Як стало відомо, паркетники виробляти вигідніше компаніям, але для споживачів даний вибір загрожує цілим рядом проблем. Кросовери засновують на модульних «кузовах». Це дає можливість їх збирати на одному заводі. Причому життєвий цикл даних моделей менше в порівнянні з легковими автомобілями.
В умовах економічної кризи авто доводиться експлуатувати не три роки, а довше. В даному моменті інтереси автомобілебудівників і розходяться з очікуваннями клієнтів. Головними є, звичайно, надійність і ремонтопридатність. Як пояснили фахівці, моделі SUV важче легковика, а зайва маса – це додаткове навантаження на агрегати і підвіску.
Чи загрожує проблемами і став улюбленим варіатор. Подібна трансмісія бюджетні «автомата», так що виробники застосовують її частіше, але вона боїться пробуксувань, а значить підвищує знос. У легковиків навантаження на варіатор не таке велике, а, отже, даний вузол буде працювати довше. Чимало проблем можуть підкинути і наддувні мотори. Провівши аналіз всіх «за» і «проти» фахівці прийшли до висновку, що легкий седан або хетчбек володіють набагато більшим ресурсом, ніж кросовери.
У листопаді поліція активніше перевіряє стан шин і частіше штрафує за невідповідну гуму. Хоча конкретних…
Багато водіїв уважно стежать за станом авто й перед холодами замінюють моторну оливу, щоб полегшити…
На автосалоні в Гуанчжоу відбулася прем'єра Audi E SUV Concept - другої моделі нової електричної…
На автосалоні в Гуанчжоу Ford показав оновлений Mondeo 2026, який отримав помітні зміни у дизайні…
Глава європейського підрозділу Fiat Гаетано Торель розповів, що новий Fiat 500 2025 став проривом у…
Український авторинок зазнає стрімких змін, і експерти попереджають: уже у 2026 році придбати новий автомобіль…
Leave a Comment