умовах економічної кризи авто доводиться експлуатувати не три роки, а довше. В даному моменті інтереси автомобілебудівників і розходяться з очікуваннями клієнтів. Головними є, звичайно, надійність і ремонтопридатність. Як пояснили фахівці, моделі SUV важче легковика, а зайва маса – це додаткове навантаження на агрегати і підвіску.
Чи загрожує проблемами і став улюбленим варіатор. Подібна трансмісія бюджетні «автомата», так що виробники застосовують її частіше, але вона боїться пробуксувань, а значить підвищує знос. У легковиків навантаження на варіатор не таке велике, а, отже, даний вузол буде працювати довше. Чимало проблем можуть підкинути і наддувні мотори. Провівши аналіз всіх «за» і «проти» фахівці прийшли до висновку, що легкий седан або хетчбек володіють набагато більшим ресурсом, ніж кросовери.
Компанія BMW вивела на трасу в Нюрбургрингу два прототипи нових версій седана 3-Series. Раніше в…
В Україні за порушення митних правил можуть конфісковувати транспортні засоби. Верховна Рада ухвалила урядовий законопроєкт…
Без AdBlue не поїде жоден дизель. Ця рідина є обов'язковим компонентом системи SCR, що відповідає за…
В даний час досить складно знайти хороший автомобіль у межах 300 000 гривень. Доводиться вибирати…
До кінця 2025 року Mazda хоче згорнути складання чотирьох моделей. Спочатку японці збираються завершити виробництво…
Китайський автомобільний ринок досить великий, щоб виправдовувати глибоку адаптацію моделей іноземних марок, що реалізуються на…
Leave a Comment